#8

1.1K 28 15
                                    

°jakiś czas później°
Po kilku dniach bycia dziewczyną Tromby, zaprzyjaźniłam się z Kasia, Marta i Weronika. Razem z dziewczynami złapałyśmy taki kontakt, że nawet wybieramy się dzisiejszego dnia na wspólnego zakupy.

°w galerii handlowej°
Właśnie idziemy w kierunku naszego ulubionego sklepu czyli bershka, kupiłam sobie tam spodnie dresowe i ładną jasno-niebieską bluzę. Właśnie popijamy sobie kawusie w Starbucksie i rozmawiamy na różne tematy, głównym tematem był związek mój i Matiego..

°w domu ekipy °
Wchodzimy do domu z torbami zakupów i odrazu widzimy chłopaków którzy siedzą, ale jest też Mini majk który oczywiście śpi jak zawsze, chłopaki gdy nas zobaczyli odrazu podbiegli po buziaki i zabrali od na torby i zanieśli je do pokoi, byłam mega zdziwiona, w sumie nie tylko ja bo dziewczyny też było zaskoczone tą sytuacją. Posiedziałam chwilkę z nimi w salonie, a potem poszłam się ubrać w coś luźnego, zaczęłam się przebierać i nagle usłyszałam skrzypienie drzwi, ja prawie w samej bieliźnie odwróciłam się w stronę drzwi przy okazji zasłaniając się koszulką która miała w dłoniach, zobaczyłam Trombę który jak głupi skradał się na palcach do własnego pokoju.
-co podglądujesz! - zapytałam go szybko, bo trochę nie komfortowo się czułam w samej bieliźnie.
-a przyszłem popatrzeć na najpiękniejsza dziewczynę!! - zaczęłam się śmiać i ubierać koszulkę i wtedy przeszkodził mi Mati ściągając ją ze mnie i przy okazji złapał mnie za biodra i położył na łóżku, zaczął dotykać moje pośladki i jednocześnie całując mnie w usta, podobało mi się to, ale szybko się to skończyło, ponieważ do pokoju wbił Mini Majk i zaczął bić Matiego rękawicą bokserską, nie zważając na to, że Mati siedzi na moim prawie gołym ciele, wtedy Mati szybko zasłonił oczy Majkowi i wyprowadził go z pokoju śmiejąc się, ja zaczęłam się ubierać i zobaczyłam Matiego w drzwiach jak się śmieje.
-wiedziałam, następnym razem może zamknij drzwi, żeby ktoś nie wszedł..
-przepraszam, ale wydaje mi się, że nic nie widział!!
-masz szczęście! - zaczęłam się śmiać i poszłam się napić czegoś do kuchni.

°wieczór °
Dzisiaj spędzamy kolejną noc z Matim, ale jestem już pewna, że będę się przytulała do ściany bo Mati będzie grał w Fifę, po 15 minutach leżenia bezczynie, wzięłam telefon do ręki i zaczęłam przeglądać instagrama, wtedy poczułam jak ktoś mnie smyra wzdłuż długości nóg i wtedy już wiedziałam o co chodzi.
Popatrzyłam na Matiego i pokazał mu jednym ruchem ręki aby się zbliżył, wtedy on jak jakiś dzikie zwierzę wpil się w moje usta i zaczął namiętnie całować..
-zamknąłeś drzwi? - zapytałam dla bezpieczeństwa, wtedy on tylko przytaknął i wróciliśmy do tych samych czynności co chwilkę wcześniej, Mati zaczął mnie rozbierać i wtedy ujrzał moje ciało w całej okazałości i....

______________________________________
nie dokończę, ponieważ nie jestem pewna opinii nie których osób, wyobrazicie sobie dalszy ciąg sami!😉
Wiem, że mega krótki ale zobaczyłam te komy w stylu ,, next? "i zobaczyłam, że mam nie dokończony rozdział dlatego proszę, nie jest idealny ale się starałam 😘💕😊

zwykłe życie || ekipa friza🌻❤🌸Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz