Η ώρα είχε περάσει και η Νεφέλη με την Χριστίνα ήταν προσηλωμένες στα δυο αγόρια που τραγουδούσαν...............ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΗΤΑΝ ΑΡΓΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΥΟ....❤❤❤
Νεφέλης pov:
Όταν τελείωσε το live ήταν αργά αλλά εγώ δεν ήθελα να φύγω γιατί ήθελα μια φωτογραφία με τον Hawk για να θυμάμαι αυτή την ωραία και αξέχαστη βραδιά που έζησα σήμερα...😍😍😍😍Πηγαίνω στην ουρά για να περιμένω είχε αρκετό κόσμο αλλά έκανα υπομονή για να τον δω...Μόλις έφτασε η σειρά μου είχα πολύ άγχος απλά με κοίταξε στα μάτια και μου είπε να έρθω κοντά του εγώ πήγα και του ζήτησα να βγούμε μια selfie αυτός δέχτηκε και βγάλαμε...ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΜΕ ΚΟΙΤΟΥΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΤΟΥ ΜΑΥΡΑ ΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΞΩ 😊😊😊😊.....
H:Πώς σε λένε κοπελιά???
Ν:Εμένα???....Νεφέλη...
H:Οκ😉το ξέρεις οτι αυτή η κωλάρα σου είναι σαν καρδιά 😅😅😅(με κοίταξε και γέλασε)
Ν:Μάλιστα(εγώ απλά τον κοίταξα που γελούσε με αυτό που είχε πει προηγουμένως και δεν έδωσα τόσο σημασία στο σχόλιο του...
H:Σόρρυ κοπελιά αλλά πρέπει να φύγω..Να ξέρεις είσαι αλάνι😉😉(και έφυγε...)
Εκείνη την ώρα που πήγε να φύγει του έπεσε απο την τσέπη του το κινητό του πήγα να το πάρω αλλά είχε φύγει,δεν τον πρόλαβα και έτσι αποφάσισα να το πάρω για να το δείξω στην Χριστίνα και να αποφασίσουμε τι θα το κάναμε....Νεφέλης pov end:
Χριστίνας pov:
Όταν τελείωσαν το live έτρεξα γρήγορα για να πάρω αυτόγραφο απο το sapranov αφού πήγα τον είδα και ήταν θεός και καταλάθος παραπάτησα και έπεσα επάνω του και έτσι όπως πήγε να με πιάσει πέσαμε και οι δυο κάτω...❤❤❤Ο ένας κοιτούσε τον άλλον στα μάτια,ο sapranov μετά άρχισε να κοιτάει τα χείλη μου...
S:Είσαι καλά baby???
Χ:Ναι...συγγνώμη και πάλι..
S:Ελα ρε σιγά(και μου έδωσε το αυτόγραφό μου)
Εγώ απλά δεν μπορούσα να ξεχάσω αυτό που μου είχε συμβεί πριν λίγα λεπτά και έφυγα,ενώ αυτός με κοιτούσε όσο χανόμουν μέσα στο πλήθοςΧριστίνας pov end:
Τα δυο κορίτσια συναντήθηκαν σε ένα σημείο μέσα στο club για να συζητήσουν για το θέμα με το κινητό του Hawk και για το καταλάθος παραπάτημα της Χριστίνας στον Sapranov....
{Άραγε θα το επιστρέψει το κινητό του Hawk η Νεφέλη???}❤❤❤❤
YOU ARE READING
~•Ένα βράδυ και θα με ερωτευτεί•~
Fanfiction{Η Νεφέλη,είναι γύρω στα 23 χρονών ζει μια φοιτητική ζωή μαζί με την κολλητή της την Χριστίνα τους αρέσουν πολύ να πηγαίνουν στα πάρτι και κυρίως στις συναυλίες των above αν και δεν έχουν πάει ακόμα αλλά θα συμβεί και θα μείνει αξέχαστη και για τα...