Οταν ξυπνησα ειχα εναν δυνατο πονοκεφαλο ειχε παει 1:30 το μεσημερι.Παλι καλα ηταν Σαββατο και δεν ειχα να παω στην σχολη.Πηγα στην κουζινα για να φτιαξω καφε για να ξυπνησω και μαζι με αυτο καθησα και στον καναπε για να δω "Riverdale"😊😊😊😊😊ειχα μεινει στην μεση το προηγουμενο βραδυ γιατι βγηκα με την Κωννα😅😅😅.Αφου ηταν μεσημερι και βαριομουνα λιγο να μαγειρεψω αποφασισα να παραγγειλω πιτσα για μεσημεριανο.Ετσι και εκανα πηρα απο το τραπεζι της κουζινας το φυλλαδιο με τις πιτσες και απο το αλλο μου χερι κρατουσα το τηλεφωνο μου για να παραγγειλω.
Ντρινννν ντρινννν ντρινννν
Ν:Αωωωψ πιτσα θα ειναι...
Ανοιγω.Ναιιιι η πιτσα ηταν😊😊😊🍕
Σερβ:Γεια σας...η πιτσα σας
Ν:Ευχαριστω πολυ...ποσο ειναι?
Σερβ:7,50€
Ν:Οριστε(και του τα δινω)
Σερβ:Ευχαριστω...Καλη ορεξη...
Ν:Ευχαριστω...Καλη συνεχεια...
Και εφυγε.Ανοιξα την πιτσα μοσχομυριζε τοσο ωραιαααα😍😍😍και αρχισα να την τρωω βλεπωντας στο Netflix την αγαπημενη μου ταινια "To all the boys i've loved before".Την λατρευω αυτη την ταινια εχω κλαψει αρκετες φορες😅😅😅.Εκεινη την στιγμη που παρακολουθουσα χτυπαει το τηλεφωνο μου ηταν η Χριστινα❤.
Ν:Ναιιι...τι κανεις Κριστι???
Χ:Καλα βρε Νεφελη μου???Σε επερνα 100 τηλεφωνα γιατι δεν το σηκωνες???
Ν:Ουπςςςς😅😅😅Συγγνωμη κοιμομουν και δεν το ακουγα πριν λιγο ξυπ ησα και τωρα τρωω πιτσα βλεπωντας την αγαπημενη μου ταινια...😊😊😊
Χ:Μμμμ την "The beauty and the beast" ή την "To all the boys i've loved before"???
Ν:Με τον Peter και την Lara Jean😅
Χ:Καταλαβα...Τεσπα με τον Νικο τι γινεται μιλατε ακομα???
Ν:Ναι ακομα μιλαμε😊😊😊
Χ:Αααα ωραιαααα τοτε❤Να ξερεις ολη μερα μιλαει για εσενα και στον sapranov αλλα και στα υπολοιπα παιδια του λειπεις πολυ Νεφελη
Ν:Αχχχ και εμενα μου λειπει και αυτος αλλα και εσυ
Ν:Και εμενα μου λειπεις ρε χαζοοο αλλα μην στεναχωριεσαι❤Αντε πρεπει να κλεισω θα τα πουμε σε αφηνω να φας την πιτσα σου.Τα λεμε😊😊😊
Ν:Τα λεμε💖
Το Σαββατοκυριακο το περασα πολυ ηρεμα και χαλαρα οποτε περασε αρκετα γρηγορα...
Ηταν Δευτερα ξυπνησα απο τις 8:00 για να αρχιζω να ετοιμαζομαι για την σχολη,πηγα στην κουζινα και εψησα ενα τοστακι με γαλοπουλα και κασερι με στημενο χυμο πορτοκαλι.Μου αρεσουν κατι τετοια πρωινα😅😅😅.Μετα απο αυτο το πλουσιο πρωινο που ειχα φαει εκατσα για λιγο στον καναπε με το κινητο μου για να δω τα μηνυματα και τις ειδοποιησεις μου.Ειχα να το ανοιξω απο το πρωι της Κυριακης γιατι διαβαζα για την σχολη μου,ελυσα ολες τις ασκησεις αρχαιων που ειχα😅😅😅Πραγματικα ποιος βαζει τοσες ασκησεις.Ανοιξα το insta μου και ειχα πανω απο 9+ μηνυματα απο τον Νικο...
YOU ARE READING
~•Ένα βράδυ και θα με ερωτευτεί•~
Fanfiction{Η Νεφέλη,είναι γύρω στα 23 χρονών ζει μια φοιτητική ζωή μαζί με την κολλητή της την Χριστίνα τους αρέσουν πολύ να πηγαίνουν στα πάρτι και κυρίως στις συναυλίες των above αν και δεν έχουν πάει ακόμα αλλά θα συμβεί και θα μείνει αξέχαστη και για τα...