""Hayatta unutamayacagımız en büyük pişmanlık, pişman olurum diye yapamadıklarımız.""
Hatırlatma
Melisa, mert ve bir erkek daha vardı ama onun kim olduğunu bilmiyorum.
ellerimi ve ayaklarımı çözdüler. melisaya
Sarıldım sıkıca Sarıldım.(Melisa)-"tamam canım geçti biz geldik bak burdayız"
Hıçkırıklarıma engel olamıyordum.
Gözlerim yağlamak için yalvarıyordu adeta.Yeni Bölüm
Eve gitmek istemedigim için melisa'nın Evine geldik.
Tanımadığım çocuk beni koltuğa yatırdı.(Mert)-'hastaneye gitmemiz gerek.'
(Adını bilmediğim)-'mirayin kayıp ihbarı var hem hastaneye gittiğimizde bunun nasıl olduğunu sormicaklarmı ne diyeceksin miray kaybolmuştu bizde onu bulmaya çalışırken sevgili arkadaşımız melisa'nın telekinazi güçlerinide keşfetti mi diyeceğiz.'
(Melisa)-'serdar haklı mert gidemeyiz.'
(Mert)-'tabii birde özel güçler var ortada.'
Adının serdar olduğunu öğrendiğim adama dönerek
(Ben)-'burada neler oluyor sen kimsin.'
(adının serdar olduğunu öğrendiğim adam)-'miray sana bunların hepsini anlatacağız ama ilk yarana bakalım.'
(Melisa)-' yarana bakalım,
Ben ilk yardım Çantasını getiriyi Mert sende temiz bez getir.'(Mert)-'ta..tamam'
Mert ve melisa ilk yardım Çantası ve bezi getirdiler.
(Melisa)-'ilk koluna bakalım sonra bacağına bakarız.'
(Mert)-'ben dışarı çıksam iyi olacak.'
Melisa koluma sarılı olan bezi açıp.
(Melisa)-'biraz canın yana bilir.'
Kafamı salladım. Melisa elindeki temiz bezle yaranın etrafını sildi sonra yaranın üzerini temizledikten sonra serdar kolumu bantlayıp sardı.
(Melisa)-'bacağınada bakmamız gerek, Serdar pantolonu kes sene.'
Serdar pantolonumu ayak bilegimden kalçama kadar kesti.
(Melisa)-'bu hiç kolay olmayacağa benziyor.'
(Serdar)-' dikiş gerektire bilir.'
Serdar masanın üzerindeki içkiyi alıp bana uzattı
(Serdar)-"iç biraz hafifletir acını"
Biraz doğruldum içtim.
Melisa yarayı temizlemeye başladı.
dişlerimi sıktım.(Melisa)-'biraz daha dayan.'
Serdar elindeki iğneyle bacağıma dikiş atıyordu.Çığlık attım. Serdar elimi tuttu.
(Serdar)-'az kaldı dayan.'
Serdarin elini sıktım.
Artık dayanamıyorum.Uyandığımda mert, Serdar ve melisa koltukta oturuyorlardı.
Uyandığımı görünce melisa yanıma oturup elimi tuttu.(Melisa)-'daha iyimisin canım'
(Ben)-'ne kadar iyi olunması gerekiyorsa okadar iyi.'
(Melisa)-'bacağın biraz ağrıya bilir ama serdar ilaç aldı ağrın olduğunda onlardan alırsın.'
(Ben)-'tamam, şimdi bana bu olanları anlatın.'
(Serdar)-'seni kaçırdılar bizde seni kurtardık.'
(Ben)-'en baştan anlatı.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşk ısırığı
Ma cà rồngsevgilisi vampir ,en yakın arkadaşı bir cadı, ve vampirleri insana çevirme iksiri taşıyan bir beden...