Mácháč

1 0 0
                                    

Tři týdny utekli jako voda a byl tu den odjezdu. S Annie jsme si dobalovali tašky, když zazvonil zvonek. Běžela jsem otevřít a ve dveřích stál Jakub, Dominik a Dan. Všichni jsem se přivítali objetím a s Jakubem i pusou. Jsem ráda, že Annie a Dominik jsou spolu zase v pohodě.
Pomohli nám s věcmi dolů do auta a vyrazili jsem. Jeli jsme v jedné dodávce Jakub s Dominikem seděli ve předu a Jakub řídil, já seděla mezi Hasanem a Danielem a Annie se rozvalila vzadu. 
Tu noc jsem moc nenaspala a i když to byly necelé dvě hodiny cesty, tak jsem usnula. Hlava mi padala na Danovo rameno a Jakub se smál. 
Po příjezdu mě kluci opatrně probudili a já unavená a otlačená se Danielovi omlouvala. Ten se jen zasmál a říkal, že je to v pořádku. V kempu na nás už čekal Kamil a Koky. S Kokym jsme se s Annie ještě neviděli, tak nás kluci představili, došli jsme k našim chatkám, které jsme měli hned u sebe. Kluci zamluvili tři chatky pro mě a Annie, Jakuba, Dominika a Hasana a třetí pro Kokyho, Kamila a Daniela.

 Kluci zamluvili tři chatky pro mě a Annie, Jakuba, Dominika a Hasana a třetí pro Kokyho, Kamila a Daniela

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vybalili jsem si věci do chatek a šli se podívat po okolí. Byli jsem tam brzy a vlastně tam ani nic nebylo, všechno se tam teprve připravovalo, ale bylo to tam boží!
Nikdy jsem ti nebyla a byla jsem překvapená, že něco tak pěkného je tady u nás.
Byli jsem tam na tři dny a z toho kluci měli vystupovat jen zítra. Dneska byl večer zábavy!
Kluky napadlo že se půjdeme projít po Doksech abychom sehnali něco pro dnešní večer. Jen jsem se dostali na náměstí a věděli jsem, že jsme to dělat neměli. 
Šli jsme s Jakubem vedle sebe on měl omotanou ruku kolem mého pasu a prst měl zachycený o poutko od pásku u mých kalhot, Annie si povídala s Kamilem a Nik šel mezi námi. Ostatní zůstali v kempu a udělali dobře. Na náměstí sice nebylo moc lidí, ale i tak se kolem nás seskupili lidi a chtěli se vyfotit. Dohodli jsem se s kluky, že s Annie půjdeme koupit ty věci a oni ať se starají o fanoušky. Jakub nám řekl co koupit a podával mi peněženku. 
Do toho mi volal Dan co nám tak trvá, že se po nás sháněli ambasadoři, tak jsem mu vysvětlila jak se věci mají a on řekl, že za chvilku dorazí a pojedeme zpátky do kempu. S Annie jsme rychle nakoupili věci, vyšli jsem z krámu, lidí kolem kluků bylo ještě víc než předtím a já se rozhlížela jestli Dan už nepřijel. Zahlédla jsem povědomou dodávku a z otevřeného okna mával Dan. Prodrala jsem se davem lidí vzala jsem Jakuba za ruku Annie vzala Dominika a Hasana, kluci vůbec nevěděli co se děje, my se omlouvali lidem, kteří se ještě nevyfotili, že už musíme jít a dav lidí nás následoval. 

,,Co se děje?" ptal se Hasan
,,Volal mi Dan a říkal, že vás hledali tak že se musíme hned vrátit" 
,,Chápu, ale to se dalo říct i normálně" namítal Dominik
,,Fakt? Podívej se na tu bandu zombíků co jde za námi" 
Dominik se otočil ,,Asi máš pravdu" došli jsem k autu, nasedli jsem a co nejrychleji odjeli.

Dorazili jsem do kempu a vydali se hledat ambasadory aby nám řekli co a jak. Chvilku jsem se s nimi bavili, dozvěděli jsem se do potřebujeme a obdrželi jsem náramky díky kterým se tu můžeme pohybovat. 
,,Tak a teď jdeme do vody!" vykřikla Annie, ale nikdo se k ní nepřidával ,,No tak lidi, vždyť je krásně!"
,,Já nevím Annie"
,,A co tady chcete dělat?"
,,Já si asi půjdu lehnout" řekl Dominik
,,Taky bych se natáhl" souhlasil Jakub
,,A vy kluci? Půjdete?" otočila se na Kamila, Daniela, Hasana a Kokyho
Kamil se okamžitě slitoval a souhlasil, Dan s Hasanem se na sebe podívali pokrčili rameny a nakonec taky souhlasil i Koky. 
,,Půjdeš s námi?" obrátila se nakonec i na mě
,,Asi hej. Stejně bych neměla co dělat" řekla jsem a vydali jsem se k chatkám
Všichni jsem se převlékli do plavek já na sebe hodila ještě kraťasy a s ručníky jsem vyrazili k pláži
,,Posledný vo vode platí pivo" vykřikl Kamil a všichni se rozeběhli. Já se jen zasmála, zakroutila hlavou a lehla si na ručník.
,,Elis platí pivo!" pokřikovali všichni mezitím co po sobě cákali vodu a dělali blbiny
,,Řeklo se poslední ve vodě a já do vody ani nevstoupila, takže.." pokrčila jsem rameny a viděla pohledy Daniela, Kamila a Kokyho. Najednou se všichni tři rozeběhli ke mě, než jsem stačila reagovat čapli mě a nesli do vody
,,Kluci neblbněte, mám na sobě kraťasy" snažila jsem se vyprostit z jejich sevření, ale nevedlo se mi to. Kluci šli do vody až po kolena, pak mě rozhoupali a pustili mě do vody.
,,Teraz už si vo vode a si posledný, čiže.." pokrčil Daniel rameny, když jsem se vynořila 
,,Blbečci" vyplázla jsem na ně jazyk a zase vylezla z vody

Byl čas oběda a my se vydali něco sníst, tedy ještě před tím jsem se stavěli pro Dominika a Jakuba. Klukům a Annie jsem koupila pivo, protože do mě furt ryli, pak nám přinesli jídlo a my mohli jíst. Po obědě jsem se vydali k chatkám a zůstali tam až do večera. 
Hasan ubalil jedno brko a v pěti jsme si zahulili. Opírala jsem se o Jakuba a byla úplně zasekaná, pak dal někdo návrh že bychom si mohli zahrát karty. Poslali jsem Annie pro karty a ona přinesla Dobble. A to už jsem si zahráli všichni. Strávili jsem tím dobré dvě hodiny, tím, že jsme byli vyhulený, tak nám to ani nepřišlo. Když už nás to nebavilo, vypravili jsme se každý do svých chatek dělat něco svého. Já hupsla do postele a šla si číst.

,,Vážně si teď budeš číst?" zeptala se Annie
,,Jak dlouho, že mě to znáš?" ptala jsem se nazpátek
,,Si vadná" začala se převlékat do plavek 
,,Jojo, já vím.."
,,A proč nejste s Jakubem spolu?" 
,,Nevím. Neprojevuje moc zájem o to být se mnou a já se mu vnucovat nechci" vysvětlila jsem 
,,Chápu. Tak pojď se mnou k vodě" navrhla mi
,,To je dobrý" usmála jsem se s četla dál
,,Fajn, tak já jdu, ahoj"
,,Čau" dívala jsem se jak odešla, zavřela jsem knížku a lehla si na záda. Dívala jsem se na strop a přemýšlela jsem o všem co se mi v životě odehrávalo. Já a Jakub, Daniel, moje práce. 
Nejlépe se mi přemýšlí u písniček, tak jsem si je pustila a pak usnula. Probudil mě až Hasan, který mě tahal z postele. Rozdělali jsem si oheň a pili u něj. Večer byl pohodový a já zapomněla na své problémy. V jednu jsem řekla, že půjdu spát, ale kluci ještě u ohně zůstali. 
Lehla jsem si do postele a protřela si oči. V uších mi hlučelo z toho jak jsem se tam všichni přeřvávali a zpívali. Otočila jsem se na bok a usnula.

Rande s hvězdouWhere stories live. Discover now