Prolog

729 51 51
                                    

„Prolog - partea introductivă a unei opere literare, cinematografice sau de alt fel, în care se prezintă evenimente premergătoare acțiunii"

V POV

Am incercat sa te evit, am incercat de mii de ori sa te gasesc, dar de fiecare data reuseai doar sa ma induci in eroare, poate ca hyung si-a pierdut speranta, si de aceea a renuntat sa te caute dupa doar cateva saptamani, dar nu si eu. Orice pista ma ducea la rezultate false, pana cand mi-am dat seama ca nu poti supravietui singura, ai nevoie de cineva alaturi, pentru ca ti-e frica de singuratate. Poate ai reusit sa ii pacalesti pe ceilalti, DJ, dar nu si pe mine. Te-ai ascuns si de Lola, pentru ce? Ti-ai mintit cea mai buna prietena, toti anii acestia pentru ce? Ti-ai schimbat infatisarea, ai lasat in urma tot ce s-a intamplat acum un an si ai devenit o noua persoana, una mai infricosatoare, mai intunecata sau cum spui tu, ai redevenit DJ cea veche. De ce incerci sa fugi si sa te ascunzi sub toate aceste reflexii? E prea tarziu sa ma departez de tine. Chiar si zambetul fugar ce il am astazi pe buze e din cauza simplului fapt ca te-am regasit si nu am de gand sa-i permit lui hyung sa te ia de langa mine.

- "Pe ce drumuri sunt permise oprirea şi staţionarea vehiculelor şi pe partea stângă, în sensul de mers?" citeste aceasta din cartea cu chestionare auto si ma uit la ea lung in timp ce mancam din bolul meu de taietei instant.

- DJ, vin si eu sa petrec timp cu tine si tu ma pui sa te ajut la chestionare auto? ma plang cu gura plina si aceasta inchide cartea zgomotos si o pune pe masa. Ti se racesc taieteii, spun si isi da ochii peste cap.

- Imi pare rau ca intentia de a-mi lua permisul va deranjeaza gustarea aceasta luxoasa din miez de noapte, spune sarcastica si isi desface betisoarele de unica folosinta. Amesteca de cateva ori in vas, dupa prinde cativa taietei si ii indeasa in gura uitand faptul ca am luat varianta picanta si nu cea de obicei.

- E o gustare aproape zilnica, adaug eu si aceasta zambeste. Ma uit mai atent si vad ca aceasta s-a murdarit la gura. Iau un servetel si ii curat usor buzele aceasta oprindu-se instantaneu din mestecat, privindu-ma cu ochi mari. Uneori esti asa o scroafa, zic si ii arunc servetelul in fata incercand sa scap de situatia stanjenitoare in care am ajuns.

- Nu ar trebui sa pleci, ma intreaba si imi ia mana stanga uitandu-se la ceas, baietii sigur isi vor da seama ca lipsesti de ceva vreme sau ca iesi aproape zilnic tarziu din casa...

- DJ, stii ca te cautam toti, spun si aceasta renunta la a mai manca. Lola e ingrijorata ca nu stie unde ai stat lunile acestea si Jin...spun si ca prostul imi dau seama ca am distrus deja seara aducandu-l in discutie.

Acesta isi ia recipientul de plastic de pe masa si il arunca la cosul de gunoi, iesind din magazinul non-stop. Ii pun cartea cu chestionare in ghiozdan si curat masa dupa noi, imi pun masca neagra si sapca de aceeasi culoare si il salut pe vanzator care era deja obisnuit de mai bine de 2 saptamani sa ii tinem companie in unele zile. Ies din magazin si o vad pe aceasta asteptandu-ma rezemata de usa. Ii dau ghiozdanul si il insfaca cu ambele maini.

 Ii dau ghiozdanul si il insfaca cu ambele maini

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
BTS? Nu, multumesc! Vol IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum