Nejspíš užitý večer

2 0 0
                                    

Dohonil mě až když jsem byla venku.
,,Co se děje?" zastavil mě
,,Už mě to tu nebaví" odpověděla jsem 
,,Já právě myslel, že se bavíš" řekl tak dotčeně
,,Chci jít prostě domů.." ignorovala jsem jeho poznámku
,,Půjdu s tebou" nabídl se
,,To nemusíš" 
,,Nediskutuj, nejdeš večer sama přes celý město. Zavolám tágo"
,,Fajn"

Jakub zavolal taxik, tak jsem na něj čekali. Sedli jsem si zase na tu zídku a já se podívala na oblohu, periferním viděním jsem viděla jak mě Jakub pozoruje, tak jsem se na něj podívala
,,Copak?" 
,,Nic" usmál se 
,,Chyběl si mi" opřela jsem si hlavu o jeho rameno
Jakub ani nestihl nic říct, jestli vůbec chtěl a už na nás troubil náš odvoz.
Nasedli jsem si s Jakubem dozadu, já na levou stranu a on na pravou. V autě by bylo trapné ticho kdyby nehráli písničky, protože jsem za celou cestu na sebe nepromluvili.
Párkrát se na mě podíval, ale nikdy nic nedodal. Měla jsem pohozený mobil uprostřed na sedadle hned vedle ruky Jakuba. Říkám to protože místo telefonu jsem omylem popadla jeho ruku, oba jsme cukli.
,,Promiň" řekla jsem nervózně a rychle si vzala telefon
Vypadalo to, že to s ním nic neudělalo, že jsem mimo jenom já, což je na jednu stranu dobře, protože vidět ho v rozpacích by bylo asi trochu divné, ale na druhou stranu jsem úplně mimo sakra.. Nechápu proč jsem v jeho přítomnosti tak nervózní, když jsem nikdy předtím nervózní nebyla. Možná to dělá to všechno co v sobě mám, nevím. 
Cítím se jako debil. Jak kdybych byla jedna z jeho milionu fanynek a splnil se mi můj největší sen.. Bože! Prober se.. Je to jen tvůj kamarád Jakub.. To nepomáhá.. Sakra

,,Jsme tady" oznámil řidič a řekl sumu
Díky bohu! Vytahovala jsem peníze zpoza krytu na telefon, ale Jakub mě zarazil s tím, že to zaplatí on. Vyšli jsem z taxiku a on následně odjel. 
,,Tak asi ahoj" řekla jsem 
,,Doprovodím tě až nahoru" řekl
,,To vážně nemusíš" 
,,Já vím" řekl a ukázal směrem na dveře
Přikývla jsem a šla odemykat dveře. Výtahem jsem vyjeli až nahoru a přišli jsme k našim vchodovým dveřím. Odemkla jsem s rozsvítila na chodbě.
,,Půjdeš dál?" otočila jsem se na Jakuba
,,Rád" kývl a následoval mě
Chodbou jsme prošli do kuchyně a následně jsem ho usadila v obýváku.
,,Chceš něco?" volala jsem na něj z kuchyně
,,Nene, dobrý" zazněla odpověď
,,Aniii... Tohle" v ruce jsem měla dvě sklenky na víno a v druhý láhev
,,Tohle možná" řekl a já položila sklenky na stůl
,,Podej mi to" ukazoval na tu flašku a tak jsem mu jí dala 
,,Podíváme se na něco?" zeptala jsem se
,,Ani můžem"
,,Nebudou se po tobě kluci shánět?" zapínala jsem flešku s filmy
,,Není nám dvanáct" odpověděl a nalil již otevřené víno
Chvilku jsem se dohadovali nad filmem a pak tam nakonec pustili Simpsonovi

,,No a u tvé kamarádky je tohle běžné?" zajímal se
,,Vlasněě.. Většinou ano.. A pak toho lituje. A to že dneska bude litovat, jestli se něco stane"
,,Jak to myslíš?"
,,Bez urážky, ale nevypadá, že by byl vztahovej.. spíš mi sedí na toho týpka co tě vošuští a vopustí.. Tak mi vlastně přijdete všichni" 
,,Jo.. Tak v tom máš nejspíš pravdu"
,,Nevím jak jsou tyhle stěny zvukotěsný, ale každopádně, jak mile přijdou, balím se nahoru"
,,Taky si mi chyběla" podíval se na mě ,,Si ještě hezčí něž předtím" chytil mě za tvář a mě se zableskli oči
Byla jsem nervózní ještě víc, když jsem cítila jeho dotek na mé tváři a on říkal to co říkal. Bože proč?!
,,Přestaň! Určitě jsem teď rudá jako rajče" zakrývala jsem si tvář
Zvedl se mu levý koutek a jeho ruka se přesunula na krk a on se taky přesunoval, blíž ke mě..
Ucítila jsem jeho dech na mých rtech a musela jsem zakročit
,,Nech toho" vzdálila jsem se ,,Jsi opilý a já taky"
,,O to by to byla větší sranda" řekl
,,To si nemyslím" 
,,Máš pravdu, promiň"

Nechali jsem to být a koukali na Simpsonovi a popíjeli víno. Do toho jsem si samozřejmě povídali a došlo i na to jídlo, které předtím nechtěl. Byli asi tři ráno, kdy domů přišli Annie s Dominikem. Zasvítilo se na chodbě, slyšela jsem odhození bot a vzdychání střídavě s mlaskáním.
Nechtěla jsem ani vidět v jakém jsou stavu. Jakub už spokojeně podřimoval vedle mě na křesle. Byl schoulený do klubíčka, tak jsem ho přikryla. Klekla jsem si k němu a natočila hlavu abych jí měla stejně natočenou jako on. Prohlížela jsem si jeho tetování a pohled mi zůstal na jeho rtech. Zatřásla jsem hlavou prohrábla mu vlasy jako bych mu je chtěla schovat za ucho, když je to nemožné s krátkými vlasy a rychle ho políbila na čelo.
Zakroutila jsem hlavou odnesla sklenice a láhev, vypnula televizi a šla raději taky spát.

Ráno jsem vstala asi v 10, ale vůbec se mi nechtělo z postele. Telefon jsem si přes noc samozřejmě nabít nenechala, tak jsem si ho tam šoupla teď, sjela jsem instagram a posadila se na postel. Promnula jsem si oči a šla si umýt obličej a zuby. Podívala jsem se na své věci a všimla si, že jsem se ani nepřevlékla, tak to musím stihnout teď.
Vzala jsem si na sebe legíny částečně průhledný zepředu, červeno černou košili kolem pasu a černou mikinu Agraela. Sešla jsem dolů a instinktivně jsem se podívala na sedačku a pro mé překvapení, tak samozřejmě už nikdo nebyl. Co jsem taky čekala..
Šla jsem do kuchyně abych si udělala čaj a něco ke snídani, šla bych se zeptat i Annie, ale zásadně do jejího pokoje nechodím, když má návštěvu.
Zaslechla jsem klapnutí dveří, tak jsem si myslela, že je to Annie a šla jsem na chodbu

,,Annie?" ale Annie to nebyla. Stál tam Jakub s ručníkem kolem pasu a druhým si sušil vlasy. Stála jsem tam jako zmražená.

,,Promiň, nevěděl jsem, že už budeš vzhůru.. Potřeboval jsem sprchu a půjčil jsem si ručníky, doufám, že to nevadí" vysvětlil Jakub
,,Em, ne.. V pohodě" vyhýbala jsem se mu pohledem
,,Tak já se jdu obléct" zalezl zase do koupelny
Dveře klapli a já šla za ním, zaklepala jsem na dveře a zeptala se ,,Dáš si kafe nebo něco?"
,,Jo díky" ozvalo se na druhé straně
,,Dobře"
Šla jsem zpět do kuchyně a do hrnečku nasypala dvě lžičky kafe a cukru ,,Chceš do toho i mléko?" 
,,Klidně" 
Zalila jsem Jakubovi kafe a mně čaj a začala dělat snídani. Na tu jsem se ho už neptala a prostě jí udělala. Nakrájela jsem chleba a dala ho do topinkovače, Na pánvičku jsem hodila cibuli a kousky salámu, po tom co se trochu osmažily jsem tam hodila vajíčka a na druhé pánvičce jsem dělala slaninu. Topinku jsem natřela máslem a všechno rozdělila na dva talíře a odnesla to na stůl kde už seděl Jakub. 
,,Tak na tohle bych si zvykl" zakroutila jsem hlavou a taky se posadila ke stolu

Jen jsem se usadila a s klapnutím dveří se Dominik snažil vyplížit z pokoje Annie.
,,Nejspíš užitý večer" podotkla jsem s pohledem na něj
On se na nás jen podíval, zamával a odešel 
,,To jsem čekala" zasmála jsem se a otočila se zpátky na Jakuba

Rande s hvězdouWhere stories live. Discover now