Capitolul 5

81 6 6
                                    

- Te voi ajuta cu orice, iartă-mă! se implora Alek spre cele două fete.

Anne si Rachel plecau cand Alek se apropie de ele.

- Ce mai vrei si tu? urlă Rachel la el.

Alek întoarse capul si plecă spre corpul băieților.

Noaptea s-a scurs ușor cu luminile cerului. Dimineata apăru cu primele raze de soare.

Fetele se trezită si apoi au mers la antrenamentele din curte școlii.

Trebuie să alerge zece ture de teren. Cu greu le-au terminat si au plecat spre camerele lor.

Alek nu a venit la încălzire, asta era ciudat. Ziua plicticoasă nu putea sa se termine bine.

Urma întâlnirea cu Alek pentru a le da tot ce i-au cerut. Alergau împreună spre subsol. Luminile erau stinse, dar era fum.

Au aprins becul si l-au văzut pe Alek fumând o țigară. Alek se apropie de ele si le da o pungă plina cu cele trebuie.

- Vreau sa ma iertați. Recunosc ca am fost drogat in acea zi.

Alek apleca capul in jos. Ii da lui Anne un test de sarcina. Fată fugi la baie lăsându-i pe cei doi în cameră.

- Va pot ajuta cu ceva sa ma revanșez?

- Ai putea sa ne ajuți sa plecam de aici?

Alek da din cap aprobator. Stie ca da Anne e gravidă el va plăti cu vârf si îndesat. Nu a vrut să-i facă rău, dar era băut si drogat. Nu știa ce face, doar face.

Anne see întoarse de la baie. Ținea în mână testul de sarcină. Fața ei nu inspiră liniște, e tristă.

Privește podea jucându-se cu picioarele. Rachel se uita la ea. O analiza ca pe alta persoană.

Anne se apropie de ei. Trage aer în piept si zice:

- Nu sunt însărcinată, idioților!

Rachel sari in picioare si o îmbrățișă. Alek se liniști. Avea o promisiune de îndeplinit si asta conta mult.

Fetele se apropie de Alek si zic:

- Nu vi cu noi sa sărbătorim? îl intreabă Rachel.

Alek zâmbi. Uitase cum e sa petreci timp cu oameni buni. Se îndrepta spre fete si parasiră camera.

Se îndreptau spre cameră fetelor parcurgând holurile negri. Rachel se bucura ca in curând o sa scape din acest iad numit școală.

Usa de la cameră fetelor era întredeschisă. Alek se apropie si apasă pe clanța ușii.

In cameră era o fată. Era Diana. Scotocea prin cameră fetelor. Anne nu o putea vedea, dar o simțea.

Era o fire rece si înspăimântătoare.
Rachel o putea vedea si nu ii plăcea ce vede. Diavolița cauta prin lucrurile ei.

Rachel știe că nu poate sa o lovească. E intangibilă, dar totuși o vede.

- O ati venit mai devreme decât ma așteptam, spune sarcastic demonița. Trebuie sa plec atunci.

- Stai, așteaptă! urlă Rachel.

Demonița a dispărut, iar în locul ei a apărut un nor de praf.

Anne este neliniștită. Nu o putea auzi decât pe Rachel. Nu stie ce vrea demonița de la ele.

Rachel rămase mută. Se uita încontinuu la norul de praf. Ochii i se umeziră. Anne era în pericol. Trebuie s-o protejeze de demonița care i-ar putea fura sufletul.

Alek rămase mut. Se uita la Rachel si la Anne. Niciuna nu scoate niciun cuvânt

Anne o luă în brațe pe Rachel.

- Nu m-ai plânge, surioară. Zi-mi ce s-a întâmplat.

- Urăște-mă, soro! Nu te-am protejat de mine.

Rachel isi lasa capul sa cada pe pieptul lui Anne. Răsuflarea ei cald ii alină durerile. Nu putea sa o faca pe Anne sa sufere ca ea.

Gândurile nu ii dau pace. Trebuie sa plece cat de curând de aici. Trebuiau să se salveze. Mai au o șansă, înainte să le fie luată si aia.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 22, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Uraște-mă, Soro!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum