4. fejezet

5 1 0
                                    

Oda jött mellém és kiengedtem az ajtón. Mikor a városba értünk azt vettem észre, hogy mindenki meg bámult minket. 
- Téged most látnak? 
- Igen. Ezért változtam át.
Megtorpantam. Hogy mivan? Oda hívtam Xorant egy kicsit. Mikor odaért elém leültettem és levettem a koponyát a fejéről.
- Mit csinálsz add vissza. Nem fogok tudni vissza változni ha nincs rajtam.
- Majd otthon megkapod. - és beleraktam a táskámba.
Morgott még egy kicsit majd elindultunk. Mikor odaértünk és beléptünk az ajtón mindenki ránk nézett. Az ajtótól nem messze leültettem Xorant majd odamentem. Hirtelen arra lettem figyelmes, hogy Xoran elkezt nyüszíteni. Mindenki csak nézte és majdnem elolvadtak. Ránéztek a főnökre és nagy nehezen megengedte, hogy oda jöhessen hozzám. Mikor leült mellém csak annyit mondtam, hogy nagyon cseles. Elkezdte bökködni a táskám jelezve, hogy kell a koponya.
- Mit szeretne a kutyád?
- Van egy műanyag maszkom amit odaadtam neki de most, hogy a városba jöttünk levettem róla és most azt kéri.
- Nyugodtan add oda neki.
- Biztos? Elég bizarr.
- Nyugodtan.
Lehajoltam a táskámhoz és elővettem a koponyát. Mindenkinek elállt a lélegzete aki ott volt. Xoran kinyújtotta a fejét jelezvén, hogy tegyem fel neki. Egyet sóhajtottam és rátettem az arcára.
- De ne ilyesztegess senkit.
Majd leült mellém. Mikor végeztem és kimentünk az utcára mindenki megnézett minket. Szerintem hirtelen azt hitték, hogy rémet látnak. Elindultunk hazafelé amikor út közben találkoztam Pollaval. Aki Oscar legjobb barátja.
- Szia csajszi. Woow. Ez a te kutyád?
- Igen ő itt Rex. És ő itt Polla. - mutattam be őket egymásnak.
Válaszul Xoran odament Pollahoz és a mancsát nyújtotta. Kezetráztak majd vissza jött mellém.
- Amúgy hogy hogy nem érsz rá? Oscar mondta.
Rohadt gyorsan ki kell találnom valamit.
- Már egy éve el utazott a pasim és úgy volt, hogy nem fogunk többet találkozni, de múltkor amikor írtam Oscarnak akkor éppen a házban várt engem.
Polla csak nézett rám mintha hülyeséget beszélnék.
- Nem is tudtam, hogy van pasid.
- Igen, nem akartam nagy dobra verni. Ezért csak apu tudott róla.
- Akkor ő a ti kutyátok?
- Igen.
- Hát jólvan örülök, hogy találkoztunk. Na megyek. Szia.
- Szia.
Elment Polla és én lenéztem Xoranra. Mi az ördög? Mikor hazaértünk már apu is otthon volt.
- Szia kicsim. - lenéz Xoranra majd rám. - Kié ez a kutya. A barátnőd pasijáé? - kérdezi szarkazmussal.
Gonoszul ránézek apura majd határozottan kijelentem, hogy az enyém.
- És hol fogod tartani?
- Tudtommal van kertünk.
Bólintott és elment a konyhába. Bementem a szobámba és becsuktam az ajtót. Mikor megfordultam már az eredeti alakjában volt.

- Szerinted át tudnál változni emberré? - kérdeztem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Szerinted át tudnál változni emberré? - kérdeztem.
- Szerintem igen csak kell valami tárgy ami bizonyítja, hogy élt az az ember.
- Volt anyunak egy bátyja aki meghalt anyu születése elött egy autóbalesetben. Itt van a fülese amit mindig használt. Kiveszem a szekrényből.
- De nem fogják a szülei felismerni?
- Ők már rég meghaltak.
Bementem apu szobájába és előkerestem a fülest. Bevittem a szobámba és odaadtam Xorannak.
- Ki tudnál menni? - kért meg Xoran.
- Aha.
Kimentem és bezártam az ajtót nehogy bemennyen apu míg fürdök. Mikor vissza mentem a szobámba a látvány megdöbbentett. Ott állt elöttem egy húsz éves srác. Fekete hajjal és szemekkel. Az arcán szemüveg is volt, de nagyon jól állt neki. Fehér mintás pólója fölött egy fekete pulcsi volt és a fülében a füles.

Wow nem is tudtam, hogy anyunak ilyen volt a bátyja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Wow nem is tudtam, hogy anyunak ilyen volt a bátyja. Egy fényképen sem volt rajta.
- Na? Milyen.
- Na igen, ez olyan mint te csak emberben. De szerintem váltott vissza kutyára mert apu adni akar kaját az elöbb mondta. Vissza változott aztán kimentünk a konyhára. Csak csodálkozni tudtam mikor apu a maradék husit adta neki amit nemrég sütött mának.
- Mivan? Legalább legyen valami haszna, meg éhes is lehetett.
Elmosolyodtam majd mikor megette vissza mentünk a szobába. Xoran leült az ágyra én meg becsuktam az ajtót.
- Nálatok mindig ilyen finom a hús? - mikor ránéztem a valódi énje volt már.
- Igen, apu jót csinál. És most mit csináljunk?
Oda mentem hozzá az ágyra és hozzá bújtam. Rámnézett és lassan megcsókolt. Megint a keze a derekamon pihent. És én beletúrtam a hajába. Egyre szenvedélyesebben csókolt mikor hirtelen átugrott felettem és az ablakhoz futott. Meglátta a jóformán már fekete felhőt és megragadta a kezem.
- Hova megyünk?
- El innen jó messze. Ved magadhoz ami 2 napig kelleni fog és indulunk is. 
Előszedtem a hátizsákom és beleraktam pár ruhát és az összes pénzem amim volt. Felvettem a cipőm és éppen kimentünk volna mikor odajött apu.
- Hova mész?
- A haverokkal elmegyünk valahova de lehet, hogy csak holnap érek haza. Sietek haza. Szia!
Míg én apával beszéltem Xoran addig átváltozott a szobámban és úgy jött ki. Kiszaladtunk az utcára és Xorant kellett követnem mert meg se állt amíg a városba nem értünk. Ott lassított és én megálltam. Bementünk egy sikátor szerű utcába és majdnem az egész várost lerövidítettük. Ott megállt egy Hotel elött és mondta hogy mennyek be. Kértem egy szobát két napra majd mikor a kulcsot megkaptam és bementem a szobába egyből járt az agyam miért nem jött velem. És két percre rá hívott valaki.
- Halló?
- Szia Shizune a recepciós nem enged fel. Le tudnál jönni?
- Aha megyek.
Szerencsére két személyeset kértem. Mikor leértem a hallba ott ült a fotelban és zenét hallgatott. Mikor meglátott felugrott és odajött. Oda mentem a recepcióshoz és elnézést kértem. Hála Istennek megértő volt. Mikor bementünk bezártam az ajtót. Leült az ágyra levette a cipőjét és elfeküdt. Oda mentem hozzá és a mellkasára feküdtem.
- Miért kellett elmenni otthonról?
- Csak.
Erre felnézek rá és látom, hogy elvan pirulva. Annyiban hagytam.
- El kéne menni a városba venni egy váltás ruhát neked meg pár dolgot.
- Oké.
Felállt és felvette a cipőjét.
Már a boltban vagyunk és összeszedtük a dolgokat amik kelleni fognak.
- Szerintem minden megvan. Gyere mennyünk fizetni.
- Oké. Te mennycsak majd én is megyek. Öm, kölcsön tudnál adni valamennyit? Nekem nincs pénzem.
- Aha, tessék.
A kezébe tettem egy ötezrest és mentem fizetni. Mikor kiértem a boltból megláttam Oscart és a haverjait, hogy ott vannak nem messze ezért gyorsan hátat fordítottam nehogy észre vegyenek, de észre vettek.
- Szia. Te mit csinálsz itt? - kérdezte Oscar.
- Bevásároltam. Ti?
- Veszünk pár piát. Tartunk holnap egy bulit. És hol van az a pasi akiről Polla mesélt nekem?
- Bent a boltban mindjárt jön.
- Ja, és azt várod, hogy el is higgyük? - szólalt meg az egyik.
- Igen.
Hallom, hogy kiért a boltból Xoran és jön oda hozzám. Érzem, hogy egy kicsit piros lettem.
- Ez ki? - kérdezi Oscar. - A kamu pasi?
- Ő a barátom Xoran.
- Mármint milyen barát?
Kicsit zavarban voltam, és ezt Xoran is látta. Rátette a kezét a vállam és megszólalt.
- A pasija vagyok.
Felnézek rá olyan értetlen arcal és látom hogy mosolyog.

Az árnyWhere stories live. Discover now