"13ο κεφαλαιο"

668 31 22
                                    

Οταν επιτελους εφτασα στην Αθηνα πηρα ενα ταξι για να με επιστρεψει στο σπιτι μου απο το αεροδρομιο.Στην διαδρομη σκεφτομουν ποσο καθημερινη θα αρχισει να ειναι η ζωη μου εδω.Οταν φτασαμε μπροστα απο την πολυκατοικια μου πληρωσα τον οδηγο του ταξι,πηρα την βαλιτσα μου απο το πισω μερος του οχηματος και αρχισα να πηγαινω προς το μερος της πολυκατοικιας.Ημουν τοσο κουρασμενη μετα απο αυτο το ταξιδι,οποτε αποφασισα να ξεκουραστω για λιγο στον κανεπε με τα ρουχα😅...Μπορει να κοιμηθηκα πανω απο 10 ωρες πραγματικα ομως😅😅😅Αλλα με ξυπνησαν τα μηνυματα μου απο το instagram ηταν ο Νικος 😍😍😍😍ειχε ανησυχησει που δεν τον πηρα ενα τηλεφωνο για να τον ενημερωσω αν ειμαι καλα.

hawk_greco
Νεφελη γιατι δεν απαντουσες ρε γαμωτο?Ανυσηχησα νομιζα οτι επαθες κατι...

nefeli_.p
Συγγωμη ρε Νικο απλα με το που εφτασα σπιτι ημουν αρκετα κουρασμενη οποτε ειπα να ξεκουραστω λιγο...Αλλα συγγνωμη και παλι❤

hawk_greco
Αφου ξερω οτι τρ εισαι κλ😊Τι κνς μου λειπεις σε θλ ξανα εδω μαζι μου να βλεπω εσενα και το χαμογελο σου😍

nefeli_.p
Και εμενα μου λειπεις ειδη αλλα θα προσπαθησω να ξανα ερθω για να ειμαστε μαζι😍😍😍

hawk_greco
Μικρη σε αφηνω γιατι με τα παιδια εχουμε να κνμ κατι κομματια.Σε αγαπω πολυ❤Κλνχτ μικρη😊

nefeli_.p
Κγω σε αγαπω κλ να περασεις κλ με τα παιδια❤Κλχντ Hawk🌙🌙🌙

Ειχε παει 1:00 το βραδυ και αφου δεν με επιανε ο υπνος καθησα να δω riverdale στο Netflix...Ναιιιι την λατρευω αυτη την σειρα😍😍😍😍
Ν:Αφου τελειωσω το riverdale.Να ξεκινησω με το Pritty Little Liars ή με το 13 reason wh.....
Οταν ξαφνικα χτυπησε το τηλεφωνο μου...
Ν:Παρακαλω...Ποιος ειναι?
Κ:Heyyy,Νεφελη η Κωννα ειμαι...
Ν:Γειααα...Τι κανεις?
Κ:Καλα αλλα μωρε ειχα κανονισει σημερα με παρεα αλλα μου το ακυρωσαν και να σε πηρα να σου πω αν θες να παμε μαζι.Τι λες???
Ν:Εμμμ δες αφου δεν εχω κατι αλλο να κανω οκευυυ...
Κ:Ωραια ερχομαι να σε παρω❤...
Ηταν λιγο αργα για εξω αλλα ειχα βαρεθει πολυ μεσα στο σπιτι οποτε ειπα το ναι στην Κωνσταντινα.Η Κωννα ή αλλιως Κωνσταντινα την γνωρισα στην σχολη οταν προσπαθουσα μεσα στην αιθουσα να βρω τα γυαλια μου και με βοηθησε να τα βρουμε μαζι.Απο τοτε κανουμε πολυ παρεα.

Η Κωννα ή Κωνσταντινα:

Η Κωννα ή Κωνσταντινα:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
~•Ένα βράδυ και θα με ερωτευτεί•~Where stories live. Discover now