Kasnije 1

2K 76 4
                                    

1

Probudio sam se u zagušljivoj sobi koja se osećala na duvan, isparavanje alkohola, znoj i na još par neprijatnih mirisa. Ja sam se osećao na barem dve od svih tih odvratnih aroma. Nisam morao otvarati oči da znam da neka devojka leži preko mene, takođe sam bio svestan da neko spava sa moje desne strane i da je donji deo devojkinog tela bio preko te osobe dok sam ja skoro visio sa kreveta. Čim sam otvorio oči dobio sam samo potvrdu onoga što sam već znao, nisam znao da je u pitanju Marina i da je kraj mene spavao Edi. Uspeo sam nekako da pomerim polugolu Marinu sa sebe i smestim je kraj Edija, gde joj je bilo i mesto. Morao sam otići pod tuš odmah i to ne samo zato što sam skoro povratio od svih ustajalih mirisa, već zato što sam morao na posao ako je verovati satu na mom mobilnom telefonu. Ne znam ni kojim čudom sam se uopšte probudio pre alarma kada sam zaspao, možda je tačnije reći onesvestio se, pre samo dva sata. Čim sam spustio noge sa kreveta shvatio sam da dole leži dvoje ljudi, tek kada sam spustio pogled sam shvatio da su to dve devojke, Marinine prijateljice. Nisam se odmah mogao setiti njihovih imena, ali sam za riđokosu znao da je snob i još pritom divljak, dok je smeđokosa bila uglavnom mirna devojka, kada nije sa Marinom i malim riđokosim đavolom. Nisam obraćao puno pažnje na Marinu i njen mali trio iako sam provodio sa njima previše vremena, često bih se isključio kada njihove teme zađu na onu stranu koja me nije uopšte zanimala. Znao sam previše o njihovim ljubavnim problemima i pomadicama koje koriste i nije mi se sviđalo to, zato sam istrenirao sebe da ne slušam. Nisu bile onoliko fine i mirne devojke koliko bi delovalo na prvi pogled, bile su gore od Edija i mene, a što se tiče izlazaka i žurki, priznajem bile su neprikosnovene. Zbog toga sam tolerisao njihovo večito prisustvo u mom životu i potrudio se da ne zgazim neku od njih dve sada. Prešao sam pogledom preko sobe i video haos koji će Edi morati pospremiti jer ovo nije bila moja ideja, bila je Marinina i ona i njene prijateljice bi mu trebale pomoći jer će i njih četvoro potrošiti ceo dan na ovo. Trebaće im par sati da probude sva tela koja su spavala u našoj dnevnoj sobi, nisam siguran da prepoznajem dvoje od sigurno petnaesto lica koji su bili pobacani među praznim flašama, čašama i otpadcima hrane. Uspeo sam nekako da prođem kroz to minsko polje od dnevne sobe i dođem do moje sobe, pokajao sam se čim sam otvorio vrata, pokajao možda i nije prava reč, pobesneo sam zapravo, ali nisam imao volje za to sada. Prošao sam kraj mog kreveta na kojem je ležalo troje ljudi i znao da ću spaliti tu posteljinu čim se vratim sa posla, a i njih zajedno sa posteljinom ako još uvek budu tu. Uspeo sam da se smirim dovoljno da stignem do ormara, uzmem svoju odeću i izađem iz sobe bez da ikoga ubijem. Prolazio sam opet kroz minsko polje kako bih stigao do kupatila i odahnuo čim sam zatvorio vrata za sobom. Moje olakšanje je bilo kratkog daha jer je na podu sedela crnokosa devojka, spavala je obraza položenog na WC šolju i mislim da sam skoro povratio samo od tog prizora i pre nego što sam osetio miris onoga što je povratila. Pustio sam vodu bez razmišljanja, a devojka se trgla i ispravila. Skrenula je pogled na mene zbunjeno pre nego što se namrštila, nadam se da je to od glavobolje, a ne zato što je mislila da ima prava da bude besna na mene. Zatvorila je oči na momenat i udahnula duboko pre nego što mi se nasmešila postiđeno.
,,Da li možeš sama da ustaneš ili ti treba pomoć?", pitao sam jer nisam želeo da joj kažem da odjebe iz mog kupatila jer ću zakasniti na posao zbog nje. Nije bila bezobrazna kao što sam očekivao da će biti i to je jedini razlog zbog kojeg sam se uopšte potrudio da je ljubazno pitam, ali biću bezobrazan ako ona to bude. Nije mi odgovorila ništa, pružila je obe ruke ka meni, a ja sam je bez razmišljanja uhvatio ispod pazuha i podigao na noge, čak sam i ostao tako par sekundi da se uverim da može da održava ravnotežu. Pustio sam je tek kada je spustila ruke kako bi svukla haljinu koja joj se popela do pupka, prekasno se setila to da uradi jer sam već video sve, ali nisam planirao to da joj nabijam na nos, barem se setila da to uradi, makar i prekasno.
- Hvala ti Leone, mislim da dalje mogu sama.- nasmešila mi se dok sam je ja posmatrao zbunjen činjenicom da ona zna moje ime jer ja nisam imao ni najmanju predstavu ko je ona uopšte iako sam joj video celu zadnjicu pre par sekundi. Nisam stigao ni da joj odgovorim okrenula se od mene i izašla iz kupatila ostavivši me konačno samog da se istuširam što sam odmah i pošao da uradim. Svukao sam sve sa sebe i ostavio odeću na podu kako se posle ne bih slučajno prevario da je složim i vratim u ormar, a nisam ni imao volje da je sklanjam sada. Zato sam ušao u kadu i navukao zavesu pre nego što sam pustio konačno toplu vodu da me opusti i pripremi za radni dan koji će biti kučka sam po sebi jer sam osećao da sam još uvek pijan. Voda je tekla preko moje glave ka mojim leđima dok sam stajao tako rukama oslonjen na hladne pločice, čak i preko vode sam čuo da je neko ušao u kupatilo. Želeo sam da kažem da je kupatilo zauzeto kao što sam navikao da radim jer živim sa Marinom, ali nisam to uradio jer ko god da je ušao čuo je da voda teče i video je moje stvari na podu. Nadao sam se samo da je neko ušao da se umije ili mokri i da će što pre izaći, zato nisam ni zaključao vrata jer nisam želeo da ljudi mokre po dvorištu ili Marininom cveću jer bi me ubila. Nisam očekivao baš da će neko skloniti zavesu i nisam stigao ni da reagujem na to uopšte. Mislim da sam bio šokiran. Jedva sam čuo tiho naređenje da se pomerim kada me je ruka odgurnula od mlaza vode i pre nego što sam shvatio šta se zapravo dešava piljio sam u riđokosu furiju koja je stajala ispred mene lica izvrnutog ka gore. Mogao sam da vidim da joj se šminka razmazuje pod vodom, mogao sam savršeno da joj vidim lice jer je za glavu i po bila niža od mene, bila je sitno biće ženskog roda i samo to ju je spašavalo od toga da je prosto ne podignem i izbacim iz kade.
,,Zauzeto je", promrmljao sam ono što bi svako normalan smatrao nepotrebnim, ali ovo malo stvorenje koje nije bilo briga ni za šta osim da dobije ono što želi je bilo toliko razmaženo da je naviklo da dobije sve što hoće kada to hoće da nije ni razmišljala kako će to dobiti. Radila je šta je htela, kada je to htela i kako je to htela i to je bila jedina stvar koju sam poštovao kod nje. Bila je divlja i nije je bilo briga ni za šta, ali to je važilo samo kada su u pitanju pijančenja, izlasci i žurke. Bila je kučka i snob kada je u pitanju bilo nešto što može uticati na njen ugled. Nije imalo smisla, znam i nisam imao predsatvu koje od ta dva lica je njeno zapravo, ali nisam imao nešto preterano volje ni da se trudim da saznam. Sada sam samo želeo da izađe i pusti me da se spremim za posao.
,,Zakasniću na posao", to je bio njen odgovor, a ja sam pobesneo jer se ona zajebava sa mnom. Ovo je neka njena glupa igra i ja je neću igrati. Uhvatio sam je za struk i okrenuo se u mestu. Nisam je izbacio iz kade, ali sam opet ja bio ispod dotoka vode, neka se ona smrzava.
,,Neki od nas stvarno rade i neki od nas će stvarno zakasniti na posao...", nisam se mogao setiti imena dok me je posmatrala podignutih obrva. Sonja, Sandra, Selma... Nisam znao, ali posmatrala me je nadmeno i to nije pomagalo da je ne izbacim iz kuće, a ne samo iz kupatila. Stvarno ću zakasniti na posao zbog nje.
,,Sofija", završila je moju rečenicu i nasmejala se pre nego što je jednom podigla obrve naglašavajući mi da bih trebao znati njeno ime. Možda to i jeste istina, ali nije me trenutno preterano zanimao Marinin mali trio, provodio sam vreme aktivno ignorišući većinu stvari koje sam slušao o njima. Ona bi trebala znati da ne može tek tako ući gola pod tuš i izgurati me napolje jer je eto tako smislila. Razmaženo derište koje ima sve na svetu mora naučiti da joj neće sve u životu biti servirano na tacni i da neće svako prosto preći preko svega sa osmehom zbog njenog malog lepog lica koje je sada bilo komično sa svom tom razmazanom šminkom.
,,Znam kako se zoveš, zanima me da li možeš da budeš dovoljno normalno ljudsko biće da me ostaviš da se spremim za posao koji mi je potreban da preživim?", pitao sam iznenadivši sam sebe koliko sam normalno zvučao. Kada se uzme u obzir da sam polupijan, da sam besan, da sam nervozan jer ću zakasniti, da me je ona poremetila totalno i na kraju krajeva, bez obzira na sve muško sam, a ona stoji gola ispred mene i koliko god me nije ona zanimala generalno moje telo se nije slagalo sa onime što sam mislio i zbog toga je moj mozak rešio da ode na odmor.
,,Možda će te ovo šokirati Leone, ali i mi nenormalna ljudska bića moramo da radimo. Nije mi baš bio plan da provedem jutro svađajući se sa tobom u kadi, zato predlažem da delimo jer ću stvarno zakasniti na posao", nasmešila se ljubazno, iako je bilo usiljeno bilo je čudno jer je nikada nisam do sada čuo da govori normalnim akcentom. Bila je razmaženo derište i tako se držala, tako je i govorila. Sada je bila samo devojka koja se brine da će zakasniti na posao, dovoljno da je pokazala svoju normalnu stranu spustivši se toliko nisko tražeći nešto od mene. Zato sam zatvorio oči i uzdahnuo pre nego što sam klimnuo glavom i time potpisao sam sebi petnaest najčudnijih minuta u svom životu koje sam proveo tuširajući se sa devojkom koju sam poznavao jer sam perviše vremena provodio sa njom, iako nisam želeo da je upoznam. Ovo tuširanje je prešlo sve granice toga da su se ugurale u moj život i infiltrirale se u sve što radim van radnog mesta. Zvanično nije postojalo ništa što možemo uraditi zajedno da može premašiti ovih čudnih petnaest minuta jer smo oboje videli sve. Delovalo je kao da se i ona slaže sa time jer ni jedno od nas dvoje nije progovaralo uopšte i nemam pojma kako smo nakon pola sata oboje stajali ispred vrata moje kuće. Mislim da smo tek kada smo se tada pogledali shvatili šta se desilo, ali smo oboje imali dovoljno razuma da o tome ne pričamo, zato smo samo klimnuli jedno drugome glavom u znak pozdrava pre nego što smo se okrenuli jedno od drugog i svako od nas je otišao svojim putem. Nije da nisam primetio da su njeni obrazi crveni i znao sam da to nije od šminke.

Kasnije ✔️Where stories live. Discover now