Merhaba ben Daihygieia
Kitabın adı: Meliorism
Yazarın adı: endlessdaisy
Okunma sayısı: 73
Oy sayısı: 15
Bölüm sayısı: 5
Eleştirimiz; Kapak, tanıtım ve genel eleştiri olarak yapılacaktır.
Fazla lafı uzatmadan eleştirimize geçiyorum.
...
Kapağın kurgunu yansıtıyor mu? Kesinlikle evet. Peki daha iyi olabilir miydi? Evet.
Siyah beyaz oluşunu sevdim fakat ne bileyim canlı değil. Al benisi yok. Okuyucuların en dikkat ettiği şey kapaktır.Tanıtıma gelelim. Hiçbir kusur yok. Bulamadım. Merak ettiriyor ve arasına eklediğin süslü kelimelerin de ayrı bir hava katması hoşuma gitti, tebrik ederim.
Sıra genel eleştiride; Dört bölümün dördünü de okudum ve özellikle kelimeleri teker teker yavaşça okumama rağmen yazım ve noktalama yanlışı göremedim. Kurguya kendimi kaptırdığımdan mı bilemiyorum ama yoktu.
Tek aklıma takılan "hala" (babanızın kız kardeşi.) kelimesi ben onu mesela düz nasıl okunması gerektiği gibi okudum. "Hâlâ" (şimdiye kadar, hâlen...vb) daha tatlı değil mi sence? Doğrusu da bu zaten.Üstünkörü kurgudan bahsetmek istiyorum aranızda merak edenleriniz olursa da yazarın profilinden kitaba ulaşabilirsiniz.
Benim ana karakter olarak belirlediğim bir çok kişi vardı ama ben sadece üç tanesini benimsedim. Asker, Loren ve Ed.
Yazarın da dediği gibi nazilerin yapmış olduğu soykırıma benziyor. -kendisinin de belirtmesi güzel- fakat bu bir toplama kampı. Görevli askerler tarafından eziyet gören, işkence edilen ve birnevi köle olarak nitelendirdiğimiz toplama kampındaki kişiler ölümü bekliyorlar. Eziyetli yaşamaktansa ölmeyi yeğliyorlar.
Kurgu özgün ve güzel.
Esen kalınız.🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rheme Eleştiri
Não Ficçãoİstek alımı: Açık Rheme takımı bu sefer de eleştiriyle karşınızda! Kapaklarınızı ve kitabınızın içeriğini eleştiriyoruz. İstekleri "İstek 3" bölümünden alalım efendim.