AMK ÖZÜRLÜSÜ: Ee Layla naber aşkm.
Hasta'm: Seni de aşkını da Layla'nı da hepsini sikm.
Hasta'm: Layla falan değilim ben özürlü.
Hasta'm: Siktir git sevgilinin yanına. Konuşma da benimle.
AMK ÖZÜRLÜSÜ: Naptım şimdi AMK?
Hasta'm: Hadi tamam Layla'ya çıkma teklifi ediceksin bari gözümün önünde etmeseydin.
AMK ÖZÜRLÜSÜ: Aşık olmak da suç oldu.
Hasta'm: Sikerim aşkını yazma işte bana.
Hasta'm kişisine artık mesaj gönderemezsiniz.
Liz eline bir peçete daha aldı. Akan makyajıyla simsiyah olmuş ıslak gözlerini bir kez daha sildi. " Ya cidden kafam almıyo. Hadi senin bu kardeşin salak onu biliyoruz. Beni Layla sandığını da biliyoruz. Ama Layla benim olduğumu bildiği halde nasıl kabul ediyo ya çıldırıcam kardeşim o benim." Wanda ne diyeceğini bilemedi ve sarıldı. Liz hala ağlamaya devam ediyordu. Kapının açılmasıyla o tarafa döndüler. Wanda giren kişiyi görünce bağırmaya başladı" Kapı çalmayı bilmiyor musun Pietro çık şu odadan." Pietro anında gitti." Off ben niye böyle bir salağa aşık oldum ki. Öz kardeşimden de kazık yedim zaten. Kaçsam mı ben?" diye söylendi Liz. " Ne saçmalıyorsun Liz? Nereye kaçıcaksın? Ben senin çakma sevgilin olarak yanındayım hem bırakmam seni. " Liz Wanda' ya sarılıp kısık bir sesle" İyi ki varsın çakma sevgilim, gerçek kardeşim. "" İyi ki varsın Liz. "
NEEE ÖZHE BÖLÜM MÜ YAZDI haygaysbenozhe
EE BİLİYOZ ZATEN DORAAWİNTERRXAVİER DA SIRA
SEVİYOZ SİZİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Electric Girl||Pietro Maximoff Texting[Tamamlandı]
FanfictionInstagram'da konusurken akla gelen bir texting