Ráno som vstala na slnečné lúče v mojej tváry. Ach dnes je Pondelok čo budem robiť ?
Išla som si spraviť moju každodennú rutinu .
Sprcha , vyčistenie tvary a bla bla bla ....
Pustila som si telku a spravila raňajky . Tzv. Švédsky tanier , obloženú misu . Všetko som popratala. Išla som na notebook ( apple ) , a na Facebook . Hľadala som meno - Jackson Wersey . Po dlhom hľadaní som ho našla , poslala som žiadosť o priateľstvo .
Prijal mi Yesss.... Napísala som mu - Ahoj
On -Ahoj , prečo píšeš ? Stalo sa niečo ?
Ja - Nie nie , som v pohode len som sa nudila tak som si tá vyhľadala .
On - v pohode
Ja - ahm , nechcel by si prísť keďže sa nudim, objednáme pizzu alebo tak niečo . :)
On - jasne môžme , ale mohli by sme niekam zájsť čo ty na to ?
Ja - môžme ale kam ?
On - to bude prekvapenie ;)
Ja - aha tak okay
On - tak za 20 minút som u teba .
Ja - dobre cakam tá .Vypla som notebook a išla sa rýchlo obliecť zobrala som ti toto 👇
Vlasy som dala do vrkoča a rýchlo sa navoňavkovala .
Jackson
Čakal som pred jej domom . Zatrúbil som . Už viem kde ju zoberiem . Do jedného podniku , kde sa sedí vonku pri jazere . Názov je watersbar . Maly slušný podnik . Videl som ako vyšla a zatvorila dvere . Prišla ku mne . Bola fakt sexy , ťažko jej odolam ale musím sa premôcť .
Videl som ako si má obzerá , mal som oblečené toto 👇( predstavte si to bez tej masky na ksichte)
Mám rád štýlové oblečenie . Ja " ahoj pod nasadaj " otvoril som jej dvere . Ona " ahoj " usmiala sa úprimný úsmev bolo to pekne . Musím sa držať späť . Keďže som tým čím som a nechcem jej ublížiť alebo aby jej ublížili ostatný . Cestou sme sa rozprávali len samé blbosti . Došli sme na miesto . Bolo 16.54 doraz bude 17.00 nevadí času dosť . Sadli sme si . Ona " waw je to tu prekrásne " Ja " ja viem bežne si tu chodím sadnúť a tak " ona " tak to môže byt naše obľúbené miesto " .... Prišla čašníčka " dobrý deň čo si dáte ?" Usmievala sa na mňa od ucha k uchu . Bola hrozné namaľovaná moc veľa make-up. Ja" dobrý , ja si dám wisky a moja priateľka Vám povie čo chce ." Claire " dám si víno červene ." Ja " a na jedlo by som poprosil krvavý sejk s hranolkami ." Ja " Claire čo si dáš ty ?" Claire " ja si dám cestoviny s mäsom "
Čašníčka " to bude všetko ?" Zas sa na mna usmievala vadí mi to . Ja " áno bude a ak ste si nevšimla som tu s priateľkou " smial som sa . Čašníčka sklobila hlavu a dala dole a odišla . Claire " vášne priateľka ?" Začala sa smiať . Ja " nikdy nevieš čo sa môže stať " usmial som sa a žmurkol . Chvíľku sme sa rozprávali o minulosti akú sme mali a podobne . Čašníčka nám priniesla jedlo . Začali sme jesť a keď sme dojedli hodinu sme sa rozprávali a smiali sa . Bolo mi s ňou úžasne dlho som sa nesmial s úprimnosťou . Opýtal som účet . Ja " idem zaplatiť " ona " nie ja platím ja som tá vytiahla vonku " chytila má za ruku bol som chvíľu zaskočený . Čašníčka nám dala účet ja som vyberal peniaze ale Claire už zaplatila . Zmúril som na ňu oci že ju " zabijem " ona sa na mna smiala . Ja " za toto zaplatíš" ona " už sa bojím " začala sa s srandy klepať . Zobral som ju za trup a prehodil cez rameno . Ona má začala búchať na chrbát a podobne nech ju dám dole . Nedal som ju dole . Chvíľu nič nerobila a čapla má po zadku . Oh mala nezbednica. Položil som ju pred auto a oprel sa tak žeby mi nevedela ujsť . Zasmial som sa . Chvíľu sme sa na seba pozerali . Claire " teraz budeš pozerať na mna ako keby má chceš zjesť ?" Ja " možno ta zjem ja neviem sám " mykol som ramenami . Započul som niekoho ísť . Ach bože vážne on? Rafel? Čo ten ti Robí . On je môj bratranec . Rafel " ale koho to tu mame ? " ja " vypadli lebo tá zabijem na mieste " nemám ho moc rad ...
Rafel " haha sranda musí byt " zrazu sa vyparil jak vietor . Claire pozerala vystrašene . Prečo pozerá na mna jak na netvora . Pozrel som sa do späťaka preboha mám vonku zuby a oci my svietia . Ukludnil som sa a išiel k nej . Ja " prepáč ja ja ti to vsetko vysvetlím sľubujem ja ja fakt prepáč " Claire začala utekať jak inak rýchlo som zahol do uličky a bol pred ňou a oprel som Ju o stenu . Výhoda upirska rýchlosť . Ona sa otočila a ja som bol za jej uchom . Claire " Čo si zač ? Kým si ? " triasol sa jej hlas . Ja " ja som ....."Pokračovanie nabudúce urobím dnes ďalšiu časť čo vy na to ? 😘
Dúfam že sa Vám páčila časť :))
Ahojte zatiaľ
-D
KAMU SEDANG MEMBACA
KING VAMPIRE
VampirMožno keby sa dal svet zmeniť padnutím kvapky krvi z nás, a neprevrhnúť Zem prostým vyrieknutím otrepaných prázdnych fráz. Možno keby nebo krvácalo a peklo plnilo tmavé ľudské sny, moja duša, čierna duša, neopusť ma nikdy, ži. Samé chyby robíme my t...