Toprak abimle aynı anda
+ne diye bağırdık.
-duydunuz ne bağırıyorsunuz.
-babanne ne dersin sen. Diyen topak abimdi. Benimde o sırada gözlerim dolmaya başlamıştı.
-sen karışma evlenecek dediysem evlenecek.
-babanne kimle ne zaman evlenecek o kendi karar verebilir kimle evlenip evlenmeyecegine. Toprak abim beni koruyordu ben ise donup kalmıştım.
-beşik kertmesi.
Bir kez daha ağzımızdan ne ! ciktı.-babanne ne dersin sen kim bu kim. Toprak abim artık sinirlenmişti bağırıyordu.
-babannene bağırma! Dedi amcam bağırarak. Ben ağlıyordum.
-Orhan beyin oğlu Aras.
-ne! bu sefer toprak abim daha çok bağırdı. Ben tanımıyordum.
-o adama bizim verecek kızımız yok. Dedi toprak abim.
-ne demek yok oğul sen bilmiyor musun evlenmezlerse istemeyen taraf ölecek.
Ne yapacağımızı şaşırmıştık. Toprak abim kolumu tutarak beni evden çıkardı. Kapının önündeki koltuğa oturdum toprak abim volta atıyordu o arada yengem geldi.
- oğlum. diye seslendi
-ne oğlum oğlum ne ben kardeşimi o mafya ya vermem Allah bilir bu kıza ne yapar. Mafya lafını duyunca nefesim kesildi daha çok ağlamaya başladım.
Toprak abim gelip yüzümü ellerinin arasına alarak
- korkma güzelim ben seni onlara vermem tamam mı?
Sadece başımı sallamakla yetindim.Titriyordum. Korkmuştum. Nasıl yani mafya bir adamla mi evlenecektim hayır olamaz olamaz daha çok ağlamaya başladım bu ağlamam hıçkıriga dönüşmüştü.
Ne yapacağımı bilmiyordum.
Herkes odalara dağılmışti yengem bana yer hazırlamıştı yatağa uzandım yastığa kafamı gömerek çığlık ata ata ağladım. Evlenmek istemiyordum hemde bir mafya ile . Ben kendi kararlarımı alabilirim 26 yaşına gelmiştim. Hep anneme de böyle yaparlarmis. Bende fikir bile almadılar.
Keşke annem ve babam yanımda olsalardı. Şuan anneme çok ihtiyacım var aklıma onlar geldikçe ağlamam daha çok şiddetlendi.
O sırada kapı açıldı kafamı kaldırdım. Toprak abimi görünce ağlamaya başladım.
Gelip sarıldı ve saçımı okşuyordu tam bir anne sevkatiyle bunu hem yengem hem toprak abim yapardı.
Yengem bana anne toprak abim ise baba olmuştu onların haklarını hiçbir zaman odeyemezdim.
-ağlama abicim seni onlara vermem veremem sen bana amcamın emanetsin
+a..ama bizi öldürürler kabul etmezsek. Biliyorsun ki kabul etmeyen herkesi öldürüyorlar. Bide bunlar mafya ise gözümüzün yaşına bakmazlar.
Toprak abim bi yere bi bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEŞİK KERTMESİ
RomanceOnlarınki zorlu aşktı. Sırf babaannesi beşik kertmesi yaptığı için evlenmek zorunda kalmıştı. Hemde mafya bozuntusu. Ikiside birbirini sevmiyordu ilerleyen zamanlarda bakalım neler olucak. O zaman buyrun hikayeyee.