Kapıyı açtığımda karşımda eski sevgilim volkan vardı "ne işin var sesin burda" dedim kaşlarımı çatarak tam cevap verecekken resul abim "kim geldi" diye bağırdı "abicim benim bi arkadaşım geldi biz iki dakika aşağıda oturacağız" dedim ve kapıyı çekip çıktım.
"Evet volkan ne işin var burda cevap ver" dedim biraz bağırarak "Eslem bak anlatıcam ama ben anlatırken sakın bölme ve dinle" dedi kafamı salladım ve konuşmasını dinlemeye başladım."Eslem bak bizim seninle iki yıllık bir yaşanmışlığımız var ve bizim ayrılma sebebimiz sadece bartu" dedi tam ağzımı açmıştımki "bölme" dedi ve devam etti."sen ne kadar kabullenmesende o kızı benim evime bartu gönderdi her şeyi o yaptı sen ne kadar kabullenmek istemesende asıl suçlu o asıl konuya gelirsek biz seninle altı yıldır tanışıyoruz bartuyla ise ben çocukluk arkadaşıyım onu kimse benden iyi tanıyamaz siz daha tanışalı iki yıl oldu ama bartu senin hakkında yanlış şeyler düşünüyor hiç merak etin mi neden iki yıldır bir sevilisi yok veya neden senin bir kere konuştuğun iki veya üç gün sonra bir daha görüşmemek istiyor bak eslem lütfen bu akşamki partiye gitme veya bir tane abin seninle gelsin çünkü artık kafasında planladığı herşeyi yapmaya başlıcak bak lütfen bartuyla olan arkadaşlığını bitir ben sana zarar gelmesini istemiyorum"dedi "bak volkan bu dediklerine inanmıyorum o yüzden şimdi burdan git seni görmek istemiyorum " dedim bağırarak "eslem bak lütfen inan bana bartunun en son sevgilisi sadece kuzeniyle konuştu görüştü diye kızı dövmekten hastanelik etti ben seni uyardım ister inan ister inanma" dedi ve gitti hâlâ son dediklerinin şokundayen binaya girdim ve asansöre binip bizim kata çıktım kapıyı çaldığımda bir çift çatık kaşlı bir yahya abimle karşılaştım beni mutfağa soktu ve "bu lavuk neden gelmiş "dedi biraz kısık sesle resul abimler duymasın diye kısık sesle konuşmuştu " abicim önemli bir şey yok ya partiye oda davetliymiş de o gelirse rahatsız olup olmayacağımı sormaya gelmiş "dedim abim inanmadım ama neyse yakında çıkar kokusu bakışı attı ve gitti.Arda gökdelen
Eylem çınar
Bartu çalışkan
...
Partiye gelmiştim ama içimde bir sıkındı vardı eyleme ve ardaya gitmem gerektiğini söyledim ve evden çıktım ben bu ormanlık alandan nsaıl eve giteceğimi düşünrken arka taraftan bartunun sesini duydum telefonla konuşuyordu ve son söylediği şeyle ufak bir çığlık attım telefonda konuştuğu kişiye ilk volkanı ardından ise yusufu öldürmesini söylemişti .Benim olduğum tarafa döndüğünde ben arkamı dönüp koşmaya başladım. " eslem güzelim gel buraya kaçma"diyordu peşimden gelirken koşarken telefonumu çıkardım ve yahya abimi aradım ikici çalışta açtı nefes nefese konuşmaya başladım"abi lütfen beni kurtarın peşimde bana zarar vericek"dedim "kim sana zarar verecek eslem noluyo orda" dedi abim endişeli bir şekilde "abi sana konum atıyorum lütfen çabuk gelin ve polis çağırın" dedim ve telefonu kapattım harabe bir eve girdim ve abime konum attım .evin içinde tahtaların arasına saklandım çoktan ağlamaya başlamıştım bartunun sesini duymamla nefesimi tutmaya başladım "güzelim nerdesin çık hadi bak birşey yapmayacağım sana hadi çık"dedi yürürken ayak sesleri beni biraz daha korkuturken yavaş yavaş olduğum yere yaklaştı ve "hadi çık bak benim seni o delikten çıkarmamı istemessin" dedi evin içinde volta atarken bir anda nefesimi tutamamadım ve hıçkırdım koşarak yanıma geldi.ve saçımdan tutup beni ayağı kaldırdı hıçkırıklarımın arasında zar zor konuşmaya başladım."lü-lü-lütfe-fe-fen bı-bıra-rak be-beni be-ben bişey yapmadım" dedim hıçkırıklarımı durdurmaya çalışırken "güzelm hiç yalan söylüyemiyorsun ayrıca ağlarken ayrı bir güzel oluyorsun bu halin bana 1yıl önce aldatıldığını öğrendiğindeki halini gözümün önüne getirdi ve ayrıca şuan galiba kendime hakim olamıyacağım" dedi ve boynumu ve omzumu öpmeye başladı ben yapma yapma diyerek çırpınmaya başladım bir anda saçımı çekti ve yüzüne bakmamı söyledi ani bir hareketle yüzüne tükürdüm ve bana tokat attı ağzıma metal bir tat geldiğinde dudağımın patladığını anladım bir anda erkekliğine tekme attım ve koşmaya başladım ayağı kalkıp peşimden koşmaya başladı artık ayakta zor duruyordum zaten ayağımdaki ayakkabılar bana hiç yardımcı olmuyordu bir anda beni yakaladı ve yere ittirdi kafamı bir taşa çarptığımda biraz bağırdım kafamdaki sıcaklığı hissetmemle başım dönmeye başladı ve ağzımdaki kanı benim üzerime çıkmaya çalışan bartunun yüzüne tükürdüm bir anda beni tokatlamaya başladı kaşım patlamıştı ve dudağımın daha çok kanamaya başladığını hisstmiştim bir anda siren sesleri ve far ışıkları evin önünü aydınlatırken tek hatırladığım şey bartunun burada bitmedi diye kaçması ve abimlerin yanıma gelmesi zaten recep abim beni kucağına aldığında kafamın kanadığını fark ettiler sonrası karanlık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmurun Altında
FanfictionÜç abiyle hayat bu kadar zor iken birde kıskanç bir sevgiliye ne gerek vardı😂😂 Onların aşkı her ne kadar güzel olsada acıklıydı kızın zamanla başına gelen talihsizlikler hem onların aşkını hemde etrafındakileri çok zorluyordu acaba yusuf ve eslem...