Amikor eljutott az agyamig mit mondott nem tudtam megmozdulni.
- Micsoda?
Nem mondott semmit csak lehalytotta a fejét.
- Ezt nem értem.
- Pedig így van. Szeretlek, mindennél jobban.
- Akkor meg kérhetlek, hogy változz át?
Rámnézett majd felállt és átváltozott.A bőre szürke volt és a nyakán volt valami minta arany színnel. A haja hosszú volt és fekete. A szarva és a maszk még mindig meg volt. Zavart, hogy nem láthatom az arcát. De ennyivel is megelégszek, egy darabig. Láttam amennyire lehetett az arcán az aggodalmat.
- Miért nem mondtad eddig?
- Mert szigorúan tilos megmutatni magunkat ebben a formában.
- Én nem erre értettem.
Egyből rájött mire célzok.
- Mert féltem a reakciódtól. Féltem, hogy elutasítasz.
Mikor ezeket hallottam csak egy dolog jutott az eszembe.
- Egy perc és jövök.
Leültem az asztalomhoz és kinyitottam a laptopom. Megkerestem valakit rajta majd ráírtam. Mikor vissza mentem Xoran mellé az ágyra furcsán nézett rám.
- Mit csináltál?
- Csak ráírtam Oscarra, hogy nem fog összejönni a holnapi dolog.
- De miért mondtad neki ezt?
- Mert tudom milyen kegyetlenül fáj ha a szerelmed mást szeret. Hidd el, jót akarok neked.
Rámnéz és először látom tőle. AZOK A BOCI SZEMEK. ISTENEM DE ARANYOS. Egymást nézzük csak, hogy én annyira elmerültem a sötét barna szemében, hogy nem vettem észre, hogy apu az ajtóban áll. Mikor megszólalt a szívroham kerülgetett.
- Kicsim mit nézel annyira?
- Ja semmi csak elmerültem a gondolataimban.
- Jólvan. Én elmegyek a boltba kérsz valamit?
- Nem, köszi.
- Oké akkor majd jövök. És ne menj sehova, oké?
- Oké, oké.
Mikor megegyeztünk, hogy itthon maradok kiment és egyből ment is. Mikor meghallottam az autó hangját és visszanéztem Xoranra már nem volt ott. Mikor oda néztem a kisházhoz az udvarban megint sötét volt. Aztán valahol meghallottam Xoran hangját és követtem honnan jöhet. És mikor a fürdő elé értem nem hittem a fülemnek. Óvatosan benyitok és hallom, hogy éppen zuhanyozik. Látom a komódon a ruháit, és mikor a ruháiért nyúlok meg nyikordul az ajtó. Ezt persze meg is hallotta.
- Mit csinálsz? - kérdezte.
- Semmit. - hála isten, hogy a zuhanykabin üvege savmart.
Kidugja a fejét az üveg mellett és rámnéz. Még ilyenkor is rajta van a maszk. Elmosolyodok majd megmarkolom a ruhakupacot és kimegyek.
- Hé, hova viszed a ruháim?
- Csak hozok tisztát helyette ezt meg kimosom. Nyugi adok ruhát.
Nem tudom mi juthatott az eszembe de beleszagoltam a pulcsijába. Kellemes illata volt. De azért ki fogom neki mosni, kitudja mióta van rajta. Bemegyek apu szobályába és kiveszem a szükséges ruhadarabokat. Mire vissza érek a fürdőbe hallom, hogy a víz már nem folyik. Oda megyek a komódhoz és leteszem a cuccait.
- Kimegyek, hogy fel tudj öltözni.
Majd fogtam magam és bementem a szobámba. Öt perc múlva hallom, hogy szólongat. Oda megyek az ajtóhoz és megállok.
- Mi a baj?
Várok egy kicsit majd kinyitja az ajtót. Mikor felnézek rá hirtelen úgy éreztem, hogy megállt egy pillanatra a szívem. Nem volt rajta se maszk, se póló. A többit azért hála Istennek felvette. Kocka hasa volt, a keze ki volt gyúrva, és a mellkasán egészen a nyakától lefelé volt egy arany tetoválás. A bőre gyönyörű volt. Az arca leírhatatlanul gyönyörű. A sötét barna szeme gyönyörű volt. Már kicsit hasonlított is a feketére.Egyszerűen nem tudtam levenni róla a szemem. De ezt ő is észre vette.
- Ronda vagyok, igaz?
- Épp ellenkezőleg.
Szerintem nagyon piros lehettem mert a kezét az arcomra tette.
- Nagyon meleg az arcod, jól vagy?
- Aha. - megráztam a fejem majd megszólaltam. - Miért hívtál?
Oda nyújtja a pólót és azt mondja kicsi. Elveszem a kezéből és bemegyek apu szobályába a sarkamban Xorannal. Kiveszek egy másik pólót majd odanyújtom neki. Felveszi de látszik a vállánál, hogy feszül. Oda megyek a szekrényhez és kiveszek egy izomtrikót. Mikor felvette olyan volt rajta mintha rá öntötték volna. Vissza ment a fürdőbe és megnézte, hogy áll rajta. Mikor megelégedett a pólóval vissza vette a maszkját. Oda jött hozzám és lehajolt épp annyira, hogy a szemünk egy vonalban legyen.
- Köszönöm.
Majd homlokon csókolt. Mikor hátat fordított és a szobám felé indult éreztem, hogy az arcom nagyon piros lett mert el kezdett égni, de nagyon. Pár másodpercig még álltam ott majd utána mentem. Mikor beléptem a szobámba akkor ért haza apu is.
- Szia, megjöttem!
- Szia!
Ahogy kimentem apuhoz észre vettem, hogy a fürdőben égve maradt a villany. Oda mentem, hogy lekapcsoljam és észre vettem az étkezőben a széken Xoran ruháit. Lekapcsoltam a villanyt és oda mentem a székhez. De apu mikor kihúzta a széket, hogy leüljön észre vette a ruhákat. És én hirtelen ledermedtem. A szeme sarkából rámnéz majd a ruhákra. Felvette a székről a ruhákat és észre vette az alsót, de az nem is stimmelt neki.
- Kié ez a ruha?
- A barátnőmnek a pasijáé, ott maradt náluk mikor ott aludt. Így bedobta hozzám, hogy mossam ki neki mert a szülei nem tudják, hogy van egy barátja így elég sandán néznének rá ha meglátnák. Pont úgy néznének ahogy te nézel most rám.
Hála istennek, hogy a barátnőmnek nemrég lett pasija így mondhattam ezt. Még egy kicsit nézett engem aztán megbékélt. Oda adta a ruhákat majd bevittem a fürdőbe a mosógépbe. Mikor vissza mentem a szobámba ott hasalt az ágyamon Xoran és valami könyvet nézegetett. Rámnézett és elmosolyodott. Összeszedtem a pólóm és a rövidnadrágom amiben aludni szoktam majd bevonultam a fürdőbe. Mikor beálltam a zuhany alá jó melegre állítottam a vizet, hogy kitisztuljon a fejem. De nem nagyon sikerült, vagy 15 perce folyatom magamra a vizet, de semmi. Most először esik ez meg velem. Mikor végeztem megtörölköztem és vissza mentem a szobámba. Oda mentem Xoran mellé az ágyra és betakaróztam. Mindig az ágy mellett szokott a széken ülni. De ma úgy voltam mivel francia ágyam van maradhat mellettem. Éppen le akart mászni az ágyról mikor elkaptam az alkarját és vissza rántottam magam mellé. Nem láttam az arcát mert becsuktam a szemem de valószínűleg érthetetlen majd mosolygós arcot vághatott mert mikor vissza rántottam először nem mozdult meg, aztán pár másodperc múlva átkarolt és úgy aludtunk el. Nagyon furcsa volt valakivel elaludni, de egyben jó érzés is volt.
YOU ARE READING
Az árny
ParanormalVan egy lány aki félig ember és félig démon. Az élete elég kusza, de megtalálja benne a boldogságot. Kicsi kora óta ott volt a szeme elött csak nem vette észre.