°dzień po spotkaniu°
Wstałam cała w skowronkach, jestem taka szczęśliwa po spotkaniu. Wczorajszej nocy Mateusz napisał do mnie, że zaprasza mnie znowu do domu ekipy. Bardzo polubiłam ekipę, są tak zwariowani pozytywnie w ogóle mi się nie nudziło w domu ekipy.Poszłam na dół do kuchni, ale zastałam tam tylko pustkę, moi rodzice wracają dopiero za 4 dni, więc mam wolny dom, zaczęłam robić śniadanie gdy mój telefon zaczął dzwonić, okazało się że to moja mama zadzwoniła, aby zapytać jak tam u mnie?!.
°kilka godzin później°
Po mojej porannej rutynie ubrałam się w spodenki i luźny t-shirt, zabrałam wszystkie potrzebne rzeczy do torby i poszłam w stronę drzwi aby poczekać na trombę, bo miał być tu za 5 min, nagle widzę żółtego mercedesa który wjeżdża na mój podjazd, byłam mega zdziwiona na początku nie wiedziałam kto to, ale po chwili zobaczyłam Trombę.°w domu ekipy°
Wyszliśmy z samochodu, szłam pierwszy gdy nagle poczułam, że ktoś obejmuje mnie ręką i prowadzi do domu, w drzwiach stał Karol i Wujek Łukasz mieli takie banany na twarzy, że chciałam zacząć się śmiać ale się powstrzymałam.
Przybiegła do mnie Marta i się przytuliła, przez ten czas zakolegowałam się z Marta i to nawet bardzo..Zuziaaa - usłyszałam z góry Trombę, który poszedł wziąść prysznic..
Już idę!- szybko pobiegłam do pokoju Tromby ale po chwili pożałowałam, gdy zobaczyłam Mateusza w samych bokserkach zrobiłam się czerwona jak burak, szybko wyszłam z pokoju i zaczęłam się śmiać ale trochę nie wiedziałam co zrobić w tej sytuacji, zapukalam do pokoju Mateusza i usłyszałam ciche ,,proszę", weszłam do pokoju, ale Mateusz był już ubrany..
Przepraszam Cię, nie wiedziałam że jak wejdę to zobaczę się w samych bokserkach. Stałam twarzą w dół, nagle podszedł do mnie Tromba, złapał mój podbródek i podniósł głowę na tą wysokość abym patrzyła mu się w oczy, staliśmy tak patrząc sobie w oczy, gdy nagle Mateusz przesunął swoją twarz do mojej i pocałował mnie w usta, oddałam pocałunek, po jakimś czasie leżeliśmy wtuleni w siebie na jego łóżku..Mateuszzz- do pokoju wbiegł Krzychu i zanim coś powiedział stanął w drzwiach i nagle powiedział..
Sorry, chciałem w sumie nic nie przeszkadzam pa!!Gdy krzychu wyszedł z pokoju, Mateusz bardziej wtulił się we mnie dał mi krótkiego całusa w usta i położył się, nagle usłyszałam ciche chrapanie, zaczęłam myśleć o nas, co z tego będzie, Mateusz naprawdę mi się podoba, przestałam zawracać sobie myśli i poszłam spać..
Usłyszałam jakieś śmiechy, otworzyłam oczy i okazało się, że to całą ekipa która stoi w drzwiach i robi nam zdjęcia, popatrzyłam się na śpiącego Trombę, i wstałam żeby się ogarnąć, poszliśmy wszyscy na dół usiąść na kanapie, gdy nagle ktoś zaczął rozmowę, a była nią Kasia..
Jak tam z Matim?- dopytywala zaciekawiona Kasia..
W sumie nic, Mati mnie pocałował i poszliśmy spać-zaczęłam się śmiać bo raczej nie tego się dziewczyna spodziewała..Siedzieliśmy tak z ekipą, gdy nagle zszedł zaspany Mati, przez chwilę nie wiedział co się dzieję, ale po chwili usiadł koło mnie i objął mnie ręką, widziałam jak Marta z Kasia coś szepczą ale zignorowałam je i oglądałam dalej film..
Gdy zastała nas już noc siedzieliśmy jeszcze w kuchni, gdy nagle padło pytanie..A może Zuzka zostanie na noc?- zapytał Karol, ja się popatrzyłam na niego i całą ekipę, bo zastanawiam się gdzie będę spać?
Wszyscy byli ucieszeni tym pomysłem, a najbardziej Mati który zaczął mnie odrazu przytulać.. ekipa odrazu się zgodziła abym została, tak sie cieszyłam..❤°noc°
Razem z Mateuszem pożegnaliśmy się z ekipą, bo okazalo się że będę spać u Trombalskiego, gdy byliśmy już w pokoju, zapytałam Tromby czy da mi coś może do ubrania, bo ja jakoś nie byłam przyszykowana na noc..Mati, dał byś mi jakąś koszulkę bo wiesz, nic nie mam-zapytałam matiego, a on bez żadnego zastanowienia podał mi koszulkę, ale nie obyło by się bez jego cudowania i zamiast podać mi koszulkę podniósł jak najwyżej rękę i kazał mi sięgać, po zabawie z matim poszłam pod prysznic, rozczesałam włosy i poszłam do pokoju. Mateusz leżał na łóżku i robił coś na telefonie, zgasiłam światło i poszłam się położyć, po chwili milczenia, zaczęłam rozmowę..
Mateusz, mam pytanie?!!-powiedziałam do Mateusza, a on szybko zablokował telefon i odwrócił się do mnie bokiem..
Jakie?-bez zastanowienia zaczęłam zadawać pytanie..
Co miały znaczyć te pocałunki rano, cały czas o tym myślę i nie wiem co mam o tym myś...- nie skończyłam bo Mateusz zaczął mnie całować i skończyliśmy dopiero, gdy zabrakło nam powietrza, a wtedy Mateusz powiedział..
Poprostu, od samego początku jak się spotkaliśmy w galerii, spodobałaś mi się i tak jakoś nie wytrzymuje i mam ochotę Cię pocałować..-nie wiedziałam co mam odpowiedzieć lecz zaczęłam mówić..
Mateusz, ty też mi się podobasz i dałam mu krótkiego całusa w usta, lecz Mateusz nie popuścił i pogłębił pocałunek...______________________________________
Ciąg dalszy nastąpi
💕💕💕💕
Dziękuję za 50 głosów i za tyle wyświetleń!!❤😳
I sorki za tą nieobecność ale nie miałam weny i jakoś mi się nie chciało czasami..😂😊
CZYTASZ
zwykłe życie || ekipa friza🌻❤🌸
FanficMam na imię Zuzia i przeprowadziłam się do Krakowa z swoimi rodzicami i młodszą siostrą.W książce będą przedstawione zdarzenia z życia Zuzi zapraszam do czytania😆🌼💗