Yiaaa 10 bölüm olduk hihuuu
Pietro'dan
Odamı toplamanın zamanı geldi diye düşündüm. Hediyeyi de merak etmiştim zaten. Hızlıca topladım. Zaten hep hızlıyım biliyorsunuz. Kutuyu buldum. Yatağın üzerine koydum. Kutuyu açtım. Bir kutu daha çıktı. Ve küçülene kadar bir sürü kutu. Manyak bu kız diye geçirdim içimden hafif tebessüm ederek. Bir dakika niye tebessüm ettim ki şimdi AMK. En son kutuyu da açtım. İçinde bir tane boya kutusu vardı. Evet gri boya. Ve mavi küçük bir zarf. Zarfı açtım. İçinden çıkan kartı okudum '' Dip boyan gelmiş sevgilim "].'' (piç smile çizimi işte anlayın AMK) Daha bu ne be diye düşünemeden tüm kulede Jarvis'in sesi yankılandı. '' Yemek hazır efendim herkes yemek odasına. ''. Kendi kendime emredersiniz Mr. Stark diye söylenerek aşağıya koştum. Her zamanki gibi ilk ben gelmiştim. Hızlıyım ya ondan pdmeşdmeş. Sonra Tony geldi. Sadece zırhın ayaklarını giyip uçmuş üşengeç adam.
Tony: Pşt Wanda ve Liz ne açıklayacak sen kesin biliyorsundur hadi söyle?
Piet: Bilmiyorum AMK keşke bilsem. Türk'e göre sevgili olduklarıymış ama bilmiyorum.
Tony: Türk kim olum?
Piet: Tanısam AMK.
Tony: Tamam atar yapma sustum.
Yavaş yavaş masa iyice doldu. Şu an sadece iki eksik vardı. Liz ve Wanda. Normalde herkes gelir gelmez yemeğe gömülür kimse birbirini beklemezdi. Ama bu sefer kimse tabağına dokunmamış ve herkes Liz ve Wanda'yı bekliyordu. Özellikle de ben. Asansörün kapısı açıldı ve ikisi de aynanda asansörden indi. Masaya yaklaştılar. Büyük yuvarlak masanın tam boş yerinde durdular. Herkes onları görebiliyordu. Liz ile göz göze geldik. Bir süre bakıştık. Ne kadar sürdü bilmiyorum. Çok güzeldi. Ama lezbiyen işte. Wanda biz bakışırken bir şeyler anlatıyordu. Bense onu dinlemeden sadece Liz'e bakıyordum. Liz de bana. Suyuma uzandım ve bir yudum aldım. Keşke almasaydım. Aldığım gibi suyu geri püskürttüm Liz ve Wanda aynı anda '' Yani biz sevgiliyiz. '' demişlerdi. Tony eğilip kulağıma fısıldadı. '' Şu senin Türk baya zeki galiba. '' dedi piç smile atarak.
Uwu selam gençler ben haygaysbenozhe inanamazsınız ama bölüm yazdım dpnwpdnwğsks ve sanırım bir kurgu yazıcam ama ilk önce biraz daha kafamda oturması lazım.
Sıradaki bölüm Doraawinterr da tab2 bu arada dora hanım avengers ın 2. Kitabına başladı. Bir bakın ilk bölüm geldi.
Yorum ve vote yapın AMK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Electric Girl||Pietro Maximoff Texting[Tamamlandı]
FanfictionInstagram'da konusurken akla gelen bir texting