Yine susmayan çalar saat uyandırmisti beni. 5 dakika diyerekten ertelemistim saati. Kalktım üstüme kırmızı ceket ve pantalon giymiştim içime siyah bir gömlek ve siyah bir stiletto.
Ben ela gözlü kara kaşlı , siyah saçlı 1.68 boyumla,48 kilolu bir kızdım kafif pembe göz makyajı yapıp gözlerimi belirginlestirmistim.
Saat 7.30 olmuştu. Hızlıca evden çıkıp hastaneye yetişmeye çalışıyordum. Bir doktorun en önem verdiği şey zamanında hastanede olmak.
Arabamı otoparka park ederek odama ilerledim. Önlüğümu giyerken asistanim geldi ve
-Gece hocam acile hasta geldi acil gelmeniz gerekiyor.
+tamam canım sen geç ben geliyorum.
Hastayla ilgilendikten sonra odama çıktım arayan amcamdi. Hayrola beni hiç aramaz benden nefret eden amcam beni arıyordu ölsem inanmam. Gözümü kapatıp açtıktan sonra baktım gerçekten amcam beni arıyordu. Açtım.
-lan hayırsız hemen köye gel babanne nin sana müjdeli haberi var.
+amca calisyorum nasıl geleyim hem gelsem nasıl bulucam orayı bilmiyorum oraları.
-ben anlamam bugün geleceksin buraya sözümü ikiletme.
+tamam amca tamam.
Amcamla konuştuktan sonra Toprak abimi aradım amcamın oğlu beni çok sever bende onu bana hem abi hem baba oldu.
-efendim güzelim.
+toprak abi amcam aradı oraya gelmemi istiyor hayırdır senin bir şeyden haberin var mı?
-Hiç bilmiyorum valla abicim sen gel de öğrenelim.
+abi ben köye gelsem otogardan beni alır mısın bilmiyorum oraları.
-Tabu güzelim gel alırım
+Tamam saol abi ben gelince haber veririm sana
-tamam güzelim görüşürüz
+görüşürüz.
Zaten çıkmama yarım saat kalmıştı.
Eve gidip üstümü değiştirdim spor kıyafetlerimi giydim.Otobüse binip köye ulaşmıştim şuan toprak abimi bekliyorum. Vee geliyordu.
Koşup sıkıca sarıldım.
-yavaş be kızım öldüreceksin.
+seni çok özledim abimm
-bende seni güzelim . Hadi gidelim.
Kapıdan içeri girerken toprak abinin kolunu tuttum.
-korkma güzelim ben yanındayım.
Ve içeri girdik karşımda amcam yengem ve babannemAmcam hemen söze girdi.
-vayy hayırsız sen buralara gelirmiydin?.Yengem ve toprak abim aynı anda.
-baba
-Kadir . Dediler.
Amcam ve babannem ellerini opmeme izin vermediler bende onları öpmeden yengeme sarılıp öptüm
Babannem söze girdi.
-evleniyorsun
____________________________________________Herkese merhaba bu kitabıma yeni başladım insalalh beğenirsiniz çok güzelbir kitap olacağına inanıyorum.
Bölümler sık sık gelecek diğer kitabımda göz atabilirsiniz bidaha ki bölümde görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEŞİK KERTMESİ
RomanceOnlarınki zorlu aşktı. Sırf babaannesi beşik kertmesi yaptığı için evlenmek zorunda kalmıştı. Hemde mafya bozuntusu. Ikiside birbirini sevmiyordu ilerleyen zamanlarda bakalım neler olucak. O zaman buyrun hikayeyee.