Všechno je jednou poprvé

2 0 0
                                    

,,Tak jak si se měla v práci" sedl si Jakub ke mě na postel
,,Já tam nebyla" odpověděla jsem a ani se na měj nepodívala
,,Co? Jak jako?" zarazil se
,,Já nemohla kvůli tý noze"
,,Myslel jsem že je v pohodě"
,,To ano.. Já jen-" přerušil mě
,,Zase sis hrála na hrdinku co?" 
,,Tak nějak" usmála jsem se
,,Zítra, ale jdeš ne?" ujišťoval se
,,Jo, neboj"
,,Dobře"

Vybrali jsme film a stejně na něj ani nekoukali.
Seděla jsem na posteli a Jakub seděl na mnou. Jeho levá ruka se objevila vedle mé nohy, asi se o ní opíral a jeho hlava se opírala o moje rameno.
,,Takže pustíme tohle?" zeptala jsem se
,,Jo klidně" odkýval mi to
Spustila jsem film a sedla si do tureckého sedu, zapřela jsem se ruce o stehna a opřela si o ně hlavu. Chvilku jsme v klidu sledovali film a pak jsem cítila Jakubovo ruku jak se sune po mé paži. Jeho ruka jela pořád víš a víš a pak se zastavila na rameni. Cítila jsem jak opatrně sesouval ramínka mého tílka a podprsenky a následně tak přikládal rty. Levou rukou se stále opíral a pravou mi dával na stranu vlasy a své rty přesouval z ramene ke krku. Naklonila jsem hlavu a skousla si rty. I když jsem ho neviděla bylo mi jasné, že se vítězně usmál.
Naklonila jsem hlavu jeho směrem a v tu chvíli mě chytl za krk. Cukla jsem. Nechytil mě silně, ale nečekala jsem to. Začali jsem se líbat a film jsme nechali filmem. Srdce mi bušilo jak o závod. Byla jsem vzrušená, ale i trochu na vážkách. Vím kam to směřovalo. 
Položil mě na postel a začal mě zase líbat na krku. Jednu nohu jsem měla pokrčenou, tu druhou nataženou a Jakub se nade mnou skláněl. Opatrně jsem krčila i druhou nohu tak aby byl mezi nimi. Oba jsem měli rychlejší dech a cítili teplo. Jednou rukou se  dotýkal mých boků, druhou zajížděl do vlasů a někdy lehce zatahal aby se dostal pusou tam kam chtěl. 

Pak chvilku přestal.
Podíval se na mě.
Nic neříkal, protože to prostě není jeho silná stránka, takové ty kecy jako "Jsi si jistá, že to chceš?" nebo ,,Neboj nebude to bolet" a tak. Z jeho pohledu však ta otázka byla dost srozumitelná, tak jsem jen natáhla ruce jak abych svírala jeho tváře. Přitáhla si ho k sobě a políbila ho. On mě podebral a pevně mě svíral. Otočila jsem se, tak abych byla na něm.
Tentokrát jsem ten úsměv viděla. Plácl mě přes zadek a tam pak jeho ruce zůstali.
Sklonila jsem se a začala ho líbat na krku a z něj jsem se k ušnímu lalůčku. Vím co to u kluků způsobuje a vždycky se mi dařilo to co jsem chtěla. Také jsem to začala pociťovat. Tentokrát jsem se usmála já. Jakub si i se mnou sedl.
Začali jsem se navzájem svlékat. Přejel mi rukou přes záda a rozepnul mi podprsenku a následně ji sundal i s tílkem a já sundala to jeho. Nejdřív jsem držela jeho ramena a jednou rukou něžně sjížděla po jeho tetování medusy až jsem se dostala k láhvi a kočce, kde jsem ho pevně sevřela stejně jako on mě a přitáhl si mě k sobě. S přitáhnutím mě začal líbat a jednou rukou si hrál s mojí bradavkou a druhá zůstala dole, ale ne na dlouho. Jeho ruka se nejednou posouvala víš a zajela mi pod legíny a následně i pod kalhotky. Zezadu se propracoval až tam kam chtěl. 
Chvilku jen tak přejížděl a ono to stačilo, pak strčil jeden prst a pak dva. Vzdychla jsem.
Pohrával si s prsty a vážně to uměl. Najednou ruku vyndal a překulil nás, takže zase byl on nahoře. V jeho kalhotách už byl trochu přetlak, tak sem mu chtěla rozepnout kalhoty, ale byl rychlejší. Nejdřív sundal svoje a pak moje. Když jsme byli oba nazí, přikrčil se ke mě líbal mě a u toho si hrál tam dole. Pak už jsem jen cítila jak je vyndal a jak do mě vniká něco většího. Znovu jsem vzdychla. Byl docela opatrný, to jsem nečekala. 
Ze začátku jel docela pomalu i na můj vkus, ale pak když se rozjel, tak mi dával co proto. 
Vždycky když přirážel, tak přirazil o něco víc a já vždycky vzdechla a když už to bylo na dobré cestě k úspěchu, tak přestal, vyndal ho a chytil mě. Otočil mě k sobě zády, řekl abych šla na čtyři a já poslechla. S přiražením mě chytil za krk a otočil mi hlavu aby mě mohl políbit. Pak mě držel jen za vlasy a někdy zatáhl. Bože, já to milujI!
V té nejlepší chvíli zase přestal a znovu mě položil na záda.
,,Půjdeme do finále?" zeptal se
,,Ano" povzdychla jsem sni
,,Ano co?"
,,Co chceš jako slyšet?" opřela jsem se o lokty
On se ke mě nahnul a zašeptal ,,Kouzelné slovíčko" 
,,Prosím" zašeptala jsem taky
,,A teď celé" zvedl jedno obočí
,,Chceš abych žadonila?" zvedla jsem koutek
,,Tak bych to nenazval, ale jo"
,,Dobrá" vydechla jsem ,,Ano prosím, chci to a chci tebe, tak mě nenech čekat" políbila jsem ho a on začal přirážet. Jak se naše těla třela o sebe a Jakub přirážel víc a víc a rychleji, tak stačila jen chvilka a bylo to. Naposledy jsem zavzdychala, on ho vyndal a udělal se na mě a oba jsme oddychovali. 
,,Tak jsou kapesníčky prosím" ukázala jsem na stolek vedle postele. Jakub vyndal par kapesníčků a utřel mě i jeho ,,Viděla bych to na sprchu" 
,,Já taky" 
,,Tak super" 

Zvedli jsem se z postele a šli jsem do sprchy. Pustila jsem sprchu, písničky a v županu zašla pro další ručník. Prošla jsem kolem kuchyně kde byla Annie, do koupelny pro ručník. 
,,Příště se aspoň učeš" zasmála se Annie
,,Nech mě žít" upravila jsem si vlasy
,,Náhodou jsem ráda, že si do toho konečně praštila" xichtila se na mě a já na ní vyplázla jazyk
Přišla jsem zpět nahoru, Jakub už byl ve sprše, tak jsem otevřela dveře a vešla za ním. Sjela jsem mu po zádech, on se na mě otočil, usmál se a políbil mě.
Po chvilce oddychu, jsem se blbě pohnula, blbě sáhla a tak jsme dali rychlovku ve sprše. Po té jsem se rychle umyli a šli dokoukat ten film. 

Rande s hvězdouWhere stories live. Discover now