2.2

553 34 97
                                    

800 OLMUŞUZ SİZİ YERUM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ SİZİ SEVİYORUZ.

Beyin Yoksunu: Valla özür dilerim. Kedi adınla dalga geçtiğim için hıyarın ben ama yani senin kedin yüzünden benim canım acıyor ya.

Deli: Sürün köpek.

Beyin Yoksunu: Ama kocanın her tara-.

Deli: O cümleyi tamamlarsan hem Liz'i hem Layla'yı hem de Wanda'yı aynanda üzerine salarım Maximoff.

Beyin Yoksunu: Ya bebeğim bak anlıyorum kedinin adı çok güzel ve bana sinirlendin.

Deli: Devam et devam et acaba şimdi nasıl sinirlendireceksin beni.

Beyin Yoksunu: AMA LAYLA'NIN HER YERİMİ YAKMASINA NE GEREK VARDI! GÖTÜMDE NİLE YANIK İZİ VAR.

Deli: Şu anda bunu Layla'ya söylemekle ne kadar iyi yaptığımı anladım.

Beyin Yoksunu: Kedi Layla'nınmış gibi yaktı.

Deli: Kardeşim ya yerim onu.

Beyin Yoksunu: Kardeşim mi dedin? Oha bir dakika Liz misin yani?

Deli: Ordan kim olduğumu belli edicek kadar gerizekalı mı gözüküyorum AMK.

Beyin Yoksunu: Yok abla estağfurullah ben belki yanlışlıkla kaçmıştır falan diye dedim.

Deli: Senin ben ablanı... Neyse.

Beyin Yoksunu: Kalbimi kırıyorsun bilinmeyenciğim.

Deli: Bb Pietro.

********

Liz yatakta kıpırdanıp Wanda'ya döndü.
"Sence anladı mı?" Wanda ablayla güldü "Benim salak kardeşimden bahsediyoruz tabi ki anlamadı." Liz kıkırdadı. Ardından Wanda da. Layla hızla odaya daldı. "Sabahtan beri Pietro'yu yakmaktan yoruldum. Azıcık da siz pataklayın." kendini yatağa atmasıyla iki kız tekrar güldü.

AWW selam ben geldim sorry bölüm geç geldi ama mükemmel geldi dimiğğğ bu arada doranın olacaklardan haberi yoktu inşallah annskm niye şimdi söyledin diye bir tepki vermez dpwmğskw- haygaysbenozhe

Muahh aşkm sıra sen de Doraawinterr

Sizi seviyoruzzzz.

Yorum ve vote atın aşklarım.

Electric Girl||Pietro Maximoff Texting[Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin