yüzünde alaycı bir gülümseme vardı.
'Noldu' der gibi bakıyordum yüzüne.
-çok beğendin galiba kokumu diyince yüzüm kizardi yuzumu tekrar boynuna gömdüm. O kokuyu alınca kendimden geçiyordum.
Ne diyorum ben ya Gece kendine gel kızım etkilenmemen lazım diyen kafa sesime hak verdim.
Benim odama geldik beni sedyeye oturttu saçlarımı kulağımın arkasına attı.
-şimdi daha iyi misin
O bana bu soruyu sormuştu o mafya bozuntusu hahhayt hiç gülesim yoktu ama gel gör ki sormuştu.
+saol şimdi daha iyiyim. Yalan bu olanlardan sonra nasıl iyi olayım
-neden yalan söylüyorsun. Nasıl yani anlamış miydi insalah düşündüğüm şeyi anlamamıştır.
+ne yalanı
-iyiyim diyorsun
+ne yani kötüyüm desem napicaksin.
Yanağımı okşamaya başlamıştı. Napiyodu bu ve ben ben ya ben bu adamla evlenmek istemeyen ben etkilenmiştim.
-işte bunu yapacaktım. Dedi Yanağımı okşamaya devam ederken. Kendime geldim ve hemen sedyeden indim.
+şey teşekkür ederim beni kurtardığın için benim işime dönmem gerekiyor. Hoscakal diyip odadan çıktım koşarak lavaboya girdim. Nefes nefese kalmıştım.
Asistanlar endişe ile yanıma geldi ;
-iyi misiniz hocam dediler
+iyiyim sağolun arkadaşlar dedim aynaya baktığımda kıpkırmızıydim.
Sakinlestikten sonra eve gittim zaten mesaim bitmişti.
Evde ev arkadaşım ile kalıyordum çünkü astimim var üzülünce kriz geçirebiliriyordum . Karanlik korkum var. Evde tek kalamıyorum.
Küçükken ki atak yüzünden küçüklüğümden beri hem karanlıktan hemde tek kalmaktan çok korkardım.
Şuan duyabiliyorum sesinizi sen bu halinle nasıl doktor oldun dediğinizi.
Kendimden dolayı kavga çıkarsa çok kötü oluyirum ama kavga sonucu hasta gelince soğuk kanliligimi koruyorum.
Yatağıma uzandigimda bugün olanları düşündüm.
Nasıl evlenmek zorunda bırakıldığını bu mafya bozuntusundan bugün nasıl etkilendiğimi nasıl etkilendim hâlâ anlamıyordum .
Napicaktim bilmiyordum toprak abiye bu adamdan hoşlandığımı nasıl söyleyecektim.
Toprak abiyi aradım ve direk söze girdim.
+abi bugün mafya bozuntusu a çarptım onu tedavi ettim başka hastaya bakarken biri bana bıçak çekti ve beni o kurtardı kucaginda taşıdı ve onun o kokusu beni etkiledi bu naisl oldu bilmiyorum ama oldu işte abi sonra yanağımı okşadı ve ben çok etkilendim bu olanlardan napcagim abi ya aşık olursam bu adama
-se...sen ne diyorsun gece. Diye bağırdı toprak abi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEŞİK KERTMESİ
RomanceOnlarınki zorlu aşktı. Sırf babaannesi beşik kertmesi yaptığı için evlenmek zorunda kalmıştı. Hemde mafya bozuntusu. Ikiside birbirini sevmiyordu ilerleyen zamanlarda bakalım neler olucak. O zaman buyrun hikayeyee.