3.0

377 27 56
                                    

30 bölüm oldu duygulandım.

-Wanda'dan-

Liz'in arkasından aşağıya indim. Liz'in çoktan gittiğini biliyordum ama yine de şansımı denemek istedim. En kötü gidip Pietro'yu dövmüş olurdu. Sinirli sinirli aşağıya indiğimde boşluğa mal gibi bakan ve mal olan kardeşimi gördüm. Güçlerimle onu alıp duvara sabitledim.

Wanda: BİLİNMEYEN NUMARA LİZ'Dİ SALAK. AYRICA LAYLA BUNU BİLİYORDU. NASIL YAPTINIZ BUNU YA?

Pietro: Wanda önce bir bıraksan da anlatsam her şeyi.

Wanda: Hızlı anlat Pietro onu bulmam gerekiyor.

Güçlerimi hafifleterek Pietro'yu yere bıraktım. Hala ona çok sinirliydim. Layla'yı da Pietro'yu da parçalara ayırabilirdim.

Pietro: Şimdi her şey şöyle başladı. Ben Layla'dan haftaya doğum günleri olduğunu öğrendim. Ve biz de şaka yapmak istemiştik. Böyle olacağını bilseydim yapmazdım zaten.

Wanda: Ne sanıyordun ki Pietro? Doğum gününde her şeyi öğrenince gelip seni öpeceğini falan mı gerçekten çok salaksın.

Pietro: Bu kadar tepki vereceğini bilemezdim Wanda.

Wanda: Belki sen bilemezdin ama Layla bilebilirdi. Her neyse ben onu aramaya gidiyorum.

Pietro tam ağzını açacakken onu durdurdum.

Wanda: Hayır Pietro kimse benimle gelmeyecek sizi görünce daha da çok üzülecek ve bile bile sizi de götürmeyeceğim.

Pietro: Onun nereye gittiğini biliyor musun?

Wanda: Hayır ama bulacağım.

Layla: Ben gösterebilirim.

Wanda: Sana söylememiştir.

Layla: Gidebileceği tek bir yer var. Annemin evi.

Beceremedim bu bölüm bence çok ama neyse. Bu arada şaşardınız biliyorum ama özhe ben haygaysbenozhe

Sonraki bölüm doranın zaten biliyorsunuz ama DoraawinterrXavier

Neyse sizi seviyoruz.

LÜTFEN OY VERİN VE YORUM YAPIN 1,5 K OLDU NEREDEYSE KİTAP AMA YORUM YAPANLAR HEP AYNI 3 4 KİŞİ


Electric Girl||Pietro Maximoff Texting[Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin