Bu bölümü yazmama yardım eden kankam melisayanbul9 'a Ve benim imla kılavuzum olan canım
Tuğba byklr' e çook teşekkür ederim.Hatırlatma
(DOKTOR)-^eğer seni bağlamasaydın kendini öldüre bilirdin Miray^
(BEN)-^Neden kendimi öldüreyim ki^
(DOKTOR)-^bu senin isteyerek yaptığın bir şey olmayacaktı bedenin kendini parçalayacaktı iğneyi yaptıktan sonra beni ısırmaya kalktın Miray.^
(BEN)-^ben hiçbir şey hatırlamıyorum ama^
(DOKTOR)-^bedenin kendi kendine yapıyordu bunları Miray sen bir insandın iksir ise vampirler içindi^
Yeni Bölüm
Hava kararmaya başlamıştı. Doktorla bu saate kadar konuşmuştuk artık eve gitmem gerekiyordu.
(BEN)-"doktor artık benim gitmem gerek"
(DOKTOR)-"peki miray"
(BEN)-"Şeyy ben herşey için teşekkür ederim."
(DOKTOR)-"asıl ben teşekkür ederim bana inanıyorsun ve sırrım seninle güvende. "
(BEN)-"bana güvene bilirsiniz"
(DOKTOR)-"evet sana güveniyorum miray eğer güvenmeseydim sana sırrımı söylemezdim"
(BEN)-" sey peki serdar eve giremezse ne yapmalıyım"
(DOKTOR)-"onun içeriye giremediğinden emin olunca, evine davet et hiçbir şeyden şüphelenmemeli."
(BEN)-"peki sonra ne yapmalıyım"
(DOKTOR)-"sana telefon numaramı vereyim beni herşeyden haberdar et"
Doktor salondaki dolabı biraz karıştırdıktan sonra elinde küçük bir kağıtla bana yaklaştı elime kağıdı tutuşturduktan sonra
(DOKTOR)-"bana bu numaradan ulaşabilirsin, kendine dikkat et miray"
(BEN)-"herşey için teşekkürler"
(DOKTOR)-"ee hadi ne duruyorsun yapman gereken bir parti var."
Eve geldiğimde saat gece yarısını geçmişti bavulumu yatağımın kenarına koyup üzerimdeki eşofmanlarla yatağıma girdim.
Sabah saate baktığımda 7'ydi. Hemen kalktım 'akşam yapmam gereken bir parti var' diye kendi kendime söyleniyordum, aşağıya inip etrafı toparladım bu arada melisayi aradim.
(BEN)-"alo"
(MELISA)-"noldu kanka"
(BEN)"Melisa bugün partim varya ya yardım edermisin"
(MELİSA)-"aauuuvvv senin partinmi vardı tamemen unutmuşum hemen kıyafet ayarlayıp geliyorum "
(BEN)-" tamam çabuk ol ben şimdi merti de aricam by by "
Diyip telefonu kapattım. Ve hemen merti aradım, ondada aynı durumu anlattım ve içecek çerez gibisinden şeyler almasını söyledim.
Yarım saat geçtikten sonra melis bize geldi tabikide elinde kıyafet çantaları ile.
(BEN)-" hoşgeldin kanka hadi hemen süslemelere başlayalaım "
Diyip hemen işe koyulduk. Hazırlıklar bittikten sonra mert geldi tabi içecek ve çerezlerle. Onu mutfakta yanlız bırakıp biz melisle odaya çıktık hazırlanmak için. Birsürü elbise denedim ve melis benim tarzımı beğenmedigi için kendi seçti En sonunda sihay straplez mini bir elbisede karar kıldık. Makyajı falan da hallettik tamaaam işimiz bitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşk ısırığı
Vampirgeschichtensevgilisi vampir ,en yakın arkadaşı bir cadı, ve vampirleri insana çevirme iksiri taşıyan bir beden...