Rezidence samotného Adama Dworyaka byla pýchou londýnského předměstí. Roku 1569 sloužila jako letohrádek místního vyběrače daní, vlastníka 10 bordelů, muže tak prolezlého sexuálně přenosnými nemocemi, že se o jeho nádobíčku šuškalo jako o "továrně na mrzáky", nikoho jiného než proslulého Addicka von Dworyaka.
Na jeho pohřbu se údajně sešla půlka Anglie (převážně ženy, se kterými souložil [ano i ty vdané]). Toto dědictví se neslo po linii Dworyaků dokud neupadlo do rukou Adama.
Z krásného mramorovaného palácku, ze kterého se linul červený koberec (vynechejme ten detail, že byl lehce pozvracený a pokrytý všerůznými tekutinami jako následek denodenních parties) vystoupil muž určitého odstínu pleti a vlasů, který by si Hitler rozhodně zamiloval:
Po každém boku měl jednu gorilu oděnou v černém obleku a slunečních brýlích.
,,Strýčku Adame!" Zajásala Jasmin a vrhla se pohlednému mladíkovi okolo krku ,,Čau Jasmin, co škola?" Položil typickou otázku člena rodiny, kterého vidíte maximálně tak jednou do roka. ,,No...řekněme, že to nějak ujde. Co ty a tvůj byznys?" Zeptala se Jasmin.Rootyca byla též dědictvím praotce Addicka. Místní noční klub, vlastně ten nejnavštevovanější v celé Anglii. ,,Skvěle" odvětil Adam a rošťácky pocuchal Jasmin vlasy ,,Doufám, že dneska nehodláš odejít střízlivá" Lišácky se na ni podíval a oklepal si doutník, jehož kouř tak entuziasticky hltal. ,,Ale Adame, vždyť víš, že nepiju" Jasmin pohodila vlasy a nepříčetně odvrátila pohled, nebyla jako ostatní holky. ,,To si řekneme za dvě hodiny" Adam popošel a přivítal se se zbytkem rodiny, než je všechny nezavedl do své soukromé limuzíny.
Timeskip v Rootyce
Jasmin začínala být nervóznější a nervóznější. Nevěděla jestli je to její social anxiety nebo city, které nesla k Aloisovi. Celá rodina seděla ve veřejnosti nepřístupné části samotného klubu. Světla zde svítila sexuálně šarlatovými odstíny rudé a uprostřed místnosti byl velikánský stůl kde seděla celá rodina. Kromě nich u vchodu stáli Adamovi bodyguardi. ,,Je to výtečné Adame. Copak to je za maso?" Alfa zvedla v prstech jednohubku, která byla předkrmem:
Adam rychle dožvýkal, aby mohl odpovědět ,,No víš-" Přerušil ho vstup číšníka, který přinesl tác s omáčkami. Položil ho doprostřed stolu, slušně se uklonil a znovu odkráčel ze dveří. Jasmin pohlédla na lahve omáček na stole a dech se jí zastavil. Stála tam totiž tahle lahodná nádoba:
,,Omlouvám se, musím použít toaletu" Jasmin se spontánně zvedla ze židle a rychlostí do prdele postřelého zajíce vysprintovala na záchody rootycké veřejnosti. Přešla 3 gangbangy co se zde odehrávaly a zabouchla se do osiřelé kabinky kde se spustila v pláč. Proč takhle zareagovala? Vážně jí tolik chyběl? Nechtěla si snad přiznat co k němu cítí?
Najednou uslyšela povědomý hlas, přitiskla ucho ke dveřím kabinky a zaposlouchala se. ,,Já ti říkám, včera jsem se s Aloisem vyspala v keři! Jo nedělám si srandu..." To byl úryvek konverzace, který Jasmin stačil, aby se její brčkami pospojované srdce zlomilo na tisíc a jeden dílek. Ještě se chtěla ujistit identitou té dívky a proto se škvírou pod nohama podívala dolů. Byla to nepochybně ona. Bookachle a její nepřehlédnutelné červené zvonáče.
"Další prosím..." Zaškemrala Jasmin sklesle na barmana, který jí lítostně podal dalšího panáka slepičího vývaru s vodkou. Místní specialita, která opije i nasytí. Všude kolem to žilo, lidé tancovali, striptérské tyče byly neustále ohříváný kůží, která se na nich střídala a v pozadí hrál Michal David.
Však poslední věc co Jasmin, zoufale sedící u baru a posrkávajíc alkoholem naditou polévku chtěla, bylo "Žít nonstop". ,,Sluho?" Dívka se prudce otočila a spatřila Aloise, který stál pár metrů za ní. Ani neměla chuť se na něj koukat. Dramaticky odvrátila pohled zpět ke své sklenici ,,Jdi za Bookachlí když po ní tak prahneš!1!1!1!1" ,,Bookachle? Vždyť já bych nikdy..." Z hádky Jasmin však vyrušilo poklepání na rameno:
,,Nechci rušit, ale jen se mi moc líbí vaše šaty" Zakřenil se šedovlasý chlapec nervózně ,,Smím vás poprosit k tanci?"
ČTEŠ
50 Shades of gay (Alois x Jasmin)
RomanceBylo krásné slunečné ráno v Anglii a Daddy rodinka měla svoji každodenní snídani ve sklepě. Daddy rodina se trochu lišila od ostatních rodin. Kromě psů měli i berana a všechna zvěř jedla u stolu. Chleba si mazali marmeládou s daddyho tajnou přísadou...