Ήρθε επιτέλους η ώρα ο χειρότερος μου εφιάλτης να γίνει πραγματικότητα! Ποιος θα το πίστευε ότι ο μεγάλυτερος μαφιόζος της Αμερικής, φοβάται πλέον και τη σκιά του!
*Flashback*-Oh Steve, τέρμα τα αστεία δεν νομίζεις ότι έχεις πει αρκετά όλα αυτά τα χρόνια!;
- Τι εννοείς Max ;
- Εννοώ πως όλες οι αντίπαλες μαφιες έχουν γίνει μία, η διάδοχος σου θα εξαφανιστεί τόσο γρήγορα που δεν θα το καταλάβεις καν! Και μετά;;;;; Και μετά η μαφία σου θα βρεθεί στα χέρια του πολυαγαπημένου σού αδερφού, δηλαδή του παντοδύναμου αρχηγού μας!Ο Tomson θα γίνει ο μεγαλύτερος μαφιόζος στον κόσμο και δεν πρόκειται να τον σταματήσει τίποτα, εξάλλου εσύ δεν έχεις και πολλές ημέρες μπροστά σου.Οποτε λογικά θα σαπισεις μες το χώμα μαζί με το κοριτσάκι σου δίπλα δίπλα! Ο Tomson μου έδωσε εντολή να σου πω πως μιας που είσαι στα χαλιά σου και σε λυπήθηκε, σου δίνει δύο ημέρες να αποχαιρετήσεις την κόρη σου.Να ξέρεις ότι μπορεί τότε να μην γνωρίζαμε ότι έχεις αφήσει διάδοχο, μιας που τα καλύψατε όλα με τα ψέματα σας ,αλλά τώρα που το γνωρίζουμε , θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να στείλουμε πίσω το καστανοξανθο κεφάλι της κρυφης σου αδυναμίας κομμένο-Με την τελευταία λέξη μόλις ολοκληρωμένη, ο μπάσταρδος βρισκόταν με τιναγμενα τα μυαλά στον αέρα.....
* End of Flashback *
Ευτυχώς για εμένα, αυτός ο αφελής μαλακας μου τα ξερασε όλα! Οπότε έχω στην διάθεση μου μιάμιση μέρα για να γλυτώσω την κόρη μου και συγχρόνως την καταστροφή της μαφίας μου! Γλυτώνοντας την κόρη μου, γλυτώνω και την μαφία μου!!!! Θα κάνω ότι περάσει από το χέρι μου, για να μείνει ζωντανή μέχρι τα 18 της χρόνια.Μετα θα έχει πάρει ξεκάθαρα, ολόκληρη την εξουσία και ισχύ μου, στα χέρια της.Αλλα προς το παρόν με νοιάζει να βρω ένα τρόπο να την προστατεύσω παρά να κάνω προβλέψεις για το μέλλον.Η μόνη λύση λοιπόν είναι να να βασιστώ στο Harry χωρίς δεύτερη σκέψη.... Είναι το αριστερό μου χέρι, παρά το γεγονός ότι είναι ακόμη νεαρός, το μυαλό του κόβει περισσότερο και από το δικό μου. Είναι το μοναδικό άτομο που ακούει τις εντολές μου κατά γράμμα και πότε δεν θα με πρόδιδε! Με άλλα λόγια είναι ο γιος που δεν είχα ποτέ...Σε λίγα λεπτά θα βρίσκεται στο γραφείο μου, για να μιλήσουμε σαν άντρες.Μέσα σε λίγα δεύτερα η σκοτεινή , γεροδεμένη φιγούρα του νεαρού μαφιόζου είχε γεμίσει τον χώρο.Η ίσια ορθοστασία του και το βαρύ αντρικό άρωμα του ήταν αποπνικτικά μέσα στο μικρό χώρο γύρω του. Το επιβλητικό βλέμμα του και τα βαριά βήματα του έδιναν στους πάντες την εντύπωση ότι εκείνος ήταν ο αρχηγός της μαφίας , παρά ο ετοιμοθάνατος , χλωμός τριανταπένταρης άντρας που είχε απλωθεί στο μεγάλο δερμάτινο καθισμα με τα χρυσά μεταλλικά μπράτσα πιασμένα γερά λες και αν τα άφηνε θα έφευγε από την ζωή την ίδια κιόλας στιγμή.
H: Έμαθα ότι ζήτησες να με δεις . Έγινε τίποτα Steve?
S: Θέλω να γλυτώσω την κόρη μου από τα χέρια του Tomson και όλων των μαφιόζων της Αμερικής , εάν δεν τα καταφέρω η μαφία θα διαλυθεί!
Του είπα και τον κοίταξα κατάματα, εκείνος έστρεψε το βλέμμα του προς την χρυσή ,ανάγλυφη υδρόγειο σφαίρα που ανέγραφε εκτός από περιοχές ,που υπάρχουν ομάδες μαφιόζων σε όλο τον κόσμο... Αμέσως έστρεψε το βλέμμα του προς το πρόσωπο μου και απαντησε.Η: Θα σε βοηθήσω , υπό ένα όρο: Θα κάνω εγώ κουμάντο στην μαφία μόλις χαθεις . Η κόρη σου το μόνο που θα κάνει είναι να με υπακούει και να εκτελεί τις εντολές μου, ουσιαστικά θα αποκαλείται ότι είναι αρχηγός της μαφίας αλλά δεν θα είναι ούτε μέλος της! Εάν τόν δεχτείς αυτό τον όρο η διάδοχος σου θα επιζήσει εάν όχι.....
S:Δέχομαι
Είπα μονολεκτικά και έδωσα το χέρι μου για να κλείσει η συμφωνία....
YOU ARE READING
Ο Μαφιόζος H.S.
FanfictionΤι θα συμβεί όταν ο σκληρός και συναισθηματικά κενός μαφιόζος Harry Styles θα αναγκαστεί να προστατεύσει το ατίθασο και αντιδραστικό κορίτσι του αρχηγού της μεγαλύτερης μαφίας των ΗΠΑ; Εκείνος ψυχρός ,πληγωμένος ,άγριος ,οξύθυμος και εκείνη γλωσσου...