1 bölüm çalar saat

794 19 2
  • İtfaf edildi Tuğba Baykaler
                                    

Aşıklara, hayalperestlere ve henüz ikisinide gerçekten yaşamamış olanlara.

sabah güneşi pencereden yavaşca süzülürken gözlerime çarpıyordu.çalar saat çalmaya başlamıştı ..bip,bip,bip.. kalkma zamanı gelmişti gözlerimi yavaşca açtım,çalar saati bulmaya çalışıyordum elerimi yatagımın yanındaki komidinin üzerinde gezdirdim elim çalar saaate çarpmıştı çalar saat komidinin arkasına düşecekti yatagımdan hızlıca kalktım çalar saatimi tutmaya çalıştım bu arda ayagımı komidine vurdum,ayak parmagımdan dizime kadar sızlıyordu.çalar saat komidinin arkasına düşmüştü bile onu almak için egildim kalkarkende başımı yatagın başlıgına vurdum.ah diye bir çıglık attım.içimden söyleniyordum.yatagımın yanındaki pembiş pantuflarımı ayagıma giydim.kafam hala zonkluyordu.bu arada dolabımı açtım bugün ne giyecegime karar vermeye çalışırken aklıma seher geldi seherin hareketleri çok degişikti öglenleri bir iki saat ortadan kayboluyordu seheri düşünürken ne giyecegime karar vermiştim bile dolabımdan siyah deri bir etek üzerine koyu kırmızı kalın askılı çıkartmıştım dışarısı soğuktu kapımın arkasında asılı olan siyah deri montumuda aldım.merdivenlerden aşagıya indim annem arkamdan bagırdı ^bir şeyler yemicekmisin^ dizlerime kadar uzanan siyah çimelerimi giyerken anneme ^hayır yemiyecegim geç kalıyorum^ dedim.

aşk ısırığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin