2.2

283 27 56
                                    

DJ pov

Trebuie sa recunosc ca am fost ezitanta la inceput cand Becky a zis ca ma va ajuta, dat fiind faptul ca aceasta tine la baieti, mai mult ca la orice din lumea asta. Cand a zis ca ma va duce la salonul unde isi face fiecare tunsoare, am zis, de ce nu? Tipa arata extraordinar, deci sigur frecventeaza unul dintre cele mai exclusiviste saloane din Seul, nu?

- Am ajuns, spune aceasta entuziasmata si parcheaza masina in fata unui salon de cartier.

- Aici? o intreb nesigura si nu imi scot centura de siguranta.

- Da, haide, am vorbit cu patroana, care mi-e o prietena foarte buna si am convins-o sa te primeasca la sfarsitul progrmului, stii cand tot personalul a plecat deja, asa ca haide! spune si imi desface centura.

-Te-ai lovit cu capul de tablia patului cand faceai prostii cu Jimin? o intreb si tin strans de centura. Becky, cum e asta un salon?

- E unul din cele mai bune saloane, spune aceasta si eu ma uit la semnul de "Inchis" care mai avea putin si se prabusea. Nu imi bat joc de tine, haide nu e frumos sa o lasam sa astepte, spune si iese din masina.

- Trebuia sa imi dau seama ca e ceva gresit cand am iesit din Seul, zic pentru mine si ies din masina, aranjandu-mi ochelarii de soare.

Salonul avea pe putin 50 de ani, iar faptul ca avea inca tamplaria originala era ceea ce ma nelinistea, asta si o Becky extraordinar de entuziasmata, de zici ca era la ea acasa. Intru, binenteles ultima si o vad pe Becky discutand cu o doamna de statura potrivita, cu parul scurt, brunet. Cele doua rad si glumesc, de parca ar avea aceeasi varsta.

- DJ, nu sta in pragul usii, intra, imi face Becky semn cu mana si atunci misterioasa doamna se intoarce.

Un sentiment de familiaritate mi-a dat toate amintirile peste cap. Unde am m-ai vazut-o pe aceasta doamna si de ce zambetul ei mi-era atat de cunosc? Aceasta se apropie de mine si ma analizeaza din cap pana in picioare cu ochii ei caprui inchisi, aproape negri.

- Baek-Heeya avea dreptate, parul tau, domnisoaro, e o urgenta, spune pe un ton dojenitor pastrandu-si zambetul pe fata. O sa te aduc pe calea cea dreapta, daca ma lasi, spune calduros si ma prinde de mana dreapta ducandu-ma la oglinda. Ma asez pe scaun si imi pune faimoasa pelerina, cea care iti scoate capul imens in evident si doar atunci iti dai seama cat de urata esti.

- Eomma, ai cumva kimchi prin frigider? o intreaba Becky pe un ton de copil mic si ma intorc spre ea.

- Sunteti mama lui Becky? o intreb pe doamna si ambele izbucnesc in ras.

- Puteam sa ii fiu mama soacra daca il alegea pe fiul meu, spune pe un ton copilaros si stramba din nas.

- Nu inteleg, zic putin confuza si ma uit la Becky in speranta ca ma va ajuta sa inteleg ce se intampla aici.

- DJ, unde imi sunt manierele, am uitat sa ma prezint, sunt Kim Woo-Ri. Pana si numele ei era la fel de frumos precum ea, dar daca numele ei de familie e Kim si are un baiat pe care Becky il cunoaste, am doar trei variante de baieti cu numele de familie Kim.

- Sunteti mama lui Nam Joon? o intreb si aceasta da in semn negativ din cap. Al lui Taehyung? Intreb mai mult disperata si zambetul imi piere cand aceasta da negativ din cap si la aceasta varianta.

- Sunt mama lui Jin, spune si imi mangaie parul iar eu imi mijesc ochii spre Becky. Nu imi vine sa cred cum m-a jucat pe degete!

- Al lui Jin, nu mai spuneti! zic cu un fals entuziasm in timp ce ma rugam ca scaunul pe care sta Becky sa se rupa in orice clipa.

- Cand Baek-Heeya mi-a spus ca o prietena de-a ei plus o fosta colega de companie a lui Jin are nevoie de o transformare, mi-am zis de ce nu? zice zambareata si incepe sa isi pregateasca foarfecele. Trebuie sa spun ca mi-a parut rau, cand am vazut stirile ca BigHit nu mai reinoieste contractul cu voi, aveati acel ceva ce atragea publicul.

BTS? Nu, multumesc! Vol IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum