#2

3.5K 72 8
                                    

°09.07.2019°
Podczas mojego piękne snu usłyszałam, że ktoś tłucze się w kuchni poszłam sprawdzić, kto to?
Gdy jestem już w kuchni, patrzę a w niej stoi mój tato który chyba próbuje zrobić naleśniki..

-Jejku jakie to śmieszne! - zaczęłam się śmiać z taty.
-ale co? Próbuje zrobić naleśniki!! - mój tato zrobił taką minę, że chyba wiedzial czemu się z niego śmieje!

Po zjedzonym śniadaniu poszłam się ubrać, bo mam zaplanowane wyjście na miasto z moją młodszą siostrą Wiktorią!

Stoję właśnie przed moją szafą, i patrzę się chyba już dobre 5 minut i nadal nie wiem, co wybrać na wyjście?!
Po 10 minutach byłam gotowa i ubrałam się w jeansy i czarny top:

Stoję właśnie przed moją szafą, i patrzę się chyba już dobre 5 minut i nadal nie wiem, co wybrać na wyjście?!Po 10 minutach byłam gotowa i ubrałam się w jeansy i czarny top:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

°parę godzin później°
-Jejku, jakie te lody są pyszne - z podekscytowaniem powiedziała moja siostra!!
-no, są mega!!

Byłyśmy umówione, że pod galerię przyjedzie po nas tata. Właśnie wychodziłyśmy z galerii, aż tu nagle zadzwonił do mnie telefon, szukając go w torebce wpadłam na kogoś, a dokładnie to na przystojnego chłopaka.

- o jejku, przepraszam naprawdę nie chciałam.. - zaczęłam przepraszać chłopaka!
-nie ma za co, każdemu się zdarza, cześć jestem Mateusz..😊
-hej, Zuzia! - przedstawiłam się chłopakowi, gdy nagle przypomniałam sobie, o mojej siostrze ale ona cały czas stała koło mnie.

-Wiesz co, bardzo się śpieszę może podasz mi swój numer?
- ok, 560 122 009 ( numer przypadkowy)
Pożegnaliśmy się z chłopakiem i usłyszałam klakson samochodu, mój tato już stał pod galerią, aby zabrać mnie i moją siostrę!

______________________________________
Jeśli wam się podoba początek książki!😂 to 5 ⭐ i piszę dalej..!☀❤

Przepraszam za krótkie rozdziały, ale dopiero się uczę..😊❤

zwykłe życie || ekipa friza🌻❤🌸Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz