Şaka maka 20 bölüm oldu AMK duygulandım dpsmsğwösş. Bu arada 700 okunma olmuşuz dedim yuh ldğwödğwösğw.
-Pietro-
Wanda ve Layla içeri daldı. İnsan bir kapıyı tıktıklar terbiyesizler.
Layla: Kalk uyuşuk çocuk Liz geliyo kaçmamız lazım.
Evet Liz'den kim korkmaz ki? Layla bitirdiği an koşmaya başladım. Keşke koşmasaydım AMK. Liz'den kaçmak için koşup Liz'in yanından geçmek ne kendimle gurur duyuyorum. Ben şimdi sıçtım diye düşünürken arkadan gelen ses doğruladı.
Liz: Şimdi siktim ebeni Pietro.
Hadi ama ciddi misin kız elektriğiyle beni parçalara ayırır AMK. Zaten benden hızlı koşabiliyor. Eşyalarla ışınlanma falan. Ahh bir de çok tatlı. Töbe kız lezbiyen AMK kendine gel. Wanda ile Layla'nın yanına ulaştım. Liz de az ilerimizde durdu.
Liz: Kaçmak için üç saniyeniz var üçünüzü de geberticem. Wanda belki sana ayrıcalık gösterebiliirm sonuçta kız arkadaşımsın. Layla sen de ikizimsin. Aha şimdi sıçtın Pietro Maximoff.
Aha şimdi sıçtım. Anında koşmaya başladım. Ama Liz koşarken yakalamak için üstüne atladı. İkimiz de düştük. Birbirimizin gözlerine bakarken elektriği yedim.
Pietro: Ahh acıdı ama.
Liz beni takmadan gitti.
BOK gibi oldu bölüm sorry.
haygaysbenozhe ben yazdım anlarsınız gerçi de mfğeöidöeşd
Doraawinterr sonraki bölüm dora da
Readers: Anladık AMK.Neyse seviyoz sizi.
Yorum ve vote atın AMK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Electric Girl||Pietro Maximoff Texting[Tamamlandı]
FanficInstagram'da konusurken akla gelen bir texting