Melez

278 69 132
                                    

Ben Ilk yaratılan vampir Lestat,ırkımın çoğalmasını isteyen safkan ve gelmiş geçmiş en güçlü vampirim. Kurtların katlettiği işaretli dişileri bulmak için bir ordu adam görevlendirdim. Soyumun devam etmesi gerekiyordu. Dönüştürdüğüm vampirler güçlü değildi. Ne yaparsam yapayım çok zayıf kalıyorlardı. Bu yüzden işaretli dişilere ihtiyacım vardı. Onlar benim tohumlarımı vücutlarında büyütüm çocuk veriyorlardı. Safkan bir ırk istiyordum. Kurt ırkı işaretli dişi bırakmamakta kararlıydı tabi.

1. grup geldi kadınları  huzuruma çıkardı. Getirdiği kadınlar eğer işaretli dişilerse çok büyük ödül alırlardı benden. Kadınlara baktım her biri çok güzeldi. Aslında benim  için güzellik pekte  önemli değildi, sonuçta bu işaretli dişiler amacıma giden yoldu.

Hepsini ısırdım, zehrimi içlerine bıraktım. Bundan sonra hayatları çok faklı olacaktı. Muhtemelen 1 ya da 2 saat içinde ya dönüşüm geçirecekler ya da öleceklerdi.

Ertesi gün hepsi vampir olmuştu. Tabi şimdi sırada ikinci aşama vardı. Tohumlarımı içine bırakıp meyvelerini toplayacaktım. Ama ilgimi bir dişi çekmişti. Öyle asi duruyordu ki burdaki herkesin aksine  durumundan memnun değildi. Beni istemiyordu, bunu açıkça söylemekten korkmuyordu. Askeri yanıma çağarıp ismini sordum. Lilith'di.

Lilith sarı saçları yeşil gözleriyle mermer gibi teniyle her erkegin sahip olmak isteyeceği bir kadındı. İtiraf etmeliyim bende o erkeklerden biriydim. Onu yatağımda görmek için sabıırsızlanıyordum. Asırlık hayatım boyunca hiçbir kadını böyle arzuladığımı hatırlamıyorum.

Akşam için bana bu güzeli hazırlayın. Adın ne senin kadın.

Bilerek adını sormuştum. Söylemeyecegini biliyordum. Bu kadar asi bakışlar birtek onda vardı. Ve bunu her fırsatta göstermekten çekinmiyordu. 

Lilith
Seni ilgilendirmez. Senin çocuklarını doğurmak istemiyorum. Annemi ve babamı siz öldürdünüz. Senin yerinde olsam fırsatın varken beni öldürürdüm. Ailemi katleden bir mahluka çocuk vermeyeceğim. Ben sana ölüm getiririm yaratık daha fazlasını degil.

Çenesini ellerimle kıskaca aldım. Korkmadığını biliyordum. Aksine o yeşil irisleri biraz daha karardı. Benim bu güne kadar hiçbir kadında görmediğim bir duruşa sahipti. Ve onu dahada delirtmek için dudaklarımdan cümleler döküldü.

Biraz zindanda kalırsan beni herkesten fazla isteyeceğine bahse girerim. Çocuklarının babasına böyle hitap etmemen gerek. Farkında mısın ? bilmiyorum ama hatırlatmakta yarar var senin tabirinle, sende bır yaratıksın. Bizim gibi asil vampirlere bu ismi takmamalısın. 

Yanımdaki vampire işaret ettim. Alın şunu benim adımı sayıklayana kadar zindanda tutun. Unutma Ben istediğimi alırım ve senin ne isteğin umrumda değil.

O sırada yanıma yaklaşan dişiyi fark ettim. Bu gecelik beni meşgul edecegi kesindi. Zira Lilith'i en sona bırakacak  ve onunla çok ayrı anlar yaşayacaktım. Sadece biraz daha beklemesi  gerekiyordu. Diğer kadınlar benim için amacıma giden yoldu. Fakat Lilith bu tavırlarıyla kraliçem olucaktı.

Adım Eva efendim dedi. Kulağıma birşeyler fısıldadı. Kralım sizi bu gece memnun etmek için elimden geleni yapacağım. Isterseniz safkanları yapmak için fazla beklemeyelim.

Giderken arkasından bağardım. Bizi duyduğunu biliyordum. Daha fazla dikleneceginide, hatta onu tutan askerden kaçacagını bile düşünüyordum. Şaşırt beni kızım.

Lilith seni bi ara şu kadına kadınlık dersı alman için göndermeliyim. Benı memnun etmen için lazım olucak sonuçta.

Bırak beni seni adı herif bırak dedim. Fırsatın varken beni öldür. Soyunu katledecegim. Seni memnun etmek gibi bir derdim yok yaratık. Ve ben senın yatağına girecek son kadın bile degilim. Biliyor musun ucunda ölüm olsada, senden ve bu lanet yerden kurtulacağım. Senın kan emicilerini doğurmayacağım. Hiçbirini yapamazsam kendimi öldüreceğim.

The Darkness: Karanlık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin