Laser game

4 0 0
                                    

Kluci odešli a my čekali na Kamila. Hned co s rozloučením klapli dveře vyběhla Annie z pokoje.
,,Tak co?" přiběhla k Danovi
,,Kamil príde" 
,,Skvělý!" jásala
,,Ale napřed si dáme oběd" vyndavala jsem věci z ledničky
,,Pomůžu ti" řekla Annie
,,Aj já" přidal se Dan
,,Tak velká kuchyň to není" zasmála jsem se 
,,A co chceš dělat?"
,,Napadlo mě buď hranolky s burgerem a nebo s tortilami" 
,,S čím je méně práce?" zasmála se Annie
,,Obojí je docela pracný.. U tortil musíš nakrájet zeleninu s masem na malé kousky a u burgeru zase musím udělat maso z mletého a tu housku dát do trouby, takže to vyjde nastejno" pokrčila jsem rameny ,,Záleží na tom co by jste si raději dali"
Podívali se na sebe, usmáli se a kývli na sebe, pak se otočili zpátky na mě a odpověděli jednohlasně
,,Tortily"
,,Burger"
zasmála jsem se ,,Tak to rozhodne Kamil" jako bych ho přivolala, zazvonil zvonek 
Přišla jsem ke zvonku a pustila ho nahoru. Hned co vešel dovnitř k němu přiběhla Annie s Danem a začali ho bombardovat ,,Tortily nebo burger?!" opakovali stále dokola
,,Já neviem dajte si čo chcete. Já už jedol"zvedl ruce jako by se vzdával a raději rychle odpověděl 

,,Tak já udělám-" otočila jsem se na patě a v tom se mi podlomila noha a já se málem zabila
,,Jsi v pořádku?" všichni se mě snažili chytit
,,Jo v pohodě" zasmála jsem se
,,S tou nohou predsa nemožeš na Laser game" staral se Kamil a díval se mi bolavě na nohu
,,Jen jsem se blbě pohnula.. Už chodím docela normálně a už mě to ani moc nebolí" 
,,Elis, nemusíme tam jít" řekla Annie
,,Má pravdu" přikývl Dan
,,Jsem v pořádku! Neumírám!" řekla jsem důrazně
,,Dobre, dobre. Tak idem na ten oběd" přišel k lince Dan

Annie se posadila na sedačku a Kamil vedle ní. Pustili si nějakou hru a pořád něco pokřikovali.
,,Nemusíš mi pomáhat" přišla jsem taky k lince
Dan mi rozcuchal vlasy a usmál se ,,Takže čo mám robiť?"
,,Můžeš nakrájet rajčata, okurky a cibuli" 
,,To snáď zvládnem"
Daniel začal krájet zeleninu a já začala připravovat maso. Když jsme měli oba hotovo, hodila jsem maso na pánvičku a hranolky do trouby. Maso a hranolky se udělali skoro ve stejnou dobu a už jen stačilo dát na chvilku do trouby i housku. Pak už jsem to jen naaranžovala na talíř a podávala.
Hodinku po obědě jsem vyrazili. S Annie jsem se oblékli do tepláků a tílka. Všechny věci jsme si hodili do vaku a vyšli jsme.
,,Už ste niekedy boly na Laser gamu?" ptal se nás Dan
,,Párkrát" odpověděly jsem 
,,A boli ste tam niekedy zfučený?" vytáhl gram z kalhot
,,Ne" smála jsem se
,,Tak všetko je raz prvýkrát" zvedl se mu koutek 
,,A pak možeme isť niekam na jedlo" 
,,To zní dobře"řekla Annie a já jen nevěřícně a pobaveně kývala hlavou  

Zašli jsem do parku nedaleko našeho baráku, našli jsme lavičku, který nebyla na tak frekventovaném místě a Dan to ubalil. Seděli jsme vedle sebe, povídali si a posílali si brko.
Po vykouření jsem seděli a dívali jsem se do blba.
,,Takhle nikam nedojdu" řekla najednou Annie a všichni jsem se začali smát
,,Možeme tu chvílu ostať" řekl Kamil
,,To je dobrý nápad" souhlasila jsem 
,,Stejně je legrační jak vy dva jste na to tak zvyklí, že vám to už asi nic nedělá" smála se Annie nepřetržitě a nebylo jí skoro rozumět 
,,Zato tobě to dělá dost" smála jsem se jejímu záchvatu

,,A to je správny čas na to isť si zahrát" pomohli nám kluci vstát
,,Nevím jestli je to dobrý nápad" oznámila Annie
,,Jistě že je"
Než jsem došli k lasergamu, který nebyl tak daleko on našeho místečka tak už jsem nebyli tak moc mimo a mohli jsem si zahrát. Přišli jsme tam, zaplatili jsem zálohu za skříňku a vybrali si hudbu do pozadí. Kluci řekli, že jim je to jedno, tak jsem s Annie vybrali doom muziku, protože jsme obě tu hru měly rády. Chvilku jsem počkali než lidi před námi skončili a pak nás paní zavedla do místnosti, která byla před arénou. Ještě jsem se vyfotili a pak nám vysvětlila pravidla a řekla co smíme a co nesmíme. Na začátku jsme měli deset vteřin na schování se, poté zazněl zvonek jako na zápasech a tím hra začala. Řekli jsem si, že půjde každý sám za sebe a následně, když budeme chtít další, tak dáme na týmy. 
Hlava se mi ještě trochu motala a já se bála, že narazím do nějaké zdi i když byli osvětlené.
Cítila jsem se jak v nějaké videohře, ale bylo to milionkrát lepší! 
Vyběhla jsem zpoza zdi ke druhé zdi, který byla tedy jen půl metru do výšky, tak jsem se skrčila. Rozhlédla jsem se nejdřív doleva a tak nikoho neviděla, poté jsem se podívala doprava a tam někoho zahlédla, zamířila jsem a netrefila se, zamířila jsem znovu a zase nic. Skrčila jsem se aby mě nemohl zasáhnou i když s největší pravděpodobností byl ke mě zády a tak jsem za ním vyběhla. Byl pořád zády a já střelila a trefila se, byla to Annie. Hned jsem od ní odběhla a ztratila se někde na druhé straně. Běhala jsem jako šílená jen aby mě náhodou někdo nestřelil. Schovala jsem se v rohu arény kde byly umístěny stěny, tak že vytvářeli čtverec, tudíž bezpečné místo na ukrytí. Vydýchávala jsem se a vystřelila mi bolest do kotníku. Zaťala jsem zuby s zaryla nehty do nohy. Fakt to bolelo. Vykoukla jsem z takového okna které bylo na obou stěnách a viděla někoho proběhnout, koukal jinam takže neviděl odkud byl zasažen a já rychle utekla. Bolest jsem ani necítila. Nejspíš v zápalu adrenalinu. Jak jsem běžela, nebo spíše pajdala, moc jsem se nerozhlížela a schytala jsem ránu. Kamil mě trefil do zad. Rachle jsem přeběhla na druhý konec arény pěkně skrčená aby mě nikdo nezasáhl, jenže jsem asi nebyla dostatečně skrčená a zasáhla mě další rána, tentokrát od Daniela.
Všichni jsem zběsile utíkali, křičeli a smáli se. Byla to fakt sranda. 
Jednou jsem se srazila s Kamilem, protože každý koukal do stran a ani jeden před sebe. Oba jsem upadli na zem a chvilku na sebe koukali. Je to kdo z koho! Boj na život a na smrt. Vyhraje jen jeden! Oba jsme chmatali po zbrani, protože nám vypadla z ruky. Stačila jen chvilička a byla bych mrtvá, jenže jsem byla rychlejší a trefila jsem ho dřív. Sebrala jsem se a utekla.
Během zcesty jsem narazila na Annie a když jsem se jí chtěla vyhnout narazila jsem do stěny a ona mě trefila. Urychleně jsem se přemístila za stěnu s oknem a zhluboka dýchala. Střílela jsem do všech světel co se hýbali a pak jsem utekla, samozřejmě jsem taky schytala rány. Hlavně do ramen, to byla moje slabina.

Běžela jsem se schovat do rohu abych se vydýchala, ale tam jsem narazila na Daniela, když jsem ho zahlédla, chtěla jsem se otočit a rychle utéct i když mě mohl střelit i přes ty okna. Jenže jsem to nevychytala, blbě jsem šlápla na svou zraněnou nohu a upadla na zem. Daniel ke mě hned přiskočil, podepřel mě a společně se schovaly za zeď kde mě posadil na zem. V úkrytu jsme byli dokud nezazněl signál, který ukončoval hru, poté mi pomohl vstát, i když jsem nechtěla, společně jsme vyšli ven z arény.
Daniel mi pak pomáhal i sundat výstroj, jak kdybych byla neschopná. Usmíval se a já mu úsměv opětovala. Pak jsem dopajdala k Annie a Kamilovi ,,Čo sa stalo?" zajímal se hned Kamil
,,Blbě jsem šlápla na nohu" vysvětlila jsem 
,,Já věděla, že to byl blbej nápad" řekla Annie ,,Teď nás Jakub zjebe" dodala
,,Ale ne. To možná tak mě, že jsem mohla tušit, že se něco takového stane" zasmála jsem se a mávla nad tím rukou
Přišli jsme ke stolu, kde už stála paní a předala nám papíry s výsledky a fotky obojí 4x.
Vzali jsem si každý jeden papír a fotku a šli se posadit ven na lavičku.

Rande s hvězdouWhere stories live. Discover now