Νεφέλης pov:
Ughhh...όλο το βράδυ δεν μπορούσα να κοιμηθώ.Γίνονται τόσα πολλά και δεν μπορώ να τα αντέξω όλα.Ήταν πρωί και έπρεπε να πάρω μια απόφαση να σηκωθώ επιτέλους απο το κρεβάτι μου,τελικά την πήρα και σηκώθηκα.Πάω στο μπάνιο και κοιτάω τον ευατό μου στον καθρέφτη...τι έκανα θεέ μου για να τα αξίζω όλα αυτά...Πλένω το πρόσωπο μου,χτενίζω τα μαλλιά μου και βγαίνω έξω.
-Χμχμχμχ,και τώρα τι βάζουμε???
Τελικά αποφασίζω να βάλω το μαύρο αθλητικό μου σορτσάκι με μια μαύρη τιράντα adidas και τα old school μου vans.
Αυτά είναι που φόρεσα:
Κοιτάω την ώρα στο κινητό μου...9:00... νωρίς είναι...παίρνω την σάκα μου που είχε μέσα τα βιβλία μου και παίρνω στο χέρι μου τα ακουστικά και το κινητό μου...
Ν:Να ακούσω λίγο μουσική πριν έρθει η Χριστίνα για να φύγουμε...Μετά απο 20 λεπτά....
Χ:Καλημέρα...!!!
Ν:.....
Χ:Εεει Νεφέλη...
Ν:...
Ξαφνικά ήρθε μπροστά μου και μου έβγαλε τα ακουστικά απο τα αυτιά μου τα πήρε και τα έβαλε στα δικά της αυτιά...
Χ:Above ακούς❤???
Ν:Ναι...
Χ:Νεφέληηηη...μάντεψε αυτό που θα σου πω είναι τόσο ευχάριστο και είναι κάτι που θέλουμε και οι δυο😍😍😍...
Ν:Τι είναι πες μου μην με κρατάς σε αγωνία...
Ξαφνικά έβγαλε απο την τσέπη του παντελονιού της κάτι μπλε χαρτιά τα οποία δεν ήξερα τι ήταν...
Χ:Δεςςςςς...έρχεται ο Hawk και ο Sapranov εδώ...😍😍😍
Ν:Τιιιι....ομγ...ω θεέ μου...❤❤❤
Χ:Ναιιιιι,και πήρα εισητήρια και για τις δυο μας για να τους δούμε...💞💞💞
Εκείνη την στιγμή την κοίταξα και της έδωσα μια τεράστια αγκαλιά γιατί αυτό το δώρο με έκανε τόσο χαρούμενη.Ήταν πρώτη φορά που θα πηγαίναμε σε live του Hawk και του Sapranov μόνο απο τα social media τους είχαμε δει,ποτέ απο κοντά ΑΛΛΑ τώρα ήταν μεγάλη ευκαιρία.
Χ:Και θα είμαστε θεες,θα φορέσουμε οτι ποιο hot και πιο sexy έχουμε😅...και που ξέρεις μπορεί να μας κάνει κανένα καμάκι ο Hawk😂😂😂...
Κοιταχτήκαμε και οι δυο και αρχίσαμε να γελάμε 😅😅.Εκείνη η ημέρα γινόταν κάθε μέρα και καλύτερη αλλά ακόμα δεν μπορούσαμε να το συνηδητοποιήσουμε και απο την μια ήμασταν τόσο χαρούμενες και ευτυχισμένες που θα πηγαίναμε στο live τους❤❤❤....
Οι μέρες περνούσαν τόσο γρήγορα και ερχόταν η στιγμή για να γνωρίσουμε τα είδωλά μας...Νεφέλης pov end:
Χριστίνας pov:
Μόλις η Νεφέλη έμαθε για τα εισητήρια που αγόρασα για εμένα και για αυτήν ήταν απίστευτο για να το συνηδητοποιήσει και τότε απο την πολύ χαρά της με πήρε μια αγκαλιά σαν κολλητές που είμαστε τόσα χρόνια που πλέον λεγόμαστε αδερφές...
Και οι δυο πήραμε τον δρόμο μας για την σχολή μας που σπουδάζουμε εκεί δεν μπορούσαμε να βγάλουμε απο το μυαλό μας τον Hawk και τον Sapranov που θα τους συναντούσαμε για πρώτη φορά στην ζωή μας...Χριστίνας pov end:
{Heyyy,ελπίζω να σας αρέσει καινούργιο κεφάλαιο αύριο💞💖}
YOU ARE READING
~•Ένα βράδυ και θα με ερωτευτεί•~
Fanfiction{Η Νεφέλη,είναι γύρω στα 23 χρονών ζει μια φοιτητική ζωή μαζί με την κολλητή της την Χριστίνα τους αρέσουν πολύ να πηγαίνουν στα πάρτι και κυρίως στις συναυλίες των above αν και δεν έχουν πάει ακόμα αλλά θα συμβεί και θα μείνει αξέχαστη και για τα...