00.10
Bilinmeyen Numara: Pişt yiğidim gözlerini ısırabiliyor muyuz?
Celil: Ne?
Bilinmeyen Numara: Diyorum ki gözlerini ısırabilir miyim?
Celil: Hayır. Bu ne saçma bir konuşma ya. Beynini evde mi unuttun?
Bilinmeyen Numara: Konu sensen ben el-Fatiha be mavişim. Akıl değil ruh bile kalmıyor bende sen ise saçmalamama şaşırıyorsun.
Celil: Her neyse. Numaramı nereden buldun? Yada şöyle mi sormalıyım. Burak eğer sensen son duanı et gerizekalı.
Bilinmeyen Numara: Cıkcıkcık ayıp oluyor ama mavişim. Burak' ın da boşu boşuna günahını alıyorsun. O şuan tahminen bininci rüyasını falan görüyordur.
Celil: Burak' ı tanıyorsun yani?
Bilinmeyen Numara: Evet ama sadece onu değil. Emir, Yunus, Mustafa ve Alper' i de tanıyorum.
Celil: Benim çevremdeki insanlardan biri misin yani?
Bilinmeyen Numara: Bilmem.
Celil: Derken?
Bilinmeyen Numara: Yani beni muhakkak görmüşsündür fakat dikkat edip etmediğini bilemem. Bu yüzden çevrendeki biri de olabilirim, olmayadabilirim.
Celil: Hmm anladım. Yarın antrenmanım var. Ben yatıyorum. İyi geceler.
Bilinmeyen Numara: Bana haber vermelere de başlarmış ilk günden. Oy benim mavi gözlü 10 numaram oy benim de- neyse sakinim.
Bilinmeyen Numara: İyi Geceler Mavişim.
Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz Olsak? | Celil Yüksel
Fiksi Penggemar"Uzun ömürlü ve güzel görünüşlünün hikayesi" •İlk Celil Yüksel fan fiction•