Κεφάλαιο 8

65 6 2
                                    

                  ***  Harry POVS***
  Ξαφνικά άρχισε να κλαίει με λυγμούς και να λέει πως είμαι ο μοναδικός που έχει και δεν θέλει να με χάσει... Τα έχασα, ένιωθα λες και η πέτρινη καρδιά μου έσπασε σε χίλια κομμάτια  όταν την είδα σε εκείνη την κατάσταση. Αμέσως  χωρίς να μπορέσω να ελέγξω τον εαυτό μου, την έβαλα να  κάτσει στα πόδια μου ενώ εκείνη  έκρυψε το πρόσωπο της στον απατεώνα του λαιμού μου αγκαλιάζοντας με σφικτά. Είχαμε  γεμίσει και οι δύο μας με αίματα μιας και η αιμορραγία δεν  σταματούσε εύκολα... Και τώρα ήρθε η ώρα να την παρηγορησω  υποθέτω ... Ωραία   ,  καλά κρασιά έχει μπροστά της το κατάλληλο άτομο για να την παρηγορήσει... Αλήθεια ξέρει κάνεις τι λέμε σε τέτοιες περιπτώσεις;   Τέλεια ας με φωτίσει κάτι ο Θεός που δεν υπάρχει μπας και σταματήσει να κλαίει... ΈΛΕος πια...

Χάρρυ: Σταματά να κλαις , είμαι καλά και  δεν θα αφήσω κανένα να  αγγίξει  έστω και μια τούφα απο τα μαλλιά σου...
Εμ οκ δεν ξέρω πώς μου ήρθε αυτό πάντως σταμάτησε να κλαίει και να με πονάει το στήθος μου οπότε κάτι έκανα ...
  Τότε χωρίς να το περιμένω ούτε εγώ ούτε και αυτή, την φίλησα στο  μέτωπο! Εκείνη γουρλωσε  τα  καστανα ματάκια της και ανησυχία κατέκλυσε το σώμα της... Μπορούσα να καταλάβω πως ένιωθε άβολα και την αφησα πίσω στην θέση του συνοδηγού ενώ εκείνη έπαιζε νευρικά με το δαχτυλίδι στον αντίχειρα της.
Πρέπει να σταματήσω  το συναίσθημα που είναι έτοιμο να  κάνει την εμφάνισή του στην επιφάνεια, οποιοδήποτε και  αν είναι, συμπάθεια, υπερβολική συμπάθεια,αγάπη, έρωτας . Δεν ξέρω πάντως δεν πρόκειται ένα μικρό κορίτσι να διαλύσει το τοίχος που χτίζω τόσα χρόνια ή ακόμη και να το διαπεράσει , δεν θα το ανεχτώ ... Αυτό πρέπει να τελειώσει εδώ και τώρα!!!
Πρέπει να παραδεχτώ ότι είναι  ομορφη....
Μόνο ; ;;;
  Σκάσε εσυ ρε δεν σου μίλησα γαμω
Ναι έχω και αυτές τις φωνές να με τυραννανε, δυστυχώς....
💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡 Λίγο μικρουτσικο αλλά υπόσχομαι να επανορθώσω με το επόμενο...
Προς το παρόν ,  μπαι  σοκολατάκια !!!💗💗💗💚💚💚💚💚💙💙💙💙❤❤❤❤❤💜💜💜💜💛💛💛💛💛

Προς το παρόν ,  μπαι  σοκολατάκια !!!💗💗💗💚💚💚💚💚💙💙💙💙❤❤❤❤❤💜💜💜💜💛💛💛💛💛

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡

Ο Μαφιόζος H.S.Where stories live. Discover now