Sabah resul abimin beni defalarca araması ile uyandım.
"Efendim abicim ne oldu sabah sabah" dedim göz devirerek ."sen nerdesin dün evden öğlen çıktın 3 ,4 saatlığine bu nasıl 3,4 saatse bitmedi bi" dedi biraz bağırarak . Açıkcası bana bağırması beni üzmüştü "evet cevap ver" diye kükredi bir anda ."Abi biliyorsunuz zaten Eylemlere geldim. Dün parti vermişti evinde ve ben akşam yahya abimden ve recep abimden burda kalmak için izin almıştım. Boşuna bağrıyosun ve merak etme kahvaltımı yapıp gelicem" dedim. ve cevap vermesini beklemeden telefonu kapattım.
Banyoya girip kişisel ihtiyaçlarımı halletim ve mutfağa gitmek için aşağı indim. Kapı ağzından baktığımda içerde Eylem,bartu,ve Arda'nın kahvaltı hazırladığını gördüm.Gülerek yanlarına gittim ve "ooo gençler kolay gelsin" dedim sırıtarak. "Günaydın prenses uyandın sonunda" dedi bartu sırıtarak güldüm ve omzuna vurarak Eylemin yanına geçtim ve yanağını öptüm ve konuşmaya başladım "kankaların birtanesi ya abim aradı ben gitmek zorundayım siz bensiz kahvaltı yapsanız " dedim dudak büzerek. Tam Eylem cevap verecekken Arda lafa atladı "olmaz kanki ya önce kahvaltı yap bak biz bartuyla beraber gelirken sana çikolatalı poğaça aldık."dedi göz kırparak."evet ya gitme ben konuşurum abinlere " dedi ve elideki sucuktan birtane ağzıma attı.
...
Kahvaltımızı yaptık ve Bartu beni eve bırakmak istedi. Yolda giderken akşam Ardaya erken doğum günü süprizi yapacaklarnı ve ardanın en yakın arkadaşı olarak benimde olmam gerektiğini söyledi. Abimlerden izin alırsam gelirim dedim konuyu kısa kesmek için çünkü yorgundum ve bir an önce eve gitmek istiyordum.
...
Eve geldiğimizde yusuf kapının önünde arabadaydı beni gördü ve gülümsedi bende ona gülümsedim nedense bir anda bütün yorgunluğum gitmişti. Ben yusufa bakarken birden korna çaldı ve yerimden sıçradım yusuf kaşlarını çatarken ben arkamı döndüm ve bartuya ne var noldu bakışı attım "akşam 9 gibi hazır olurgelip alıcam seni " dedi ve göz kırpıp son gazla gitti.Arkamı döndüğümde yusuf tam arkamdayı ve bana çatık kaşlarla bakıyordu "arkadaş kim" dedi yine aynı şekilde arkadaş işte canım boş ver" dedim ve anahtarımı çıkarıp kapıya koştum.
İçeriye girdiğimde abimlerim içerde oturuyordu "selam dünyanın en yakışıklı abileri " dedim yusufla beraber tek kişilik koltuklara otururken."sen nşye bana haber vermiyosun be güzelim çok korktum seni odanda göremeyince " dedi "ya abi ben yahya abimi ve recep abimi arıyıp izin almıştım senide arıcaktım ama uyuyormuşsun o yüzden aramadım " dedim abim bir anda kalktı ve yanıma gelip sabah telefonda bağırdığım için özür dilerim"dedi ve başımı öptü " ben çana kıyamam ya çen benim için çok mu korktun" dedim resul abimin yanaklarını mıncıklayarak . hepsi gülerken " ben kıskandım ama böyle olmaz" dedş recep abim ve yanıma geli onada sarıldım ve kocaman bir şekilde öptüm.ardından yahya abşmde yanımıza geldi ve benim yanağımı ısırdı bizim kahkahalarımız evi doldururken yusuf bizi vidyoya çekiyordu.Resul abim bir an arkasını döndü ve "lan oğlum sende gelde bir selfi yapalım " dedi gülerek yusufta yanımıza geldş ve en az 20 tane selfi çektik."Neyse beyler ben duş alıcam çünkü akşam 9 da arkadaşım gelicek hazırlanmam lazım" dedim odama doğru giderken " kimmiş bu arkadaş " dedi resul abim " hem nereye gidiyorsun "dedi recep abim " bizden izin aldınmı ayrıca " dedi son olarak yahya abim onları şu anlık takmayarak odama gittim.Hem çok kısa bir duş alıp çıktım ve hazırlanmaya başladım.(Bu şekilde giyiniyor saçı dağınık topuz.)
Siyah çantamı da aldım ve odadan çıktım daha iki saat vardı içeriye girdiğimde hepsi bir ağızdan "oha" dedi bu hallerine sırıtırken "kızım bu elbisenin devamı nerde" dedi yahya abim"evet eslem hanım bu nasıl bir kıyafet böye omzu açık etek boyu desen yarısından çoğunu dikmeye kumaş kalmamış gibi"dedi recep abim tam yusuf ve resul abimde birşey diyicektiki kapı çaldı kapıyı açtığımda karşmıda gördüğüm kişiyle şok oldum.
(Yeni bölüm çok geç geldi kusura bakmayın çünkü bilgisayar üzerinden yazdığım başka bir kitap daha var ve bu yüzden ilk bölüm biraz geç geldi sorry)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmurun Altında
FanfictionÜç abiyle hayat bu kadar zor iken birde kıskanç bir sevgiliye ne gerek vardı😂😂 Onların aşkı her ne kadar güzel olsada acıklıydı kızın zamanla başına gelen talihsizlikler hem onların aşkını hemde etrafındakileri çok zorluyordu acaba yusuf ve eslem...