|IQ -19|

32 7 6
                                    

HI BITCHES! Melanie'niz geldi.

Eleştirilen kitap: IQ
Yazar: seher_vakti56
Tür: Macera
Bölüm sayısı: 10
Eleştirmen: __MelanieP__

Öncelikle kapaktan başlayalım. Kapaktaki fontu beğendim, renkleri de güzeldi ama sanırım fazla karakter vardı bu nedenle kapak karışıktı. Kapaktaki beş karakterden en önemli en fazla 3 karakter seçmeni öneririm çok karakter olması kapağı bozuyor.
Puanım: 1 (2 üzerinden)

Tanıtım güzeldi. Başta ünlü bir yazarın sözlerini koyman iyi bir şey ve konuyu kısaca özetlemişsin ancak biraz daha gizemli olsaydı şu yazarın sözleri haricinde süslü cümleler serpiştirseydin daha iyi olabilirdi tabii puanım: 2 (3 üzerinden)

Yazım hatası maalesef fazlaydı ayrıca noktalama hataları da dikkatimi çekti. Çoğu klavye hatasıydı ve buraya koymaya gerek duymadım ancak şu diyaloglarla normal cümleler karışmış gibi. Bazı yerlerde de noktadan sonra şu şekilde devam etmişsin.

İşte böyle oldu.Sonra...

Noktadan sonra bir karakter boşluk bırakılır. Bu hatalar basit gibi gelebilir ama çok fazla vardı ve göz zevkini bozuyordu. Bu nedenle sana verebileceğim tavsiye bölümlerini finali beklemeden bölümleri düzenlemeye alman.
Puanım: 1 (3 üzerinden)

Kurguya gelirsek kısaca IQ'su yüksek olan bebekler annelerinden alınıyordu ve bir yurda konuluyordu. Bu bebeklerden başrol ise Efe'ydi.

Konunun özgün olduğunu söylemeliyim ben bayağı beğendim. Yazım tarzında hoştu ve eleştirebileceğim çok şey yok. Bu yüzden direkt tam (3) puan

Toplam puan: 7 (11 üzerinden)

Umarım seni kırmamışımdır
Sana ve kitabına bol şans dilerim.

-Melanie

Rheme EleştiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin