Οταν κατεβηκα τις σκαλες τον ειδα να με περιμενει μονο με ενα τζιν σκισμενο μαυρο παντελονι και απο πανω ηταν γυμνος και αγνοφαινονταν τα τατουαζ που ειχε στον υπεροχο λαιμο του😍😍😍😍.Αυτο ομως που με εκανε να μεινω αφωνη ηταν οτι οταν εγω βρισκομουν πανω στο δωματιο και ετοιμαζα τα πραγματα μου ο Νικος ειχε κανει ολοκληρη ατμοσφαιρα στο δωματιο του σαλονιου ειχε χαμηλωσει τον φωτισμο του δωματιου και ειχε βαλει το caliente να παιζει τερμα❤❤❤❤.
Ν:Γιατι ολα αυτα?
Η:Γιατι θελω να εχεις ενα ξεχωριστο βραδυ με εμενα....
Ν:Αωωωωωω😍😍😍(και τον φιλησα δεν αντεξα😅😅😅)
Καθησαμε στον ασπρο αναπαυτικο καναπε του για να δουμε ταινια,αποφασισε να δουμε το After που ταιριαζε πιο πολυ με την περισταση...Στο τελος της ταινιας ειχα βουρκωσει τοσο πολυ δεν ξερω τι με ειχε πιασει εκεινη την στιγμη...Δεν μου αρεσε καθολου που εκλαιγα μπροστα του😐.
Η:Μικρη εισαι καλα?
Ν:Ναι...μια χαρα(του χαμογελασα βουρκωμενη)παντα κλαιω σε τετοιες ταινες😅
Η:Και αυτο που θα κανουμε σημερα σαν ταινια θα σου μοιαζει???
Ν:Μμμμ...τι θα κανουμε που θα μοιαζει με ταινια πονηρο αγορι😅
Η:Θα δεις😏😏😏(και μου χαμογελασε φαινοντας και τα λακκακια του μαζι😍)
Ν:😊😊😊😊
Η:Νεφελη θελεις να κανουμε ερωτα ενω παιζει το caliente απο πισω?
Δεν του απαντησα απλα τον κοιταξα με ενα πονηρο βλεμμα για απαντηση και αυτος αμεσως καταλαβε αν ηθελα ή οχι.
H:Δεν νομιζω οτι θα αντεξω μακρια σου...
Τοτε με αρπαξε και αρχισε να με φιλαει,με καθε αγγιγμα του ενιωθα μοναδικα με ειχε πιασει απο την μεση και δεν με αφηνε.Με μια κινηση με τα χερια του πιανει τον πισινο μου ενας ηλεκτρισμος υπηρχε.Και συνεχησαμε με πιπιλουσε στον λαιμο μου,εγω σε μια κινηση πηγα απο πανω του.
Ν:Σε θελω πολυ μωρο μου💖
Η:Και εγω παρα πολυ μικρη μου❤
Αρχισα να τον γλυφω και να δαγκωνω το χειλος του ενας αναστεναγμος βγηκε φωναζε το ονομα μου πραγμα που με ευχαριστουσε.Βγηκε απο μεσα μου ενω με φιλουσε με γυρισε και πλεον ημουν απο πανω του.Εκανα στην ακρη τα μαλλια μου και φανηκε ο λαιμος μου πραγμα που τον τρελανε.Ανεβηκα απο πανω του και επιασα τον ερεθισμενο και σκληρο καβαλο του.Εσκυψα τον φιλησα και ενοιωσα το ποσο τον ειχα αναψει με αυτη την κινηση μου.Αφου τελειωσαμε ακουμπησα το κεφαλι μου στο στερνο του τα μαλλια μου τον ενοχλουσαν για αυτο τα γυρισε απο την αλλη.
Η:Θελω να βλεπω τα σημαδια...
Μετα αρχισε να μου λεει γλυκολογα στο αυτι
Η:Θα μου υποσχεθεις οτι δεν θα ξεχασεις αυτη την νυχτα...Οτι δεν θα ξεχασουμε και οι δυο μας αυτοι την νυχτα...(και με φιλησε💏)
Ξαπλωσα στο στερνο του και με ειχε αγκαλια ενω με σκεπασε με το λευκο σεντονι για να μην κρυωνω...Κοιμηθηκαμε αγκαλια βλεπωντας τα δικα μας ονειρα..
Το ρολοϊ εδειχνε 3:00 τα μεσανυχτα σηκωθηκε και εβαλε το τζιν του πηρε την μπλουζα στο χερι και με πλησιασε και μου χαρισε ενα απο αυτα τα υπεροχα φιλια του...
Η:Το τελος πλησιαζει...Καληνυχτα μικρη μου...
Μου ειπε με αυτο το στραβο χαμογελακι να εχει εμφανιστει στο προσωπο του και εφυγε...Δεν ξερω που θα πηγαινε μεσα στην νυχτα λογικα στο μπαλκονι να αναψει ενα τσιγαρο...
Ν:Καληνυχτα μεγαλε μου❤(του ειπα κοιμησμενη καπως απο τον υπνο😅😅😅😅)
YOU ARE READING
~•Ένα βράδυ και θα με ερωτευτεί•~
Fanfiction{Η Νεφέλη,είναι γύρω στα 23 χρονών ζει μια φοιτητική ζωή μαζί με την κολλητή της την Χριστίνα τους αρέσουν πολύ να πηγαίνουν στα πάρτι και κυρίως στις συναυλίες των above αν και δεν έχουν πάει ακόμα αλλά θα συμβεί και θα μείνει αξέχαστη και για τα...