Capitolul 4

81 7 2
                                    

Anne și-a revenit din șoc. Nu stie ca să-i spună lui Rachel despre cele ce s-au întâmplat. Asa ca Rachel rupe tăcerea dintre cele două:

- Nu te supăra pe mine, dar imi poți spune cine te-a violat?

- Alek... Nu mai zi la nimeni! Tine secret ce iti spun acum, te rog! răspunse ea

- Peste greseli nu trec asa ușor, ii replica acidă Rachel.

Mintea ei nu concepe de ce nu o urăște Anne. Nu a apărat-o si acum, Anne va suferi.

Va face rost de un test de sarcina. E cel mai sigur. Dar nu poate trece peste asta ca si cum nu s-ar fi întâmplat.

Stie ce fel de persoane e Alek. Nu-i pasa cât rău face, doar face. A intrat aici din cauza unui viol.

Trebuie să iasă cat mai curând din iadul ăsta. Iar Alek e singurul care le putea furniza cele trebuie pentru mai departe.

Trebuia să aibă încredere într-o persoana fara sentimente. Le trebuie arme ca sa poata sa supraviețuiască în Las Vegas.

Rachel deschide ușa si iese repede din cameră. Anne ramand sa se gândescă.

Rachel alerga pe holuri spre dormitoare băieților.

Deschide ușa dormitorului lui Alek. El nu era înăuntru. Era doar colegul lui de camera, Michael.

- Cu ce te pot ajuta, păpușă?

- Eu nu sunt păpușa ta! Unde e Alek?

- Nu stiu nu s-a mai întors de ceva timp. Daca vrei ii pot spune ca il căutai.

- Nu mulțumesc, prefer sa fac eu singura toată treaba.

Michael se apropri de ea lent. Rachel il învinge cu putere in perete si iese din cameră.

Michael strigă după ea pe holurile reci ale iadului. Ea nu se uita in spate.

Stie unde poate fi Alek si nu avea sa se razgandeasca in legătură cu pericolul la care se expune.

Alerga pe scările de lemn spre subsolul slab luminat al clădirii.

Ușa este închisă, dar trebuie sa afle ce voia Alek de la Anne-Marie.

Deschide ușa cu teama si privește înăuntru. Erau doar niște băieți printre care si Alek care o privea sfidător pe fată.

Luminițele din ochii lui il făceau sa pară blând, dar nu puteau ascunde răutatea din omul acesta.

- Ce vrei de la Anne!

- Nu e treaba ta!

Ochii lui Rachel privesc in parte persoanele din cameră. Nu ii cunoaște pe niciunul in afara de Alek.

- O cunosc de mult timp pe Anne si o merita.

Rachel vede doar negru in fata ochilor. Nu o sa lase lucrurile asa. Trebuie sa lupte pentru Anne.

- Vrei sa ma ajuți, continuă Rachel fara sa se uite la Alek. Am nevoie de un test de sarcina, doua pistoale si armament.

- Te voi ajuta daca imi promiti ca nu te vei mai baga unde nu-ți fierbe oala.

- Accept. Mâine sa fi tot aici la aceași ora.

Alek apleca capul in semn ca da. Rachel se îndepărta de subsolul mizer si urca scările spre corpul fetelor.

Deodata cade. O mână ii atinge umărul ai o luă de mână. Persoana avea fața acoperită asa ca ii puteai vedea ochii roșii.

O ridica pe Rachel de pe jos si continuă să se uite la ea.

Privirea lui ii săgeata orice mișcare. Nu scotea nicio vorbă si pare neliniștit.

Silueta începe să vorbească:

- Cum de ai ajuns aici?

- Cine ești? Te cunosc măcar?

- Da, sunt demonul tău, Rachel. Mai uitat deja?

Râsul ei te face sa te sperii. Rachel știa cine e demonița. Era Diana. E facea sa se întâmple totul cu ea.

Stie ca ii poate controla mintea si sufletul. Stie ca o poate distruge dintr-o bătaie din palme.

Demonul se apropie de Rachel si o privi in ochii ei. Rachel nu își arată sentimentele față de Diana.

Știa că e pierdută daca isi arata sentimentele ei față de cineva de pe parte a cealaltă.

Un nor de praf se ridică în aer si Diana dispăru in negura nopții. Rachel fugi către dormitorul lor.

Se miră cand o văzu pe Anne plângând in pat. Nu o văzuse asa de mult timp.

Rachel se aproprie de Anne si o îmbrățișa se apropie de urechea ei si ii șopti:

- Cât timp esti cu mine, nu vei suferi.

Lui Anne i se prelinge o lacrimă pe obraz. Se simte in siguranta lângă Rachel.

Sentimentele ei erau amestecate. O iubește pe Rachel, dar nu poate sa uite ce i s-a întâmplat.

Lacrimile ii curgeau șuvoi. Își apleca capul spre Rachel si sinteze o liniște părintească.

- Nu-ți arată sentimentele cui nu trebuie. Fi puternică, vom trece împreună peste astea.

Suflarea ei o potolește pe Rachel. I Se făcuse mila de Anne.

Nu putea suporta daca era gravidă. A trecut prin astea cand era mică si stie câtă durere a fost în sufletul ei.

Rachel se așeza în pat si se uita pe tavan. Anne se așeza lângă ea si începu să îi mângâie parul negru.

Luna urca pe ceru înstelat si lumina cameră celor două fete. Surprinse de lumini cele două și-au aprins o țigară ai fumau uitândn-as pe geam la jocul astrelor.

Au iesit amândouă afara din cameră spre curtea scolii de corecție. Se plimbau prin grădina iadului din care vor scăpa cat mai curând.

Se așează la marginea unui copac. Priveau cerul încântate de priveliștea naturii. Rachel se apropie de Anne si ii inconjurase talia cu mâinile ei.

O cuprinse într-un sărut si Anne ii răspunse la atingerea buzelor. Iubirea ei pentru Rachel era mare.

Nu poate sa uite trecutul, dar poate sa trăiască viitorul. Asta îi spunea mama ei cand era in viață.

Rachel suspina cu gândul la mama sa care acum ajunsese într-un loc mai bun.

Răsuflarea Annei o calma. Nu se mai droga de cand o văzuse pe ea.

- Anne? ii spuse aceasta.

- Da, surioară.

- Eu cred ca am ajuns sa ma drogheze cu tine.

Anne simți rostul acelor cuvinte si o mișcau înțelesul lor. O iubea si ea pe Rachel. Nu o lăsase ca toate lumea.

Se auzea un zgomot mic lângă ele. O siluetă masculină apăru în fața lor.

- Fetelor, ce faceti aici noaptea? se auzi vocea lui Alek.

- Cântăm pe Broadway! răspunse sarcastic Rachel.

Anne se uita la Alek. Il recunoștea. Neliniștea ei o făcu sa spargă gheața.

- Daca sunt însărcinată ce voi face?

Privirile celor doi se intraseră spre ea. Alek isi apleca capul înspre Anne in semn de tristețe.

Rachel ii observa gestul si se apropie de Anne protectivă.

- Daca te mai apropri de ea, o vei păți!

Uraște-mă, Soro!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum