Κεφάλαιο 2

86 6 0
                                    

Μόλις γύρισα σπίτι , είπα στην Hazel να ετοιμάσει βαλίτσα με τα πράγματα της ενώ εκείνη άρχισε να μου ζητάει εξηγήσεις. Αυτό το κορίτσι με τρελαίνει ώρες ώρες , ποτέ δεν καταλαβαίνει πότε να να κλείσει το στόμα της και να κάνει ότι τις λένε!!!

Hazel: Δεν ετοιμάζω τίποτα και δεν πάω πουθενά! Έαν δεν μου εξηγήσεις τι συμβαίνει να ξέρεις ότι μπορώ να καταλάβω και μόνη μου! Βαρέθηκα να κρύβομαι επειδή ένας ανώμαλος μαλακας λέει ότι θα με σκοτώσει.Εαν είχε τα κοτσια θα το είχε κάνει ήδη από το να στέλνει τους βούτυρομπεμπεδες του να σε κάνουν όμοιο τους!!!

Με αυτά και άλλα χιλια τέτοια παιδιάστικα λόγια έφτασαν μέσα σε δευτερόλεπτα τα νεύρα μου έως το ταβάνι . Αφού τράβηξα μια φωνή εκείνη έτρεξε τρομαγμένη μες το δωμάτιο της να φτιάξει την βαλίτσα της. Ναι από ότι καταλάβατε είναι η πρώτη φορά που φώναξα στην κόρη.Ποτε δεν της φωνάζω , βασικά δεν έχω καθόλου χρόνο να ασχοληθώ με εκείνη .Η μαφία με χρειάζεται και φυσικά δεν είμαι και το προτυπο του τέλειου γονέα αλλά ούτε και με απασχολεί να γίνω ! Δεν ξέρω από παιδιά εγώ, εάν ήταν εδώ η μάνα της ίσως και να ήταν πιο υπάκουη....

Τέλος πάντων , δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό τώρα . Ότι έγινε , έγινε ! Τώρα το μόνο που μπορώ να κάνω είναι αποκοιμηθω ανακοινώνοντας στην πολυαγαπημένη μου Ιζαμπελε ότι θα είμαι σύντομα κοντά της.....

Την επόμενη μέρα

Ξύπνησα νωρίς και πήγα να προγευματισω στο μπαλκόνι περιμένοντας για τον Χάρρυ να εμφανιστεί ... Μετά από δύο ώρες ο ήχος της πόρτας να χτυπά με ξύπνησε από τον λήθαργο μου και σηκώθηκα βιαστικά περνώντας από το σαλόνι για να τον χαιρετήσω.Εκεινος κάνοντας μια γρήγορη χειραψία με ρώτησε πού βρίσκεται το δωμάτιο της και του έδωσα οδηγίες.....

"""""**"*"Hazel POV***""

Είμαι μες την ντουζιέρα του ενσωματωμένου μπάνιο του δωματίου μου , όταν άκουσα κάποιον να μπαίνει μες το δωμάτιο.Ε λοιπόν θα με ρωτήσετε πως γίνεται να αντιλαμβάνεσαι πως κάποιος παραβιάζει την πόρτα του δωματίου σου ενώ κάνεις μπάνιο ακούγοντας το I love Rock and Roll... Πολύ απλά έχω γρήγορα αντανακλαστικά και έχω εκπαιδευτεί στο να ακούω τον οποιοδήποτε ήχο .
Ναι εγώ δεν είμαι μοιάζω σαν τα άλλα κοριτσάκια . Είμαι η μοναδική που μπορεί να πατήσει την σκανδάλη χωρίς να φοβηθεί ή και ακόμα να έχει για πατέρα τον μεγαλύτερο μαφιόζο των ΗΠΑ!
Αλήθεια ποια τολμάει να γεμίσει τους τοίχους του δωματίου της με άφισσες που απεικονίζουν όπλα ? Ποια τολμάει να κρύβει πιστόλια μέσα στα συρτάρια κάτω από το γραφείο της και να ζητάει το ακριβότερο όπλο της αγοράς μόνο και μόνο για να το αγγίξει? Χωρίς δεύτερη σκέψη είμαι εγώ , δεν είμαι φαντασμένη , απλά είμαι ένα τελείως ασυνήθιστο 16χρονο... Τέλος πάντων αποφάσισα να τελειώσω το μπάνιο μου και μετά να βγω έξω κάνοντας την ανηξερη ..... Τι να κάνουμε δεν θέλω να αποκαλυφθεί η ικανότητα μου αυτη σε όποιον μαλακοπιτουρα συνεργάτη του πατέρα μου μπέρδεψε το μπάνιο με το δωμάτιο μου και τώρα σκέφτηκε να μείνει μπας και έχει την ευκαιρία να θαυμάσει και λίγο μπουτακι .....
Μετά από λίγα λεπτά τύλιξα μια μαλακιά πετσέτα γύρω από το υγρό καυτό μου δέρμα και βγήκα έξω .....
Μόλις βγήκα έξω παραλίγο να μείνω στο τόπο από αυτό πού είδα μπροστά μου και γουρλωσα τα μάτια μου παρατηρώντας το θέαμα μπροστά μου από την κορυφή ως τα νύχια...
Πάνω στο κρεβάτι μου καθόταν ένας σκοτεινός τύπος μα τι λέω δεν καθόταν , μα τι λέω είχε ξαπλώσει ανάσκελα το γουρούνι, το το βόδι, το ζώον... Ήταν αρκετά ψηλός και μεγαλόσωμος, ελαφριές καστανές μπούκλες έπεφταν στο πρόσωπο του....Αχχχ αυτό το πρόσωπο , ήταν όμοιο με αγγέλου γεμάτο γωνίες ...Τα μάτια του ήταν μεγάλα καταπράσινα στο χρώμα του δάσους , μπορούσες άνετα να χαθείς μέσα και να μην επιστρέψεις ποτέ πίσω καθώς το καταπράσινο πέπλο τους ομοίο με μανδύα σε έπνιγε κρατώντας σε σε ένα κόσμο που η φαντασία σου οργιάζει διώχνοντας την πραγματικότητα μακριά σου.Τα χείλη του σχετικά λεπτά, ζωντανά , υγρά σε σχήμα καρδιάς με ένα απαλό αλλά ταυτοχρόνως έντονο ροζ χρώμα που σε έλκυε τόσο πολύ που ήθελε να τα φιλήσεις χωρίς σταματημό...Τα δόντια κατάλευκα , ίσια στην σειρά , τόσο λευκά που νομίζεις ότι είχε επιστρέψει μόλις από την διαφήμιση της Colgate... Τα μπράτσα του μεγάλα, γυμνασμενα καλυμμένα με σχέδια από ένα απαλό μαύρο μελάνι .... Το στήθος του κρυβόταν πίσω από μια βαμβακερή απλή , άσπρη, κοντομανικη μπλούζα .Τα πόδια του σχετικά μακριά και λεπτά , τα άκρα του σώματος του και αυτά μακριά και τα δάχτυλα του κοσμουσαν σκουριασμένα, παλιά , μεταλλικά δαχτυλίδια... Το δεξί του καλοσχηματισμένο φρύδι είχε στολιστεί με ένα μαύρο σκουλαρίκι όπως και και αριστερά στο κάτω χείλος του ένας μεγάλος μαύρος κρίκος....

Όλα αυτά τα παρατήρησα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα και μετά γρήγορα πήρα γρήγορα τα μάτια μου από πάνω του μένοντας άφωνη με ένα θυμωμένο βλέμμα, θυμίζοντας στον εαυτό μου πως είμαι εκτεθημενη μόνο με μια πετσέτα γύρω από το σώμα μου και με ένα ανώμαλο ζώον μπροστά μου....

Hazel: Από εκεί είναι η έξοδος, παίρνεις τα ποδαράκια σου και ξεκουμπιζεσαι από το δωμάτιο μου τώρα , ασχημομουρα φραγκοκοτα !

Harry: Βλέπω δεν ξεκινήσαμε καλά Μπάρμπι.....!!!!
Είπε γελώντας μου ειρωνικά και τώρα ήρθε η δική μου απάντηση
Hazel:Ρε άντε στα τσακιδια . Ότι λέω το λέω μια φορά περνά έξω ανώμαλη ασχημομουρα φραγκοκοτα γιατί αρκετά ασχολήθηκα μαζί σου , μπρος δρόμο!!!!!!

Harry: Αλλιώς τι ???
Είπε γελώντας τρανταχτά και βόλεψε καλύτερα τον κωλο πάνω στο κρεβάτι ΜΟΥ .!!!!! Αυτό ήταν ,τα νεύρα μου έφτασαν στα ύψη ...... Τώρα θα δεί!!!!!!!!

Hazel: Αλλιώς θα δεις τα ραδίκια ανάποδα..... Από ότι μου φαίνεται μόνο και από το ύφος σου δείχνεις πόσο λαχταράς να τα δεις φραγκοκοτα .....
Είπα και ήρθε η σειρά μου να γελάσω......

Είπα και ήρθε η σειρά μου να γελάσω

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Ο Μαφιόζος H.S.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora