"sini kau,dasar kucing tak ada emosi!!!"
Jerit seekor kucing perempuan yang mengejar kucing lelaki.Kucing lelaki itu berlari kearah lelaki arnab di sebelah Wolyoung.Dia pon memulakan "drama cap ayam goreng berempah hangus die tu..."
"Khuk khuk khuk...Hansel~Wife aku tu garang sangat~!!!"tangis lelaki itu.Hansel pulak dah buat muka Poker Face dan bercakap dalam bahasa Korea."당신 부인은 언제 ...?"
(Maksud-bila masa dia jadi isteri kau...?)
Untuk menghilangkan perasaan hambar,Wolyoung bersuara."Urrmm...Pasangan kucing tu...yang perempuan Lee Hyun Jae, lelaki pulak Lee Seojun...Dia pulak,pasangan saya...Park Hansel, kacukan Korea-USA"kata Wolyoung.Namun,yang lain hanya tertumpu pada "deraan fizikal" Hyun terhadap Seojun dengan cara...
Menggulung-gulung ekor Seojun!!!
Seojun pulak dah menangis derita...lah sangat.😒
"Wolyoung,join sekali nak?!!!"jerit Hyun sambil mengepak-gepakan(?) ekor Seojun.
Ye lah,siapa tak marah kalau lelaki cakap kita "isteri"
dia?😤
Girls,jom sembang pasal ni di komen yer~😉"Tak nak aku jadi pembunuh...Kalau nak ajak orang,ajak Charlly...😒"kata Wolyoung.Moon yang dari tadi nak join Hyun,bila dengar nama 'Charlly' je terus menggila.
"Charlie Puth ejen MATA?!Waaahh!!!"jerit Moon.Iman pulak datang dan membetulkan ayat Moon."Moon, mungkin itu adik dia...C-H-A-R-L-L-Y..."
Kata Iman sambil mengeja nama Charlly.Moon pulak buat muka Poker Face kemudian menarik Ali mendekatinya.
"Adik dia pun famous kan,Ali~?"kata Moon dengan mata yang bersinar bak bintang.Dia harap Ali fikir benda yang sama macam Moon tapi..."Siapa C-H-A-R-L-L-Y yang kau kata tu??"Ali melantunkan soalan yang tak bijak...Plus muka innocent dia tue~
'jangan bagi aku fakehope boleh tak?!'monolog Moon.Moon pun pergi kepada Hyun dan peluk dia...
"Hyun,tolong bunuh dia demi aku~~~"kata Moon.Hyun terdiam buat beberapa minit dan berkata.
"Dengan segala hormatnya~"
*keluarkan pisau dapur*EMP&EML
"😲😲😲😲????!!!!!!!"Ali
"Tolong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"End
Hohoho,korang cer komen apa yang akan terjadi dekat Ali??Author tak tau dia akan jadi apa nanti...Otak blank~
YOU ARE READING
"Who Is The Next Alice?" [EA fanfic]
Misteri / ThrillerSetelah berusaha dengan bersungguh-sungguh,Ali diterima ke Asrama AlexandriaDiamond yang merupakan asrama yang berada di pulau terpencil di Malaysia.Ali berasa amat teruja, namun... . . . . . . . . ."aku takkan biarkan kau kekal di sini..."-??? kala...