Kapitola VII. - Převrat

49 2 0
                                    

,,Ach, ale samozřejme" odpověděla krapet zaraženě Jasmin. Jeho půvabné čokoládky se vpily do jejích studánek a po chvilce hledání Karlíkově továrny v jeho očích se ty Aloisovy ztratily v hlučném davu znojemských chuligánů. Prošedivělý chlapec nabídl dívce svoji volnou ruku, v té druhé držel další rutykou proslulý "zasycující/hydratační drink" a veřejnosti známý "rice with ice".  ,,Haha tvoje ruka je nějak vlhká" elegantně obtočila prsty kolem jeho dlaně ,,Jo to jsou chcanky, víš, že hraju volleyball?" Řekl pyšně a rošťácky zatáhl Jasmin na parket.

,,To neznám, my v tělocviku hrajeme jen košandu" odvětila Jasmin a začala se nakrucovat do rytmu PTK. Věděla, že se někde v zákrytu fetek schovává Alois a pozoruje každý její krok, chtěla se pomstít. ,,Jak se vlastně jmenuješ fešáku?" Mladík si projel vlasy prstíky a pohlédl na Jasmin "Za první mi neříkej věšáku a jmenuju se Sugawara, ale říkej mi radši Suga, to je můj bias z BTS"

Jasmin polkla zvratky a radši se představila ,,Já jsem Jasmin, ale možná spíš znáš mého brášku Jeronýma. Jednou tu zbil prostitutku." ,,Co-" ,,Mimochodem, upři radši svůj zrak na tohle" Jasmin se prolomila v zádech a musely jí přitom rupnout aspoň dva obratle, jejiž zvuk naštěstí muzika utlumila. Začala zběsila twerkovat a throwovat it back.

Sugawara byl konsternován, alkoholem posílený a testosteronem poháněný bejček jen přihlížel scéně před sebou. Jasmin se modlila všem bytostem, které kdy vypustila z pentagramu, aby v tomhle davu Alois někde přihlížel. Najednou ji, ale Sugawara chytil za pas a vytáhl ke své úrovní. Netrvalo to dlouho a vrhl se po Jasmin s dravým polibkem. Začala spolupracovat a jejich jazyky válčily o dominanci dlouhé minuty, nebo aspoň tak to Jasmin připadalo.

Když se konečně odtrhli tak zaznamenala v pravém koutku oka oslepující blesk. ,,Až se celá škola dozví, že se vykousla se Sugawarou tak už její reputaci nic nepomůže" Bookachle držela mobil ve svých pařátech a dívky kolem ní se škodolibě smály...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 25, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

50 Shades of gay (Alois x Jasmin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat