Jeden pohled jeho očí, které měly barvu podobné obalu od okeny stačil k tomu, aby Jasmin vyrazil dech. Vlastně to nebyla chyba jeho očí, soudružka Bookachle ji praštila do břicha. Za své bojové manévry byla známá ve své vsi Cherotic town, jednou totiž spráskala celou skupinu kluků, kteří si na ni dovolovali a vyvázla jen se zakrváceným nosem. Pro Jasmin se svět rozplynul do nicoty černější než je její duše. Když konečně otevřela oči tak viděla jen rudou. 'Tak tohle je peklo?' pomyslela si nostalgicky a štěstí se jí rozlilo po celém těle. 'Počkat, co když mě Bookachle unesla a zavázala mi oči svými zvonáči?' Nechutná představa plesnivého červeného závěsu sešitého do něčeho co vypadalo trochu jako kalhoty ji nejen zvedlo z leže, ale i žaludek. ,,Ach, už jsi vzhůru?" byl to opět ten krásný hlas, kterému podlehla celá její duše. Chvilku to trvalo, ale obraz před sebou se jí začal doostřovat a povšimla si, že se ocitla ve velikánské místnosti s červenými tapetami a velkou manželskou postelí. V rohu místnosti, v rámu dveří stál opět ten chlapec, který se za ni v ten den postavil. Ještě než stihla vyslovit ba pouhou hlásku tak tajemný hoch přišel blíže a řekl ji něco co změnilo celý její život. "Umřela jsi velmi bolestivou smrtí. Po tom co tě praštila tak jsem si tě odvezl domů a zkoušel tě operovat aby ses vzbudila" teď už skoro seděl na posteli ,,No řekněme, že operovat člověka dětskou tvořící sadou s barevnými nůžkami a papíry není moc efektivní" Roztomile se usmál a vyhrnul Jasmin tričko do půlky těla, aby se mohla pokochat. Měl pravdu, břicho měla pokryté jizvami ve tvarů vlnek, zoubků a něco co vypadalo jako okraje známky. Jasmin byla v šoku. ,,Noo, ale ten problém byl když jsem nahradil tvoje střeva brčkami. To mě třeba hrozně naštvalo, protože jsem je lepil dvě hodiny dohromady" řekl trochu smutně a podepřel si bradu rukou. ,,Život někdy není fér, víš?" Jasmin polkla a znovu se na něj zmateně podívala ,,Jaktože jsem naživu" Alois vesele tlesknul a zajásal "No to je ta věc, ty už NEJSI naživu." Dal se do smíchu ,,Od tohoto momentu jsi démon, rituál zabral a vstala jsi z mrtvých!" Vypadal jako Jasmin když od Daddyho tehdy dostala pod stromeček svůj první vibrátor. ,,Asi se ptáš, proč jsem tě oživil" zeptal se nadšeně ,,Spíš by mě zajímalo proč jsem svázaná ve švihadle na tvojí posteli" Jasmin ze sebe konečně dostala ,,Už nemáme lana, všechny je vzali moji ex-sluhové, kteří se šli oběsit. Jaká to drzost. Aaale, momentálně máme trochu jiné problémy. Můj hlavní sluha Claude, si omylem spletl kečup s korejskou pálivou omáčkou a teď jsou jeho střeva trochu mimo provoz" Pozvedl zmateně rameny ,,Já mu nabízel, že mu je nahradím brčky, aby mohl znovu pracovat, ale on prý, že ne. Takže teď má služební dovolenou v Chorvatsku, ale posílá mi fotky ryb co tam plavou a tak takže to je super" ,,A problém je?" Přerušila ho Jasmin ,,Nemám sluhu a ty jsi démon" Za normálních okolností by ho seřvala za to, že nebude nějakej sluha ale shinigami, ale co by neudělala pro ta jeho okenová oka? ,,Tady je smlouva na dobu určitou, dokuď use Claude nevrátí. Podepsat vlastní krví prosím" Jasmin nějak vysoukala ruku se svým tapónem v dlani ze svárů švihadla a kus papíru v cuku letu podepsala ,,Jak se vůbec jmenuješ?" Dodala směle ,,Alois, ale říkej mi Lojzík nebo xXLojza666Xx to je můj nick v minecraftu" a tady to vše začalo....
ČTEŠ
50 Shades of gay (Alois x Jasmin)
RomanceBylo krásné slunečné ráno v Anglii a Daddy rodinka měla svoji každodenní snídani ve sklepě. Daddy rodina se trochu lišila od ostatních rodin. Kromě psů měli i berana a všechna zvěř jedla u stolu. Chleba si mazali marmeládou s daddyho tajnou přísadou...