Ορμησα ευθύς να του ανταποκριθώ στο πρόστυχο σχόλιο του αλλά με εμπόδισε μία παράξενη βοή .Ξαφνικά μια χλωμή γυναίκα εμφανίστηκε πάνω στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου κάνοντας με να τιναχτω με δύναμη προς τα πίσω , ενώ άφησα ένα υστερικό ουρλιαχτό να ήχησε στην ατμόσφαιρα. Ο Χάρρυ απ'την άλλη γελούσε σαν υστερικό ενώ συγχρόνως μουρμουριζε κάτι στα γερμανικά. Ωραία μου φαίνεται και οι δυο μας για Δαφνί είμαστε....ή μάλλον κάντο τρεις μην αφήσουμε και την σχιζοφρενική γυναίκα εδώ μόνη της ...
Καθώς εγώ είχα χαθεί στον παράλογο μονόλογο μου, ο Χάρρυ πάτησε τέρμα το γκάζι και η χλωμή γυναίκα πετάχτηκε πάνω σε ένα δέντρο ( αουτσ αυτό πρέπει να πόνεσε ).....Ξαφνικά η γυναίκα δια μαγείας εξαφανίστηκε ενώ το μόνο που μπορούσες να διακρίνει κανείς πια ήταν ξεραμένο αίμα να αχνοφαίνεται από απόσταση. Ανατρίχιασα .... Ο Χάρρυ είχε κολλημένο στο πρόσωπο του ένα ηλίθιο χαμογελακι που μα τον Θεό ήθελα να τον τηγανισω σε λάδι αυτοκινήτου. Μήπως όλα αυτά είναι παραισθήσεις απ'το μεγάλο ταξίδι χμμμ ...,λογικά αυτό θα είναι γιατί αλλιώς ...με βλέπω στο φρενοκομείο και μάλιστα χωρίς τον Χάρρυ. Και αν όντως συνέβησαν όλα αυτά πού είμαι , ποια ήταν αυτή η γυναίκα και το κυριότερο γιατί ο Χάρρυ αντέδρασε έτσι?
Συνεχίζουμε ομαλά το ταξίδι και εκείνος δεν φαίνεται να έχει αντιδράσει ξανά μετά από αυτό το συμβάν. Οπότε μάλλον είχα παραισθήσεις , Ναι αυτό είναι όλο. Τίποτα παραπάνω, τίποτε λιγότερο πάει και τελείωσε! Χαζελ είπαμε τέλος συζήτησης δεν τρέχει τίποτα απλά χαλάρωσε αυτό είναι όλο. Πάρε βαθιές ανασουλες ,,,,πιο βαθιές, ακόμα πιο -
Χάρρυ : Εεε τι θα γίνει εδώ μέσα , θα συνεχίσεις για πολύ να μου σπας τα - Χαζελ :Είμαι πολύ μικρή για να μάθω τι εννοείς οπότε σταματά λαλαλαλαλαλαλα.
Είπα και έκλεισα τα αυτιά μου σαν τετράχρονο
Χάρρυ : Για μικρή δεν ξέρω αλλά για ανώριμη , νομίζω ότι είσαι στην λίστα με τα τοπ 3...Ναι παιδιά είμαι ζωντανή !!!!Εάν θέλετε κιαλο πατήστε το αστεράκι !!!
Που βρίσκονται άραγε ο Χάρρυ και η Hazel?
Σποιλερ Ηαrry POVs
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ο Μαφιόζος H.S.
FanficΤι θα συμβεί όταν ο σκληρός και συναισθηματικά κενός μαφιόζος Harry Styles θα αναγκαστεί να προστατεύσει το ατίθασο και αντιδραστικό κορίτσι του αρχηγού της μεγαλύτερης μαφίας των ΗΠΑ; Εκείνος ψυχρός ,πληγωμένος ,άγριος ,οξύθυμος και εκείνη γλωσσου...