Part 9

176 15 0
                                    

"Darah?Apa maksud kau?"soal Alicia.Dia memandang ke arah kawasan yang dipandang arnab itu.Mukanya berubah menjadi masam ala² pekasam.Pekasam pon tak masam cam tu...

"Itu kerja si Bulat...Budak yang makan je kerjanya.Itu mesti sos menitik je..."kata Mika selamba.Walhal dalam diri sedia nak 'hadiahkan' penampar kat Bulat sebab jatuhkan imej MATA di depan ejen baru! Mentor ² hanya terkaku,tidak bercakap apa².

"Hmm...baik kamu kenalkan diri.Saya ada hal penting nak- beritahu."kata ejen Leon.Kata-katanya sedikit gagap apabila terlihat sesuatu yang hanya memandang kosong ke arah ejen² muda.

Dia...
Dia dah kembali...
Tapi,kenapa?
-ejen Leon

"Ejen Leon?"tegur Jet yang baru pulih dari penyakit nganganya.(😂ha ha ha,dah makan ubat tu)"Ha?err...Dah,kamu semua pergi keluar!Misi hari ini dibatalkan!!!"kata ejen Leon.Ditolak budak² innocent ke atas lantai.Ditutup pintu tanpa hormatnya~ Yang lain hanya tercengang,haiwan² itu sudah ambil peluang nak pergi mampus entah ke mana.

"Apahal dengan ejen Leon tu?Dah gila ke?"soal Chris.
"Mesti ada benda ni diorang sorok!!! Mentor ² ingat, semua benda kena berahsia ke?!Ada benda kena buat, bagitau jelah!!!"jerit Moon.Agaknye stres kot...

Ali hanya bersweatdrop.Ade² je perangai kawan dia!Rudy pulak dah perasan yang haiwan² tu semua dah hilang."Wei,mana haiwan² tu semua?"soal Rudy.Tak sempat Roza nak balas,ade 'hantu' pi libas cakap Roza!

"Wahai manusia,kita kena menetap di dorm MATA~!!!"jerit seorang gadis bertelinga beruang.Lelaki beruang di sebelahnya hanya menguap~~~~and menguap~~~~

"Errrr..."
Yang lain hanya kaku jer...Tadi beruang,sekarang perempuan beruang pulak!!!Argh, kusut!!!

Lelaki-himitarou kyakimo
Perempuan-kurenai Kicimokuma

Lelaki-himitarou kyakimoPerempuan-kurenai Kicimokuma

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Oh,lupa...saya Jang Wolyoung.Mereka ialah pasangan beruang,himitarou  Kyakimo dan kurenai Kicimokuma."kata arnab betina.(rupa wolyoung ada dalam artbook author) Lelaki arnab disebelahnya hanya senyum jer...Kena demam ni...
Namun,ejen²MATA tiba² dikejutkan dengan satu jeritan yang...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Oops, jangan fikir jeritan mengilai pulak~✌✌✌😛
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Hoi, Seojun!!!"

"????"

End

Sorry, author malas nak lukis cantik²😖.Style meme je buat... Colour pon flat jer~😗 Ejen baru tu semua Author semua dah lukis kecuali pasangan musang,lelaki arnab dan lelaki kucing.Just wait,nanti adelah face reveal diorang~

#AuthorMalas~
#MyFriendsCharacter

🙋Bye,My Candy~!

🍭 Candy Candy🍭

by-Gumi [vocaloid]

"Who Is The Next Alice?" [EA fanfic]Where stories live. Discover now