Nmjoonkm:
Nerdesin jinnie😊Wwseokjin:
Evdeyim, namjoon
Tanrım jinnie neNmjoonkm:
Evde olduğuna emin misin?
Jinnie çok güzel itiraz etme emoji ismi gibi sen seviyordun hem emojileri😏Wwseokjin:
Her neyse
Neden hesap sorar gibi yerimi soruyorsun 🤔Nmjoonkm:
Yalan söylüyorsun gibi hissediyorum😲Wwseokjin:
Nereden çıktı bu şimdiNmjoonkm:
Göğsümde bir ağrı var
Ve nedeni senin bir yerlerde üzülüyor olman olabilir diye düşündüm😓Wwseokjin:
Ne romantik🤮
İyiyim ben evdeyim ve Scooby Doo izliyorum🥳Nmjoonkm:
Ah o zaman ben benzettimWwseokjin:
Neyi?Nmjoonkm:
Şu an tam önümdeki bankta pembe sweatli biri lolipop yiyerek göz yaşlarını siliyor.
Onu sen sanmış ve endişelenmiştim neyse
Sen değilsen evime gideyim hava da çok soğuk zatenWwseokjin:
Bir dakika o galiba şey
BenimSeokjin kafasını telefonundan kaldırıp hızlıca ayağa kalktı ve etrafına baktı. Tam sağ tarafında gördü esmer bedeni. Soğuktan burnu kıpkırmızı olmuştu. Üstünde beyaz bir gömlek ve bol kot pantolonu vardı. Dünyanın en güzel insanı gibi gördü o an Seokjin onu. Sonra çekimser bir şekilde kaldırdı gözlerini ve değdirdi gözlerini onun gözlerine.
Sonra saçlarına takıldı gözleri. Griydi.
"Cidden hatırlıyor." Dedi içinden Seokjin. Sildi akan göz yaşlarını ve kocaman gülümsedi ona. Namjoon bu gülümsemeden kocaman bir güç aldı ve o güçle karşıdan karşıya geçme cesaretini buldu kendinde. Çok patavatsız ve serseriydi belki ama şu lanet pembe sweatin bile yakıştığı inek okul başkanı onu sakin bir kediye dönüştürüyordu.
Namjoon eliyle göz yaşlarını silen Seokjin'in tam karşısında durup tatlı bir şekilde gülümsedi ona. Gamzeleri çıktı ve gözleri kayboldu.
Seokjin yine düştü kalbinin kuyusuna. Yine beyni işlev dışı oldu. Kırmızı gözleri yandı.
Ağladığı şeyi unutmayı diledi birkaç dakikalığına. Ve konuştu, soğuktan donmuş olmasına rağmen sıcacık konuştu.
"Sen cidden her ayrıntıyı hatırlıyorsun."
Namjoon mutlu oldu. Çünkü biraz da olsa Seokjin'in o günü hatırladığını öğrenmişti. Hepsini hatırladığını bilse mutluluktan aglardı belki de. Ama henüz bilmiyordu.
Seokjin kırdığı potu umursamadan aklına düşürdü o mükemmel gecenin o anını.
Sarhoş olmaya çok yakınken elini Namjoon'un mor saçlarına atıp yamuk bir ağız şekli ile demişti ki "bu saç rengi de ne, git ve saçını griye boyat yoksa seni yarın disipline veririm. Bizi öyle bir görüntü ile kutsamadığın için." Aklına gelince sesli bir şekilde güldü bu sefer, ikisi de.Namjoon elinde tuttuğu lacivert ceketi karşısındaki üşümüş bedenin omzuna bırakıp konuştu.
"Ceza dosyam çok dolu disipline gidip dosyama bir madde daha eklemek istemedim."
Saat gecenin 1'i aptalın biri bölüm attı inşallah okuyan olur. Olmadı sabah görürsünüz, önemli değil. Olaylar hızlı gelişiyor biliyorum ama ne yapayım hemen mutlu olsunlar istiyorum. Siz yine de fikirlerinizi yazın olur mu? Her yorumunuzu okuyorum her tavsiyenizi dikkate alıyorum. İyi geceler ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
señorita || namjin
FanficOkul başkanı Kim Seokjin okulun en sorunlu öğrencisi Kim Namjoon ile bir gece partide deli gibi şevişir, ama hiç bir şey hatırlamaz.