Selamunaleyküm efendim.Hayatın içinden, yüreğinin tam köşesinden bir türlü kopamayan aciz bedenim hep yazmakla huzur buluyor.
Ben yazıyorum, sanki dertler de bir bir dökülüyor üzerimden. Tamam bu benim kendimi avutmam da olabilir. Fakat rahatladım inkar edilemez bir gerçek.
Malum wattpadde milyonlarca aşk romanı var, bilim kurgu var. Macera var. Tek tek sayamasam da birçok tür var fakat kendi düşüncelerimizi konuştuğumuz, kurgudan ibaret olmayan çok az yazı var. Neredeyse hiç rastlamadım diyebileceğim kadar az.
Bendeniz de anlatmayı çok severim. Anlatılırsa dinlemeyi de severim.
Dedim ki bize ait bir yerimiz olsun.
Hah işte burası bizim yerimiz. İçimizi dökebildiğimiz, sırlarımızı yalnızca okuyanların bildiği, kimi zaman kimseye söyleyemediğimiz, yeri geldiğinde birbirimize tavsiyeler verdiğimiz, bazen bizden küçüklerin bile bize ağabey, abla olduğu yerdeyiz. Unutmayın MEKAN BİZİM.
Baştan söylemek isterim ki fikirlerime katılmak zorunda değilsiniz. Fakat birbirimize saygı duymalıyız(!)
Elhamdülillah bugüne dek birkaç haddini aşandan fazlasıyla karşılaşmadım 4 senedir.
Yorumlarda buluşmak en büyük dileğim.
Özelden mesaj atarsanız mutlaka bakar, ilgilenirim.
Bana cok sırt çeviren oldu ama sabrım taşmadıkça kimseye de yüz çevirmem. Sormaktan, konuşmaktan, fikir almaktan korkmayın derim.Amacımın ne olduğunu belirtmek için bu bölüm de saçmaladığımın pek tabi farkındayım. Fakat bundan sonra büyük bir titizlikle yazmaya gayret göstereceğim inşAllah.
Görmesem de, bilmesem de, siz beni sevseniz de sevmeseniz de ben sizi seviyorum efendim.
Eğer bir selam çakmak, küçük bir takipte bulunup ailenin büyümesine katkıda bulunmak isterseniz buyrun bu da instagram adresimiz
@kelebbekhikayeleri
Allah'a emanet olun
(22 Temmuz 2019 pazartesi 06.01)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEKAN BİZİM
Non-FictionBurası bizim yerimiz. ıçimizi dökebildiğimiz, sırlarımızı yalnızca okuyanların bildiği, kimi zaman kimseye söyleyemediğimiz, yeri geldiğinde birbirimize tavsiyeler verdiğimiz, bazen bizden küçüklerin bile bize ağabey, abla olduğu yerdeyiz. Unutma ME...