Sabah alarmın sesiyle uyanmayı beklerken. Beni adeta tranbolin yerine koymuş iremin üstümde zıplamasıyla uyandım.
"Lan geri zekalı İrem bağırsakların götümden çıkacak şimdi. İn lan üzerinden ayı."İrem nihayet üzerinden indikten sonra bana kızgınca baktı.
"Lan Masalak yarım saattir uyandırmak için her bir boku yaptım uyanmadın. Bende en son bunu yaptım neyse ya hadi geç kalacağız çabuk hazırlan valizini falan al gel. Ben aşağıda seni bekliyorum." Hızla ayağa kalkıp üzerimi giyindim.
Hafif bir makyaj yaptım oldukça uzun olan saçlarımın ucunu dalgalandırdım. Telefonumu çantama attım. Hızla valizini ve sırt çantamı alıp evden çıktım. Demir kapıda beni bekleyen İremin yanına gittim.
(İremin üzerine giydiği kıyafet.)
"Ben hazırım hadi gidelim." Beni başıyla onaylayıp yürümeye başladı. Bende onun arkasından gidiyordum. Valizlerimiz ağır olduğu için biraz yavaş yürüyorduk.Sonunda okula geldiğimizde bahçeye kısa bir bakış attım. Ne çok fazla ne de çok azdık tam orta. Bizim okula girdikten hemen sonra ardından otobüslerde geldi. Valizlerimizi bagaja koyup hemen otobüse bindik. En arkanın hemen önündeki ikili koltuğa İremle tam oturuyorduk ki. Hocanın sesini duyduk.
"Arkadaşlar oturma planını biz yaptık. Herkes erkekli kızlı oturacak." Hocanın söylediği şeyle hemen bağırarak.
"Hocam o kadar saat tanımadığımız kişinin yanında ne yapacağız." Tabii kide canım! Hocanın cevabı hemen geldi.
"Ne güzel işte yeni arkadaşlıklar kurarsınız."
"Evet hocam ne güzel arkadaşlar ediniriz." Bunu diyen okulun sürtüğü Ceydaydı. Ona bakıp alayla konuştum.
"Canım sen zaten bütün erkekleri tanıyorsun ne de olsa hepsinin evine gitmişsindir." Bana sinirle bakan hocaya döndüm.
"Ders çalışmak için gitmiştir yani hocam." Hoca çatık kaslarını düzeltip Ceydaya döndü.
"Ceyda sen en arkaya geç."
Ceyda hocanın dediğini yapıp en arkaya doğru geçerken tam benim yanımdan geçerken kolunu tuttum. Sonra kulağına eğilip fısıldayarak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Aşkım
HumorMasal kimseden çekinmeyen bir kız. en yakın arkadaşı İrem ile hep mallıklar yapan ve yaşları kaç olursa olsun markete girdiklerinde birisi market arabasına oturur diğeri ise onu sürer ve bu asla değişmezdi. okulun bir ay boyunca düzenlediği yaz tat...