Aspoň 15+
Zrazu prestal a začal .....Claire
Prestal a začal sa mi presúvať k lonu . Pohybovala som jeho kamarátom hore dole . On vzdychal od slasti . Po čase som zapojila ústa . Pohybovala som ústami hore dole . Začala som cucat žaľuď. On zostonal a ani sa nenadýchol . Prestala som a v očiach som mu videla plamienky . Ľahla som si a on my začal masírovať prsia . Zobral maly sáčok . Roztrhol ho . A vybral s neho kondóm . Navliekol si ho na svojho kamaráta . On " láska v pohode ? Kus to zabolí ale potom už bude dobre ." Dal mi pusu na čelo . Keď som pozrela na jeho kamaráta tak som videla riadne veľkého kamaráta . Keď sa do teba vojde bude sranda , povedalo mi moje svedomie . Roztiahol mi nohy a jemne ho do mna zasunul. Mne unikol jeden vzdych a krik . Pomaly začal hýbať . Dosť to bolelo ale po pár sekundách bolo to v pohode . Pridával na tempe . Pomaly zrýchľovať a zrýchľoval . Až kým sme nevzdychali nahlas . Ja " milujem ť-a moc " on " aj ja teba láska ." Už som cítila že budem .
Ja " rýchlejšie ." On " čarovne slovíčko ?" Ja "prosím ." Začal ešte viac zrýchľovať a prirážať. Za pár sekúnd som zakričala. Ja " Jackson oh " a urobila som sa . On "ešte vydrž." Po pár sekundách sa aj on urobil s výkrikom mojho mena . Obaja sme ležali a dýchali ako o život . Teraz som si uvedomila že už nie som panna . Musela som sa usmiat . On " páčilo sa láska ?" Ja " áno pane boli ste úžasný ." On " tvoje prvé že ?" Ja som prikývla a sklonila hlavu . On my prstom dvihol tvar a povedal " nemusíš sa hambit každý niečo zažije prvý krát ." Ja " som unavená takze asi zaspim už ." Dala som mu letný bozk na pery a otočila sa a zhasla svetielko . On " dobru princezná ." Ja " aj tebe ." Zaspala som v objatí . Objatí mojho princa .....Jackson
Ráno som sa prebudil na chrapkanie vedľa mna . Bola taká zlata keď spala . Uvedomujem si že ju moc milujem nadovšetko . Je pre mna všetkým čo mám . Pohladil som ju po líci a ona zamľaskala musel som sa zasmiať ale ticho . Pozrel som na hodiny a bolo 8.24 išiel som do kúpeľne sa umyť . Obliekol som si tepláky len . Moje obľúbené nike tepláky .Vošiel som do kuchyni a išiel ku skladu vedľa kuchyni . Vybral som krv a nalial som ju do pohára . Pomaly som pil a užíval si tu chuť . Keď som dopil išiel som ho umyť a rozmýšľal som urobiť raňajky nám . Vošiel som do ladnicky a urobil smoothie s jahodami a čučoriedkami a zalial to džúsom . Rozmixoval a nalial do 2 misiek . Posypal to musli a pridal ovocie jahody a maliny. Vybral som džús jablkový a nalial do pohárov . Položil som na stôl a raňajky vyšité . Započul som kroky....
Claire
Ráno som sa zobudila na búchanie v kuchyni a mixovanie niečoho . Hneď mi došlo že to je Jackson . Vstala som išla som sa umyť a dala na seba tieklo a kraťasy .Vošla som do kuchyne a videla Jacksona len v teplákoch bol krásny a dosť sexy . Ja " dobre ranko láska ." On " aj tebe , urobil som ti raňajky dúfam že budú chutiť ." Ja " ďakujem moc si to vážim ." Videla som mňam fajne jedlo . No teda raňajky . Na spôsob smoothie a na tom ovocie a musli . Moc pekne , ja som si teda vybrala priateľa . Začala som jesť za chvíľu som to zjedla . Napila som sa džúsu a kus som si odgrgla . Ja " ouuu prepáč ušlo mi ." On " v pohode láska ja to robím bežne ." Odgrgol si nahlas . Pozreli sme na seba a smiali sa ako šialený . Zazvonil zvonček . Išla som k zvončeku lenže on tam bol skôr jasne upirska rýchlosť . Skúsila som niečo zamerala som miesto kde by som chcela byt rýchlejšie . On už dohovoril s dannym človekom ktorý zvonil . On sa otočil na mna a ja v 2 sekundách som bola u neho . A ledva som zabrzdila bola som od neho 5 metrov waw . On " to si ako spravila ?" Ja " neviem , skúsila som sa zamerať na jedno miesto a bola som rýchlo pri tebe , neviem ako je to možné ." On" to bude asi tým ze som ti dal dávnejšie moju krv a tým sa to aktivovalo ale sám neviem ako si to spravila bolo to rýchle až na teba moc ." Ja " tak vidíš upirik ." Isla som mu dať pusu ale oblafla som ho brnkla som mu po nose a rozosmiala sa . Mal vážny ale zároveň urazený vyraz . Ja" oou dakto sa nahneval ." Zas som sa rozosmiala a začala som utekať . Rýchlo rýchlo preč . V momente bol u mna a oprel má o stenu . Zmrzla som ta jeho vážna tvar . On " už sa nesmeješ nie ?" Ja " ale môžem keď chcem ." On mi prešiel po krku s tesákom prehltla som . On " a teraz sa smejes ?" Ja som si hovorila že mi neublíži . Pozrel na mna mal tesáky vonku a červene oci . Zdvihol obočie . Rozosmiala som sa na plne pľúca . On " hej je ti smiešno a teraz ti bude smiešno?" Chytil mi ruky a oprel nad hlavu . Jednou rukov mi držal ruky a druhou mi prechádzal po krku . Ja " napi sa keď chceš mne to nevadí ." On " keď ti po tom nebude smiešno tak sa napijem ." Ja " aj tak mi bude smiešno ." On " tak dobre idem na to ." Kusol mi surovo do krku moc má to bolelo . Bol nahnevaný neviem kvôli čomu . Kurevsky to bolelo . A štípalo . Nebolo to s lásky ale s nejakej pomsty . Ja" proprosim prestaň bo boli to moc " on len zavrčal a stiskol mi zapestie už som to niezniesla . Začali sa mi liať slzy moc to bolelo . Ja " dosť ." Odsotila som ho od seba veľkou silou , neviem kde sa vo mne vzala. On sa buchol do steny . Pozrel na mna s ľútostou v očiach . Chcel má chytiť ale ja som povedala " nie nedotýkaj sa má . Kvôli čomu to tak bolelo hm ? Chceš aby som sa tá bála ? Alebo si si len vybil zlosť na mne ? Vieš ako to bolelo ? Toto nebolo s lásky ale s pomsty ale neviem čo som ti spravila kvôli čomu ...." začala som plakať moc . Išiel má chytiť za ruku ale ja " nie !!! neopováž sa má dotknúť ... toto si chcel ? Takto má vidieť ? Chcel tak odpovedz chceeel!!!!" Kričala som už po ňom s slzami v očiach . On " ja ja prep...." nestihol mi odpovedať lebo som mu do toho skočila " NIE nechcem od teba nič počuť tvoja ľútosť neodčinní čo si mi teraz spravil ." Rýchlo som sa rozbehla do spálne a zatvorila za sebou dvere a zamkla. Skrčila som sa k dverám a oprela hlavu o dvere . Plakala som a plakala . Asi po 2 hodinách som počula kroky . On " prosím otvor mi ja som to tak nemyslel ." Neodpovedala som začala som zas plakať . On " prosím , prepáč neviem čo to do mna vošlo ." Neodpovedala som zas . On buchol do dverí pästou . On " kurva kurva kurva otvor mi tie dvere fakt som nechcel bol bol som nahnevaný ." Zase ignor . Nemala som chut sa s ním rozprávať . On " piče počujem ti biť srdce rýchlo prosím otvor nemám na to nervy chcem sa porozprávať ." Ja " daj mi pokoj " on " nie ja tá milujem prosím otvor prosím ." Zase ingor . On " ach dobre buď si tam ja som sa chcel len porozprávať prepáč mi no ty výdeš von alebo tie dvere výklopnem bojím sa o teba ." Zas ignor plakala som a plakala . Počula som silne buchnutie dverí vchodových do nášho bytu alebo domu . Asi po 30 minútach som vyšla vonku . Nastrazila som sluch nikoho som nepočula . Rýchlo som išla do kuchyne a zobrala vodu si a 2 rožky a bambino syr . Najedla som sa a napila . Dvere som mala zamknuté stále . Zaspala som na posteli .
Za pár minút som počula treskanie v kuchyni no neriešila som to . Počula som klopanie . Pozrela som na hodinky bolo 20.35 . On " mucko midžudžu prepaaaaaaas nechcel som byc zlý na teba . Mocinkovi tá milujem ." On je opitý vážne ? To akože čo spravil ? Ach bože .... dala som ignor . Samé blbosť trepal . Dve na tri . On " otvoriž mi ušinko plosiiiim " ja " chod preč ti hovorím ." On " dobre som na guaciku keby niečo ." On " ale mohla by si mi otvoric prosím ." Ignor som dala . Moc má zasiahlo čo mi spravil . Bola som psychicky vyčerpaná . Musela som si zas ľahnúť .....Zaspala som nevedela som ani ako . Vstala som a pozrela vonku . Zrazu som počula krik v kuchyni . Niečo ako " si normálny ty si fakt kreten ? Ty si idiot ." On " ja som sa proste opil lebo som to už nevladal ja ja neviem ako si to mám vyžehliť ." Po dlhom rozprávani už niekto išiel preč .. Bol to žensky hlas ale asi jeho sestra alebo neviem . Nádych výdych . Zaklopal a povedal " prepáč mi za včerajšok si pre mna všetkým a som idiot viem to mal som nervy už sa to nestane prosím otvor bojím sa o teba ." ach otvorím mu už . Podišla som k dverám zabalená v paplone . Raz dva tri . Otvorila som dvere a pozrela so slzami v očiach na neho on pozrel na mna a ..........
Ahojte upirkovia. Ďalšia časť vyšla . Tak kus sa to zvrtlo. Myslite že sa to medzi nimi urovná ? Ja dúfam že áno . Čo jej povie aby si to " vyzehlil " ? Tak zatial pekný večer . Ahojte
-D
YOU ARE READING
KING VAMPIRE
ערפדיםMožno keby sa dal svet zmeniť padnutím kvapky krvi z nás, a neprevrhnúť Zem prostým vyrieknutím otrepaných prázdnych fráz. Možno keby nebo krvácalo a peklo plnilo tmavé ľudské sny, moja duša, čierna duša, neopusť ma nikdy, ži. Samé chyby robíme my t...